Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
прання, сушіння, прасування постільної білизни (в т.ч. наволочка, простирадло, підковдра, наматрацників), штор, покривал, подушок
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-01-08-001915-c ● 40f76a20d22440149d124fb6926e1bbf
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» |
Код ЄДРПОУ: | 04544524 |
Місцезнаходження: | 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39 |
Контактна особа: |
Тетяна Михайлівна Рєзнік +380567902341 dvufk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 січня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 17 січня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету, очікувана вартість закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 кілограм
прання, сушіння, прасування постільної білизни (в т.ч. наволочка, простирадло, підковдра, наматрацників), штор, покривал, подушок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, с. Орлівщина, Гладкова, 39, острів Монастирський, 22, Дачна, 99а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надану послугу проводяться Замовником щомісячно у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів після надання послуг, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, визначений у пункті 12 Договору, на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 14:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 січня 2020 14:41 |
оголошення (послуги з прання) - 2 закупівля - 3.docx | |
10 січня 2020 14:59 |
оголошення (послуги з прання) - 2 закупівля - 2.docx |
11 січня 2020 14:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 січня 2020 14:41 |
оголошення (послуги з прання) - 2 закупівля - 3.docx
|
|||||||||
10 січня 2020 14:59 |
оголошення (послуги з прання) - 2 закупівля - 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Калькуляція
Дата подання: 10 січня 2020 21:18
Дата відповіді: 11 січня 2020 14:42
В якому вигляді повинна бути калькуляція, що надається учасником торгів в складі пропозиції,так як бланк пропозиції,додається окремим додатком та не може бути зміненим учасником?
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. На даний час затвердженої нормативними документами форми калькуляції послуг з прання не існує. Виходячи з практики, найчастіше складовими калькуляції щодо надання послуг є: прямі матеріальні витрати, прямі витрати на оплату праці, відрахування внесків до соціальних фондів, інші прямі витрати (амортизація), постійні загальновиробничі витрати, заробітна плата прибиральниць, відрахування соціальних внесків, мийні засоби для прибирання, орендна плата, змінні загальновиробничі витрати, транспортні витрати, інше.
За Вашим другим запитанням внесено відповідні зміни в оголошення про проведення закупівлі та розміщено в системі електронних закупівель ProZorro. Калькуляцію учасники мають надавати окремим документом у складі пропозиції.
За Вашим другим запитанням внесено відповідні зміни в оголошення про проведення закупівлі та розміщено в системі електронних закупівель ProZorro. Калькуляцію учасники мають надавати окремим документом у складі пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-08-001915-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 20 січня 2020 14:42
ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Замовник розміщує на майданчику оголошення-2. Потім розміщує оголошення-з.
ФОП Кутенкова ОО подає свою пропозицію згідно оголошення-2 (а не оголошення-3, розміщеного для ФОП Палій)
ПРОХАННЯ ДЛЯ ОРГАНІВ АУДІТУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ПОВТОРНИЙ ХІД ДАНОІ КОРРУМПОВАНОІ СХЕМИ ВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ РЕЗНИК ТМ, ЯКА ПО-ХАМСЬКИ РОЗМОВЛЯЄ ІЗ УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ, ЙДЕ ЧЕРЕЗ НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ДО СВОЄІ МЕТИ
ФОП КУТЕНКОВА ОО ГОТУЄ ЗВЕРНЕННЯ ДО АМКУ , ЯКЕ З 2020Р ПРИЙМАЄТЬСЯ ПРИ НАЯВНОСТІ ПЛАТЕЖУ.
ТАКОЖ ФОП КУТЕНКОВА ОО ГОТУЄ ЗАЯВУ ДО ПОЛІЦІІ (ВІДДІЛ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ) ЩОДО НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ РЕЗНИК ТМ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ПРАННЯ ТА ДЕЯКИХ ІНШИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ДЕ ПРЕДСТАВНИК ЗАМОВНИКА РЕЗНИК ТМ ВИМАГАЛА ВІД УЧАСНИКІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ ДОДАТКОВИЙ ТОВАР ПРИ ПОСТАВЦІ
Розгорнути
Згорнути
ФОП Кутенкова ОО подає свою пропозицію згідно оголошення-2 (а не оголошення-3, розміщеного для ФОП Палій)
ПРОХАННЯ ДЛЯ ОРГАНІВ АУДІТУ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ПОВТОРНИЙ ХІД ДАНОІ КОРРУМПОВАНОІ СХЕМИ ВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ РЕЗНИК ТМ, ЯКА ПО-ХАМСЬКИ РОЗМОВЛЯЄ ІЗ УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ, ЙДЕ ЧЕРЕЗ НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ ДО СВОЄІ МЕТИ
ФОП КУТЕНКОВА ОО ГОТУЄ ЗВЕРНЕННЯ ДО АМКУ , ЯКЕ З 2020Р ПРИЙМАЄТЬСЯ ПРИ НАЯВНОСТІ ПЛАТЕЖУ.
