Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливо рідинне А-92
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2020-01-09-000079-b 178e32f19c69436ea6bd62e43036444b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Роздольський Іван Григорович

+380434621520 pogr_cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Погребищенський центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 37179654
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., Погребище, Павла Тичини 54
Контактна особа: Роздольський Іван Григорович
+380434621520
pogr_cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 січня 2020 11:11
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 29 січня 2020 13:56
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09100000-0: Паливо


Бензин А-92
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8365 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, Погребище, П Тичини 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2021
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-10-000030 ● b377bb42668e42f2a560b05478e09734
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2020 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.02.2020 №6
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.02.2020 №6
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2020-01-09-000079-b 09.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-10 17:40:02

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі палива рідинного А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-09-000079-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. З яких підстав КП «Погребищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» не дотримано пункт 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом?
Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
2. З яких підстав на форму оголошення про проведення відкритих торгів за номером UA-2020-01-09-000079-b не накладено кваліфікованого електронного підпису?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-18 12:28:53

пояснення 2 запит

КП «Погребищенський центр первинної медико-санітарної допомоги» Погребищенської районної ради надає відповіді на питання
1. Яким чином учасник торгів ТОВ «Нафтогруппа-2005», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 31.01.2020 №22) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації щодо надання інформації: - про статус учасника: виробник, представник виробника, інше (пункт 2 Додатку 2 тендерної документації); - про стан належного виконання договору стосовно якості та строків (пункт 4 Додатку 2 тендерної документації)?
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» пункту 2 Замовник має право вказувати 1 або декілька кваліфікаційних критеріїв по яким здійснюється визначення переможця торгів.
Так як, ТОВ «Нафтогруппа-2005», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 31.01.2020 №22) обрано переможцем торгів – надала всі відповідні документи, які відповідають кваліфікаційним критеріям.
(пункт 2 Додатку 2 тендерної документації) не брався до уваги як основний критерій, так як КП «ПЦПМСД» закуповує бензин по талонам та інформація міститься в документі «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (додається).
2. З яких підстав у пункті 3 Додатку 3 тендерної документації для переможця торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір установлено вимогу про надання Витягу (або копії Витягу) з реєстру платників податку на додану вартість за формою №2-ВР або копії свідоцтва про реєстрацію платника податків?
При цьому в разі, якщо учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію, не є платником ПДВ, тендерним комітетом приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних учасників без урахування ПДВ. Також надання витягу або копії Витягу з реєстру платників податку на додану вартість за формою №2-ВР або копії свідоцтва про реєстрацію платника податків передбачено, в разі проведення переговорної процедури ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 17 зазначеного Закону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 10:51:35

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі палива рідинного А-92 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-09-000079-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Яким чином учасник торгів ТОВ «Нафтогруппа-2005», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 31.01.2020 №22) обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації щодо надання інформації:
- про статус учасника: виробник, представник виробника, інше (пункт 2 Додатку 2 тендерної документації);
- про стан належного виконання договору стосовно якості та строків (пункт 4 Додатку 2 тендерної документації)?
2. З яких підстав у пункті 3 Додатку 3 тендерної документації для переможця торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір установлено вимогу про надання Витягу (або копії Витягу) з реєстру платників податку на додану вартість за формою №2-ВР або копії свідоцтва про реєстрацію платника податків?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-12 18:06:50

Пояснення

1. Щодо не дотримання пункту 18 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», яким обумовлено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно із нормами розділу II. Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року №454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №448/28578, визначення предмета закупівлі товарів і послуг здійснюється замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, комунальне підприємство «ПЦПМСД» повідомляє, замість четвертої цифри як того вимагає пункт 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону 922-VIII, дане порушення не є суттєвим, оскільки не призводить до спотворення результатів публічних закупівель та зроблене автоматично, враховуючи попередню практику визначення предмету закупівлі.

