Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення (засіб для очищення труб, засіб для миття з дезінфікуючим ефектом, засіб для дезінфекції, чищення та відбілювання, засіб для видалення вапняного нальоту, засіб рідкий відбілюючий)
Очікувана вартість
295 700,00 UAH
UA-2020-01-09-000287-b 7db28111cd9f4461915b21ea1f110f6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 17 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 28 січня 2020 14:13
Очікувана вартість: 295 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 478,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Державний бюджет України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 шт
засіб для очищення труб, засіб для миття з дезінфікуючим ефектом, засіб для дезінфекції, чищення та відбілювання, засіб для видалення вапняного нальоту, засіб рідкий відбілюючий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 січня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 15:59
ТД продукція для чищення.doc
09 січня 2020 15:59
Додаток 7.docx
09 січня 2020 15:59
Оголошення.doc
09 січня 2020 15:59
Додаток 6.docx
09 січня 2020 15:59
Додаток 4.docx
09 січня 2020 15:59
Додаток 3.docx
09 січня 2020 15:59
Додаток 5.docx
09 січня 2020 15:59
Додаток 2.docx
09 січня 2020 15:59
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 січня 2020 09:49
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 6 Додатку 3 тендерної документації:
- у разі надання еквіваленту товару Учасник повинен надати порівняльну таблицю, в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (згідно з Додатком 4). Для підтвердження характеристик запропонованого товару, зазначених у порівняльній таблиці, надати фотокопії упаковок відповідного товару, які містять інформацію: назва товару, назва виробника, склад засобу. Фотокопії повинні бути чіткими, належного рівня зображення.
Відповідно до умов п. 8. Додатку 3 тендерної документації:
Учасник у формі «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» (згідно з Додатком 1 до тендерної документації), у специфікації до проекту Договору про закупівлю (згідно з Додатком 6 до тендерної документації) повинен зазначити конкретну назву товару, конкретну назву підприємства – виробника товару. У якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (згідно з Додатком 4 до тендерної документації) Учасник повинен зазначити конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати.
У випадку, якщо Учасник у своїй тендерній пропозиції не визначився з конкретною назвою, виробником товару та якісними характеристиками товару, така пропозиція буде відхилена.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Учасника-переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно із п. 13 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації встановлено: «У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації Замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується».
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Щодо еквівалентів
Дата подання: 10 січня 2020 10:41
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:57
Доброго дня! Чи можна запропонувати Білизну об'ємом 0.95 л із збільшенням кількості пляшок таким чином , щоб загальний літраж пропозиції відповідав технічному завданню.
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п. 7 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації:Товар повинен постачатися в тарі та фасуванням, які вказані Замовником в тендерній документації. На упаковці товару повинна бути чітко зазначена інформація про призначення; спосіб застосування; склад; найменування виробника; познака нормативної документації згідно якої виготовляється товар; маса нетто (об’єм); дата виготовлення; термін зберігання; умови зберігання.
Дата виготовлення товару повинна бути не раніше IV кварталу 2019 року.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-09-000287-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 17 лютого 2020 22:42
Скарга
Скарга по суті викладена у файлі: "Скрага торговельно-економічний гренландія.pdf"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2020 12:51
Рішеннч від 19.02.2020 № 3146 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 12:51
Рішення від 06.03.2020 № 4419.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 23:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Колегії від 06.03.2020 № № 4419-р/пк-пз, скасувати рішення про визначення ТОВ «Гренландія» переможцем процедури закупівлі та відхилити його тендерну пропозицію за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 39830000-9 Продукція для чищення (засіб для очищення труб, засіб для миття з дезінфікуючим ефектом, засіб для дезінфекції, чищення та відбілювання, засіб для видалення вапняного нальоту, засіб рідкий відбілюючий).
Дата виконання рішення замовником: 13 березня 2020 12:05

Документи подані скаржником

17 лютого 2020 22:39
1355.pdf
17 лютого 2020 22:39
Виписка ЄДР.pdf
17 лютого 2020 22:39
Повноваження.pdf