ТАКОЖ ФОП КУТЕНКОВА ОО ГОТУЄ ЗАЯВУ ДО ПОЛІЦІІ (ВІДДІЛ БОРОТЬБИ З ЕКОНОМІЧНОЮ ЗЛОЧИННІСТЮ) ЩОДО НЕПРАВОМІРНИХ ДІЙ РЕЗНИК ТМ ЩОДО ЗАКУПІВЛІ ПРАННЯ ТА ДЕЯКИХ ІНШИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ДЕ ПРЕДСТАВНИК ЗАМОВНИКА РЕЗНИК ТМ ВИМАГАЛА ВІД УЧАСНИКІВ-ПЕРЕМОЖЦІВ ДОДАТКОВИЙ ТОВАР ПРИ ПОСТАВЦІ
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 14:08
Шановний учаснику. У разі Вашої незгоди з рішенням замовника щодо результатів процедури закупівлі, Ви має право оскаржити дане рішення в установленому закононодавством України порядку. У разі наявності доказів щодо неповажного поводження з учасниками торгів, отримання неправомірної вигоди, Ви маєте право звернутись до відповідних служб в установленому Законом порядку. За розповсюдження інформації, яка псує честь, гідність і ділову репутацію, Ви будете нести відповідальність в установленому Законом порядку. З повагою, відповідальна за проведення процедур закупівель, Рєзнік Тетяна Михайлівна.
Номер вимоги: UA-2020-01-08-001915-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 20 січня 2020 15:17
ФОРМА ПРОПОЗИЦІІ ВІДПОВІДАЄ ЗАЯВЛЕНОІ
ПРОПОЗИЦІЯ ФОП КУТЕНКОВОІ ОО ПОДАНА ЗА ВИМОГАМИ ОГОЛОШЕННЯ-2,ЯКЕ МИ МАЄМО НА ПЛОЩАДЦІ, А САМЕ:
Додаток № 4
Форма подається на фірмовому бланку у разі наявності у учасника фірмового бланку.
пропозиціЯ
(Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання), надає цю пропозицію щодо участі у закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, сушіння, прасування постільної білизни (в т.ч. наволочка, простирадло, підковдра, наматрацників), штор, покривал, подушок)
№ з/п
Вимоги
Інформація заповнюється учасником
1
Повне найменування учасника/скорочене найменування
2
ЄДРПОУ / Ідентифікаційний код або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) / № св-ва ПДВ, якщо платник ПДВ
3
Місцезнаходження/ юридична адреса:
вулиця/проспект/ провулок/площа
номер будинку/номер кімнати (офісу)
область
район
місто
район у місті
селище/село
індекс
країна
4
Адреса фактичного перебування учасника:
вулиця/проспект/ провулок/площа
номер будинку/номер кімнати (офісу)
область
район
місто
район у місті
селище/село
індекс
країна
5
Контактний телефон (код – номер)
6
Телефакс (код – номер)
7
Електронна пошта для листування
8
Банківські реквізити учасника для укладання договору:
Номер рахунку
Найменування установи банку, місто банку
МФО
9
Керівник учасника:
Посада
ПІП повністю
Робочий телефон
10
Фізична особа, яка є учасником, службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі:
Посада
ПІП повністю
Робочий телефон
Ми ____________________________________________________________________________,
(назва Учасника торгів)
надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, сушіння, прасування постільної білизни (в т.ч. наволочка, простирадло, підковдра, наматрацників), штор, покривал, подушок)
Вивчивши оголошення про проведення закупівлі на виконання зазначеного вище, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору на умовах, зазначених у цій пропозиції.
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
(НАДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ)
Ціна пропозиції ∑______________________________________________________грн.
(цифрами та прописом)
у тому числі ПДВ _________________________________________________________грн.
(цифрами та прописом)
(якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ»)
Ознайомившись з вимогами та проектом договору ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» послугами відповідної якості, в необхідній кількості за адресою та у терміни, установлені договором.
У разі перемоги учасника цієї пропозиції в електронних торгах, ми зобов’язуємося укласти Договір про надання послуг відповідно до вимог Замовника, оголошення про проведення закупівлі та умов пропозиції не раніше ніж через 3 робочих днів, але не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення рішення про визначення переможця закупівлі. Термін укладання договору може бути продовжений до дати затвердження кошторисного призначення на фінансування даної закупівлі.
