Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування світлофорів)
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000347-a 71adc84bd0f24e869c358a25762853d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 12:32
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування світлофорів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, місто Умань
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРОФЕЛЕКТРО 1 312 779,68
UAH з ПДВ
1 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРРУХ" 1 694 878,40
UAH з ПДВ
1 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ" 1 645 958,40
UAH з ПДВ
1 645 958,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 10:18
Електронний підпис
24 січня 2020 08:52
Електронний підпис
24 січня 2020 08:46
Технічне завдання pdf.pdf
24 січня 2020 08:46
Статут від 06.12.19 pdf.pdf
24 січня 2020 08:46
Опис pdf.pdf
24 січня 2020 08:46
Лист-згода pdf.pdf
24 січня 2020 08:46
Гарантійний лист pdf.pdf
24 січня 2020 08:46
Витяг та виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРОФЕЛЕКТРО

ТОВ "ДОРРУХ"

ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРОФЕЛЕКТРО
#40157672
Рішення скасоване 1 249 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 15:59
ПП ПРОФЕЛЕКТРО
#40157672
Відхилено 1 249 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 16:10
ТОВ "ДОРРУХ"
#41822931
Рішення скасоване 1 250 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:21
ТОВ "ДОРРУХ"
#41822931
Відхилено 1 250 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 11:35
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"
#42983285
Переможець 1 645 958,40
UAH з ПДВ
14 лютого 2020 15:20

Документи

06 лютого 2020 16:09
Електронний підпис
06 лютого 2020 16:06
Протокол відхилення

Документи

14 лютого 2020 11:34
Електронний підпис
14 лютого 2020 11:31
Протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2020 15:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"
#42983285
1 645 958,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 10:28
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 11:29
Додаткова угода 3 зміни до договору
25 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:28
Додаткова угода 2 зміни до договору
30 грудня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 17:02
Додаткова угода 1 зміни до договору
27 лютого 2020 16:59
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 16:44
Договір укладений
27 лютого 2020 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, згідно пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 статті 651 Цивільного Кодексу України, пунктів 1.3.,11.2.1. Договору, Сторони домовились: 1.1. Про зменшення обсягів закупівлі послуг: ДК 021:2015 – 50230000-6 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування світлофорів). Ціна цього Договору зменшується згідно Угоди на 261 056,80 (двісті шістдесят одна тисяча п’ятдесят шість гривень, 80 копійок) грн без ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 384 901,60 (один мільйон триста вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот одна гривня, 60 копійок) грн без ПДВ». 1.3. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «27» лютого 2020 р. № 12 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 2. Ця Угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.01.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 8 частини четвертої та частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону, що діяв до 19 квітня 2020 року), статті 651, 653 та 654 Цивільного Кодексу України та пункту 11.3 Договору про закупівлю послуг від «27» лютого 2020 р. № 12 (далі – Договір) Замовник та Виконавець дійшли згоди продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку. 1.1. Загальна вартість додаткової угоди становить 120 348,50 (сто двадцять тисяч триста сорок вісім гривень, 50 копійок) грн без ПДВ. 1.2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 505 250,10 (один мільйон п’ятсот п’ять тисяч двісті п’ятдесят гривень, 10 копійок) грн без ПДВ, із них на 2021 рік – 120 348,50 (сто двадцять тисяч триста сорок вісім гривень, 50 копійок) грн без ПДВ». 1.3. Пункт 3.3. Договору викласти в наступній редакції: «3.3. Замовник бере бюджетні зобов’язання у межах затверджених кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на суму 1 505 250,10 (один мільйон п’ятсот п’ять тисяч двісті п’ятдесят гривень, 10 копійок) грн без ПДВ, із них на 2021 рік – 120 348,50 (сто двадцять тисяч триста сорок вісім гривень, 50 копійок) грн без ПДВ». 1.4. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Строк (термін) надання послуг: до 01 лютого 2021 р.». 1.5. Пункт 10.1. Договору викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання повноважними представниками Сторін та діє до 01.02.2021 року, а у частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторін від виконання зобов’язань, які лишились невиконаними. 1.6. Додаток № 1 до Договору викласти у новій редакції (додається). 2. На виконання вимог наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету» від 17.12.2020 р. № 781 Сторони домовились до Розділу «XIIІ. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» внести зміни та банківські реквізити Замовника викласти у наступній редакції: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, IBAN UA278201720344210036000088616, Держказначейська служба України м. Київ, МФО 820172.
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2020 — 01 лютого 2021
Сума оплати за договором: 1 505 250,10
UAH