Документи подані замовником

25 лютого 2020 17:08
Пояснення.docx
25 лютого 2020 17:08
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 155 880,00
UAH з ПДВ
155 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гренландія 195 360,00
UAH з ПДВ
195 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 208 500,00
UAH з ПДВ
208 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Захарунь Артем Олексійович 220 220,00
UAH з ПДВ
220 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА" 234 250,00
UAH з ПДВ
234 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 259 680,00
UAH з ПДВ
259 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 279 240,00
UAH з ПДВ
279 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 18:29
Фото.pdf.p7s
24 січня 2020 18:28
Фото.pdf
24 січня 2020 18:28
Таблиця.pdf.p7s
24 січня 2020 18:28
Таблиця.pdf
24 січня 2020 17:27
1 лис ТУ копія.pdf
24 січня 2020 17:27
1 лис ТУ копія.pdf.p7s
24 січня 2020 17:12
Електронний підпис
24 січня 2020 17:10
55. ст. 17.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
7. Аналог. договір.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
41. Статут.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
41. копія Статут.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
27. копія Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
10. Лист довкілля.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
29. копія Опис 2.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
42. Баланс за 2018.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
46. Виписка ЄДР.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
26. Витяг ПДВ.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
33. копія Наказ № 1-Н.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
53. Лист фіз особи.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
44. Витяг ЄДР 10.12.2019р.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
30. копія Опис 3.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
28. копія Опис 1.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
7. Лист-відгук.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
7. Аналог. договір(2).pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
3. Довідка про ПДВ.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
41. Статут.pdf
24 січня 2020 17:09
41. копія Статут.pdf
24 січня 2020 17:09
42. Баланс за 2018.pdf
24 січня 2020 17:09
5. Договір підписаний.pdf
24 січня 2020 17:09
10. Лист довкілля.pdf
24 січня 2020 17:09
Висновок копія.pdf
24 січня 2020 17:09
Висновок.pdf
24 січня 2020 17:09
Фото.pdf
24 січня 2020 17:09
ІНФОРМАЦІЯ .pdf
24 січня 2020 17:09
Погодження.pdf
24 січня 2020 17:09
Таблиця.pdf
24 січня 2020 17:09
Лист довкілля.pdf
24 січня 2020 17:09
Лист санкції.pdf
24 січня 2020 17:09
Таблиця.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
Фото.pdf.p7s
24 січня 2020 17:09
Погодження.pdf.p7s
24 січня 2020 17:08
Лист санкції.pdf.p7s
24 січня 2020 17:08
ІНФОРМАЦІЯ .pdf.p7s
24 січня 2020 17:08
Лист довкілля.pdf.p7s
24 січня 2020 17:08
Висновок.pdf.p7s
24 січня 2020 17:08
Висновок копія.pdf.p7s
24 січня 2020 17:08
7. Аналог. договір.pdf
24 січня 2020 17:08
30. копія Опис 3.pdf
24 січня 2020 17:08
43. копія Баланс за 2018.pdf
24 січня 2020 17:08
40. копія Рішення №30-01.pdf
24 січня 2020 17:08
47. копія Виписка ЄДР.pdf
24 січня 2020 17:08
7. Аналог. договір(2).pdf
24 січня 2020 17:08
46. Виписка ЄДР.pdf
24 січня 2020 17:08
53. Лист фіз особи.pdf
24 січня 2020 17:08
26. Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2020 17:08
55. ст. 17.pdf
24 січня 2020 17:08
48. Лист нерезиденти.pdf
24 січня 2020 17:08
27. копія Витяг ПДВ.pdf
24 січня 2020 17:08
44. Витяг ЄДР 10.12.2019р.pdf
24 січня 2020 17:08
54. лист-гарантія ст.17.pdf
24 січня 2020 17:08
34. копія Наказ № 1-НПП.pdf
24 січня 2020 17:08
7. Лист-відгук.pdf
24 січня 2020 17:08
29. копія Опис 2.pdf
24 січня 2020 17:08
28. копія Опис 1.pdf
24 січня 2020 17:08
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
24 січня 2020 17:08
3. Довідка про ПДВ.pdf
24 січня 2020 17:08
33. копія Наказ № 1-Н.pdf