Подаючи свою пропозицію, ми надаємо згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-17.
Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) дата
МП
Замовник до прийняття рішення про визначення переможця закупівлі залишає за собою право ознайомитися із оригіналами документів, та перевірити стан і технічне оснащення Учасника електронних торгів у відповідності до наданих на електронні торги документів.
Розгорнути
Згорнути
Додаток № 4
Форма подається на фірмовому бланку у разі наявності у учасника фірмового бланку.
пропозиціЯ
(Повне найменування учасника – суб’єкта господарювання), надає цю пропозицію щодо участі у закупівлі ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, сушіння, прасування постільної білизни (в т.ч. наволочка, простирадло, підковдра, наматрацників), штор, покривал, подушок)
№ з/п
Вимоги
Інформація заповнюється учасником
1
Повне найменування учасника/скорочене найменування
2
ЄДРПОУ / Ідентифікаційний код або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) / № св-ва ПДВ, якщо платник ПДВ
3
Місцезнаходження/ юридична адреса:
вулиця/проспект/ провулок/площа
номер будинку/номер кімнати (офісу)
область
район
місто
район у місті
селище/село
індекс
країна
4
Адреса фактичного перебування учасника:
вулиця/проспект/ провулок/площа
номер будинку/номер кімнати (офісу)
область
район
місто
район у місті
селище/село
індекс
країна
5
Контактний телефон (код – номер)
6
Телефакс (код – номер)
7
Електронна пошта для листування
8
Банківські реквізити учасника для укладання договору:
Номер рахунку
Найменування установи банку, місто банку
МФО
9
Керівник учасника:
Посада
ПІП повністю
Робочий телефон
10
Фізична особа, яка є учасником, службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі:
Посада
ПІП повністю
Робочий телефон
Ми ____________________________________________________________________________,
(назва Учасника торгів)
надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (прання, сушіння, прасування постільної білизни (в т.ч. наволочка, простирадло, підковдра, наматрацників), штор, покривал, подушок)
Вивчивши оголошення про проведення закупівлі на виконання зазначеного вище, ми уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору на умовах, зазначених у цій пропозиції.
КАЛЬКУЛЯЦІЯ
(НАДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ТОРГІВ)
Ціна пропозиції ∑______________________________________________________грн.
(цифрами та прописом)
у тому числі ПДВ _________________________________________________________грн.
(цифрами та прописом)
(якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ»)
Ознайомившись з вимогами та проектом договору ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити КОМУНАЛЬНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ВИЩЕ УЧИЛИЩЕ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» послугами відповідної якості, в необхідній кількості за адресою та у терміни, установлені договором.
У разі перемоги учасника цієї пропозиції в електронних торгах, ми зобов’язуємося укласти Договір про надання послуг відповідно до вимог Замовника, оголошення про проведення закупівлі та умов пропозиції не раніше ніж через 3 робочих днів, але не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня оприлюднення рішення про визначення переможця закупівлі. Термін укладання договору може бути продовжений до дати затвердження кошторисного призначення на фінансування даної закупівлі.
Подаючи свою пропозицію, ми надаємо згоду на використання персональних даних, які стали відомі в процесі проведення процедури закупівлі, що містять інформацію, яка підпадає під дію ЗУ «Про захист персональних даних» № 2297-17.
Керівник Учасника процедури закупівлі _____________ Прізвище, ініціали (або уповноважена особа) (підпис) дата
МП
Замовник до прийняття рішення про визначення переможця закупівлі залишає за собою право ознайомитися із оригіналами документів, та перевірити стан і технічне оснащення Учасника електронних торгів у відповідності до наданих на електронні торги документів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 січня 2020 13:57
Шановний учаснику. У період уточнень за зазначеною закупівлею 10 січня 2020 року замовником отримано запитання від учасника, на яке 11 січня надано відповідь та внесено відповідні зміни в оголошення про проведення закупівлі та розміщено в системі електронних закупівель ProZorro. Пропозиція, яка надана Вами на участь у процедурі закупівель не відповідає вимогам замовника зі змінами, внесеними 11 січня 2020 року та є недійсною. У зв'язку із вищезазначеним, рішенням замовника Вашу пропозицію відхилено (протокол № 10/1-ЕТ від 20.01.2020р.)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-01-08-001915-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 22 січня 2020 14:50
ЗАМОВНИК ПОРУШУЄ ЗАКОНОДАВСТВО
1.Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.01.2020 21:27
Версія документу від: 21.01.2020 19:08
Розкрито: 17.01.2020 12:55---ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ? ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА, ВИ ЗОВСІМ СОВІСТЬ ЗАГУБИЛИ? БУДЕТЕ ПОЯСНЮВАТИ СЛІДЧОМУ. ЗАЯВУ НА ВАС ВЖЕ СФОРМОВАНО
2. ОГОЛОШЕННЯ 2 ЗНАХОДИТЬСЯ НА МАЙДАНЧИКУ(ВИ МАЛИ ЙОГО ВИДАЛИТИ), ТОМУ ФОП КУТЕНКОВА ОО НЕ ПОРУШУЄ УМОВ ПОДАННЯ, ОСКІЛЬКИ ВЗЯЛА ВАШ ШАБЛОН.
