Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання)
Street-cleaning and sweeping services (maintenance of the street-road network, cleaning, winter maintenance)
Очікувана вартість
16 000 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000317-a 1ec7f14492b648b48feee70a514c92bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кілар Оксана Василівна

+380486860078 okhib@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33647570
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, Одеська обл., місто Чорноморськ, проспект Миру, будинок33
Контактна особа: Кілар Оксана Василівна
+380486860078
okhib@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Utilities and improvement Chornomorsk city council
National ID: 33647570
Contact point: Kilar Oksana
+380486860078
okhib@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 09 січня 2020 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 30 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2020 10:00
Початок аукціону: 18 лютого 2020 15:57
Очікувана вартість: 16 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 480000 UAH
Publication date: 09 січня 2020 16:14
Enquiries until: 30 січня 2020 10:00
Complaints submission until: до 05 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 лютого 2020 10:00

Information

Estimated total value: 16 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Street-cleaning and sweeping services (maintenance of the street-road network, cleaning, winter maintenance)
CPV: 90610000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 16:11
ТД_90610000-6 _Прибирання.docx
09 січня 2020 16:11
Дод4.docx
09 січня 2020 16:11
Дод3.docx
09 січня 2020 16:11
Дод2.docx
09 січня 2020 16:11
Дод1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-03-000006 ● 1d9e7e27cf0b4d478e4c0e03b7ec4cc7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 11:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.03.2020 Одеса № 71

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.03.2020 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 02.03.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.03.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
2. UA-2020-01-09-000317-a 09.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-03 12:46:41

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання.
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» умовам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації та Положенню про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, тоді як у складі тендерної пропозиції учасника надано банківську гарантію, в якій зазначено ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-17-000307-a, який не відповідає вказаній закупівлі UA-2020-01-09-000317-a?
Наголошуємо, що пояснення потрібно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-05 11:54:55

Відповідь на запит

В тендерній пропозиції учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» була надана гарантія, на яку було накладено ЕЦП/КЕП банка-гаранта, який пройшов перевірку на відповідність на сайті ЦЗО. Після чого було отримано запит від учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» (додається) на виправлення технічної описки зі сторони банку-гаранту саме в ідентифікаторі закупівлі, що не впливає на зміст гарантії. Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити запит, так як дана описка не впливає на зміст пропозиції, на кінцеву вартість після проведення аукціону та з метою додержання основного принципу закупівель, а саме максимальної економії. Відповідно до відповіді відділу комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради Одеської області на запит (додається) учасник ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» надав оновлену банківську гарантію (додається) з виправленим ідентифікатором закупівлі, особисто за адресою відділу комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради Одеської області, всі інші вартісні та часові вимоги залишились незмінними, але можливості дозавантажити на веб-портал Уповноваженого органу після завершення прийому пропозиції учасник немає.
Відповідно до вищевикладеного, Тендерним комітетом відділу комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради Одеської області відповідно до ст. 22 ч.3 Закону України «Про Публічні закупівлі» було прийнято рішення (протокол засідання тендерного комітету, (додається)) вважати зазначену інформацію формальною (несуттєвою) помилкою зі сторони банку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тому не було підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на Висновок про результати моніторингу закупівлі Вважаємо, що при проведені моніторингу не було взято до уваги наступні факти: По - перше, "тендерна пропозиція це - пропозиція, яку подає учасник відповідно до вимог тендерної документації, а Банківська гарантія є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Банк не є учасником процедури закупівлі. Помилка учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» полягає у тому, що він надав у складі своєї тендерної пропозиції банківську гарантію, яка містить формальну помилку/описку. Стверджувати хто саме допустив помилку/описку ні Замовник ні особа здійснююча моніторинг не може, оскільки у відносинах з оформлення банківської гарантії беруть участь як банк так і учасник. Можливо, що учасник ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» надав помилковий ідентифікатор закупівлі, або відбувся технічний збій. Встановити цей факт не вбачається можливим. Тому робити висновок на підставі цього не можна. Однак, саме учасник збирає, перевіряє та подає весь пакет документів якій складає його тендерна пропозиція, тому всі помилки в документації можна віднести на його рахунок, оскільки він є особою яка відповідає за зміст та достовірність інформації в документах, які надаються в складі тендерної пропозиції. З цього вбачається, що позиція особи яка здійснює моніторинг, що зазначену помилку/описку учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» неможливо віднести до формальної (несуттєвої) помилки, оскільки вона була допущена не учасником процедури закупівлі, а банком-гарантом, є спірною, з огляду на відсутність будь-якої правової регламентації цього явища в законодавстві. Тому незрозуміло, як впливає на права та обов’язки сторін припущення помилки/описки в тексті, якщо при цьому не змінюється суть встановлених правовідносин та зміст документу. Більш того не змінюється об’єм прав та обов’язків, які виникають в зв’язку з цим, оскільки Тендерна пропозиція ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» на час проведення аукціону була забезпечена безумовною та безвідкличною Банківською гарантією, банк-гарант - АТ «Банк інвестицій та заощаджень» підтверджував свої зобов’язання на загальну суму 480 000 (Чотириста вісімдесят тисяч) гривень 00 копійок, за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання)», та відповідала вимогам пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Крім того тендерною документацією згідно підпункті 1.2 пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях). Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. По - друге – не взято до уваги той факт, що учасником ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» було здійснено запит до Замовника щодо виправлення зазначеної формальної помилки/описки і з огляду на це, та з метою додержання основних принципів закупівель, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель Тендерний комітет прийняв рішення задовольнити запит і не відхиляти пропозицію учасника, так як дана технічна описка не впливає на зміст пропозиції, а після її виправлення (надання виправленого тексту банківської гарантії) були відсутні підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «МЕРКУРІЙ-1» тому що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації. Проте з недосконалості системи, була відсутня можливість підгрузити виправлений документ. По - третє – Відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (п.18 Розділу II - Порядок оформлення та подання принципалом до банку-гаранта заяви про надання гарантії ) заява про надання гарантії складається Принципалом в довільній формі, та відповідно до п.21 «Положення» Принципал разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта копію тендерної документації (за наявності), яка містить назву предмету закупівлі та зазначається в змісті гарантії. В даному конкретному випадку у змісті Банківської гарантії зазначено назву предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць (утримання вулично-дорожньої мережі, прибирання, зимове утримання), отже Зазначення ідентифікатора закупівлі не є обов’язковим у змісті Банківської Гарантії. Отже форма та зміст банківської гарантії оформлено відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, та відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи що Пропозиція супроводжуються забезпеченням пропозиції та зміст забезпечення відповідає вимогам тендерної документації, ідентифікатор закупівлі не впливає на зміст банківської гарантії, пропозиція учасника ТОВ «Меркурій» визначена такою, що відповідає умовам тендерної документації, не була відхилена замовником та допущена до аукціону.