Публічні документи

11 лютого 2020 13:01
Електронний підпис
11 лютого 2020 12:04
public_doc.pdf
11 лютого 2020 12:04
public_doc.p7s
11 лютого 2020 12:04
Тендерна пропозиція.pdf
11 лютого 2020 12:04
Підтвердження ст. 17.pdf
11 лютого 2020 12:04
Довідка МВС.pdf
11 лютого 2020 12:04
Довідка банкрутсво.pdf
11 лютого 2020 12:03
Довідка (GR) 110220.zip
11 лютого 2020 12:03
Довідка (AU) 110220.zip
27 січня 2020 10:01
Електронний підпис
27 січня 2020 09:53
Цінова пропозиція.pdf
27 січня 2020 09:53
Фото товару.pdf
27 січня 2020 09:53
Проект договору.pdf
27 січня 2020 09:53
Копія Статуту.pdf
27 січня 2020 09:52
Довідка стаття 17 ЗУ.pdf
27 січня 2020 09:52
Відгук 2.pdf
27 січня 2020 09:52
Відгук 1.pdf
27 січня 2020 09:52
витяг ТУ У миючі.pdf
27 січня 2020 09:52
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

16 березня 2020 10:38
Електронний підпис
16 березня 2020 10:38
Довідка МВС.pdf
16 березня 2020 10:38
Довідка з ДПІ.pdf
22 січня 2020 23:38
Електронний підпис
22 січня 2020 23:38
Додаток 7 Лист-згода.pdf
22 січня 2020 23:38
Інші документи ФО-П.pdf
22 січня 2020 23:38
Довідки ст. 17.pdf

Публічні документи

26 січня 2020 10:30
Електронний підпис
26 січня 2020 10:29
21. Висновок ДСЕЕ Domestos.pdf
26 січня 2020 10:29
23. Висновок ДСЕЕ Кріт.pdf
26 січня 2020 10:29
20. Висновок ДСЕЕ Cillit.PDF
26 січня 2020 10:29
5. Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

27 січня 2020 15:20
Електронний підпис
27 січня 2020 12:57
СТАТУТ.PDF
27 січня 2020 12:57
Статистика.PDF
27 січня 2020 12:57
Свидоцтво про ПДВ.PDF
27 січня 2020 12:57
НАКАЗ та ПРОТОКОЛ.PDF
27 січня 2020 12:57
Захист довкілля.PDF
27 січня 2020 12:57
Виписка з ЄДР.PDF
27 січня 2020 12:57
Лист відгук.PDF
27 січня 2020 12:57
документи якості.PDF
27 січня 2020 12:57
Аналог договір.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ТОВ Гренландія

ФОП Бабій С.П.

ФОП Захарунь Артем Олексійович

ФОП "СВЕРЕДЮК АЛЛА ІГОРІВНА"

ТОВ Дебют-центр

ТОВ "РіА-Трейд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Рішення скасоване 155 880,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:02
ТОВ Гренландія
#36196836
Рішення скасоване 195 360,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"
#40653457
Відхилено 155 880,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:09
ТОВ Гренландія
#36196836
Відхилено 195 360,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:13
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 208 500,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 12:17

Документи

03 лютого 2020 15:47
Електронний підпис

Документи

13 березня 2020 12:09
Електронний підпис
13 березня 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 березня 2020 12:13
Електронний підпис
13 березня 2020 12:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
208 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 13:10
Додаткова угода (1).docx зміни до договору
24 квітня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:47
Договір.docx укладений
25 березня 2020 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п. 9.1.1. ч. 9 Договору (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника).
Номер договору про закупівлю: 326
Договір:
Номер додаткової угоди: 364
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 квітня 2020
Сума оплати за договором: 196 989,60
UAH (в тому числі ПДВ 32 831,60 UAH)