2. Щодо порушення наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» в частині ненакладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів з номером ID: UA-2020-01-09-000079-b, адміністрація КП ПЦПМСД повідомляє наступне, вищевказаними наказом затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми оголошення про проведення відкритих торгів. Визначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається електронний цифровий підпис. Адміністрацією КП ПЦПМСД 09.01.2020 було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю «ДК 021:2015: 09100000-0 – Паливо». Була внесена вся обов’язкова інформація, передбачена формою оголошення про проведення відкритих торгів. Електронний цифровий підпис було завантажено (прикріплено), проте можливо через технічну несправність системи файл з ЕЦП не був підтягнутий в систему ProZorro. На сьогоднішній день закупівля ID: UA-2020-01-09-000079-b завершена, тому повторне накладення ЕЦП на оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не є можливим. Підкреслимо, що на прикріплені ID: UA-2020-01-09-000079-b КП ПЦПМСД повідомлення про намір укласти договір (протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.02.2018) та договір про закупівлю від 20.02.2018 № 44, додаткову угоду про продовження дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року електронний цифровий підпис успішно накладено. Із метою недопущення в подальшому порушень наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», законодавства з питань публічних закупівель посадовим особам відділу освіти, відповідальним за оприлюднення документів, попереджено про персональну відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу та вказано на необхідність здійснення детальної перевірки коректності завантаження інформації в систему ProZorro.

Надання інформації про усунення порушення замовником

КП "Погребищенський ЦПМСД" повідомляє про усунення порушень та розірвання договору згідно вимоги Державної аудиторської служби.

2020-02-21 16:33:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом розірвання договору від 12.02.2020 №12 укладеного з ТОВ "Нафтогруппа-2005" (додаткова угода про розірвання договору від 21.02.2020 б/н).

2020-02-24 10:51:01

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 січня 2020 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005" 192 729,60
UAH з ПДВ
192 729,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Янчук Іван Васильович 219 999,50
UAH з ПДВ
219 999,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2020 10:10
Документи переможця
26 січня 2020 08:46
Ліцензія АЗС 14.pdf
26 січня 2020 08:46
Ліцензії оригінали.pdf
26 січня 2020 08:46
Адреси АЗС 2020.pdf
26 січня 2020 08:46
Талони 2020 .pdf
26 січня 2020 08:46
Довідка 2ПДВ.pdf
26 січня 2020 08:46
Витяг 5.07.19.pdf
26 січня 2020 08:46
А-92 нот.2020.pdf
26 січня 2020 08:45
Лист відгук 150119.pdf
26 січня 2020 08:45
ЕкоВін.pdf
26 січня 2020 08:45
Довідка про МТБ 2020.pdf

Публічні документи

28 січня 2020 11:07
уст.пасп.код.pdf
28 січня 2020 11:07
тех і як.pdf
28 січня 2020 11:07
ст17.pdf
28 січня 2020 11:07
працівики.pdf
28 січня 2020 11:07
мат тех база.pdf
28 січня 2020 11:07
лист-згода.pdf
28 січня 2020 11:07
лист повідомлення.pdf
28 січня 2020 11:07
звед ст17.pdf
28 січня 2020 11:07
деларація.pdf
28 січня 2020 11:07
гар лист.pdf
28 січня 2020 11:07
вплив на навк сер.pdf
28 січня 2020 11:07
від підстав.pdf
28 січня 2020 11:07
витяг.pdf
28 січня 2020 11:07
аналог.договора.pdf
28 січня 2020 11:07
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Нафтогруппа-2005"

ФОП Янчук Іван Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Нафтогруппа-2005"
#34094924
Переможець 192 729,60
UAH з ПДВ
31 січня 2020 09:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Нафтогруппа-2005"
#34094924
192 729,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 16:32
Розірвання договору укладений
21 лютого 2020 16:04
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 18:08
контракт укладений
12 лютого 2020 18:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 192 614,40
UAH (в тому числі ПДВ 32 102,40 UAH)
Причини розірвання договору: Виявлення порушень законодавства у сфері закупівель