2020-03-18 12:17:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 лютого 2020
UA-2020-01-09-000317-a1ec7f14492b648b48feee70a514c92bb
Найменування: Відділ комунального господарства та благоустрою Чорноморської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33647570
Місцезнаходження: 68003, Україна, Одеська обл., Чорноморськ, Одеська обл., місто Чорноморськ, проспект Миру, будинок33
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІЙ-1" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 лютого 2020 15:21
9. Статут.PDF
07 лютого 2020 15:21
8. Ліцензія.PDF
07 лютого 2020 15:21
2. Довідка МТБ.PDF

Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:37
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:40
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:40
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:39
Локальний кошторис.pdf
07 лютого 2020 16:39
Договірна ціна.pdf
07 лютого 2020 16:39
Статут ВКФ КВАРЦ.pdf
07 лютого 2020 16:39
Ліцензія завірена.zip
07 лютого 2020 16:39
Ліцензія ВКФ КВАРЦ.pdf
07 лютого 2020 16:39
Гарантия 16600.zip
07 лютого 2020 16:39
№589 Істотні умови.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІЙ-1"

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 лютого 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ) 15 901 208,40
UAH з ПДВ
15 901 208,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІЙ-1" 15 978 645,73
UAH з ПДВ
15 978 645,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 16:37
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:40
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:40
Електронний підпис
07 лютого 2020 16:39
Локальний кошторис.pdf
07 лютого 2020 16:39
Договірна ціна.pdf
07 лютого 2020 16:39
Статут ВКФ КВАРЦ.pdf
07 лютого 2020 16:39
Ліцензія завірена.zip
07 лютого 2020 16:39
Ліцензія ВКФ КВАРЦ.pdf
07 лютого 2020 16:39
Гарантия 16600.zip
07 лютого 2020 16:39
№589 Істотні умови.pdf

Публічні документи

07 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:22
Електронний підпис
07 лютого 2020 15:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf
07 лютого 2020 15:21
9. Статут.PDF
07 лютого 2020 15:21
8. Ліцензія.PDF
07 лютого 2020 15:21
2. Довідка МТБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕРКУРІЙ-1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)
#21034486
Переможець 15 901 208,40
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 11:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "КВАРЦ" (ПРИВАТНА ФОРМА ВЛАСНОСТІ)
#21034486
15 901 208,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 10:57
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 15:02
Додаткова угода №3 (1).PDF зміни до договору
25 січня 2021 15:01
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:35
Додаткова угода №2 (1) (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:35
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 11:49
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
06 березня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 11:05
Договір.PDF укладений
06 березня 2020 10:59
Договір.PDF укладений
06 березня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 18.04.2020 р. включно), дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 18.04.2020 р. включно), дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 16 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 800 000,00 UAH)