3. УЧАСНИКИ НЕ ПОВИННІ ПРОЧИТУВАТИ ВАШІ ПЕРЕПИСКИ ІЗ ЗАМОВНИКОМ, ОСОБЛИВО ПО СУБОТАХ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ УТОЧНЕННЯ.
4. ВИЗНАЮЧИ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП ПАЛІЙ ВИ ПОРУШИЛИ ВАШУ ВИМОГУ, ПРО ЯКУ НАГАДУВАЛИ МЕНІ ДЕКІЛЬКА РАЗІВ, А САМЕ:
5. Копія, або сканкопія з оригіналу заповнених сторінок паспорту громадянина України, або обох сторін паспорту, виданого у формі ID-картки (для учасників, які не є юридичними особами);
6. Копія, або сканкопія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру / реєстраційного номеру облікової картки платника податків*, яка видана уповноваженим органом (для учасників, які не є юридичними особами);
ВИ ПРОШЛОГО РАЗУ ВВАЖАЛТ ЦЕ ЗА ПОМИЛКУ. ЩО ЗМІНИЛОСЬ?
ВИ НАМАГАЄТЕСЬ ПОКРАЩИТИ ВАШ МАТЕРІАЛЬНИЙ СТАН?
СПРОБУЙТЕ ВЕСТИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПО-СОВІСТІ, ХОЧА, МАБУТЬ, ВАМ ЦЕ НЕВІДОМО
Розгорнути
Згорнути
Версія документу від: 21.01.2020 19:08
Розкрито: 17.01.2020 12:55---ЯК ЦЕ МОЖЕ БУТИ? ТЕТЯНА МИХАЙЛІВНА, ВИ ЗОВСІМ СОВІСТЬ ЗАГУБИЛИ? БУДЕТЕ ПОЯСНЮВАТИ СЛІДЧОМУ. ЗАЯВУ НА ВАС ВЖЕ СФОРМОВАНО
2. ОГОЛОШЕННЯ 2 ЗНАХОДИТЬСЯ НА МАЙДАНЧИКУ(ВИ МАЛИ ЙОГО ВИДАЛИТИ), ТОМУ ФОП КУТЕНКОВА ОО НЕ ПОРУШУЄ УМОВ ПОДАННЯ, ОСКІЛЬКИ ВЗЯЛА ВАШ ШАБЛОН.
3. УЧАСНИКИ НЕ ПОВИННІ ПРОЧИТУВАТИ ВАШІ ПЕРЕПИСКИ ІЗ ЗАМОВНИКОМ, ОСОБЛИВО ПО СУБОТАХ ПЕРЕД ЗАКІНЧЕННЯМ УТОЧНЕННЯ.
4. ВИЗНАЮЧИ ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП ПАЛІЙ ВИ ПОРУШИЛИ ВАШУ ВИМОГУ, ПРО ЯКУ НАГАДУВАЛИ МЕНІ ДЕКІЛЬКА РАЗІВ, А САМЕ:
5. Копія, або сканкопія з оригіналу заповнених сторінок паспорту громадянина України, або обох сторін паспорту, виданого у формі ID-картки (для учасників, які не є юридичними особами);
6. Копія, або сканкопія з оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру / реєстраційного номеру облікової картки платника податків*, яка видана уповноваженим органом (для учасників, які не є юридичними особами);
ВИ ПРОШЛОГО РАЗУ ВВАЖАЛТ ЦЕ ЗА ПОМИЛКУ. ЩО ЗМІНИЛОСЬ?
ВИ НАМАГАЄТЕСЬ ПОКРАЩИТИ ВАШ МАТЕРІАЛЬНИЙ СТАН?
СПРОБУЙТЕ ВЕСТИ ДІЯЛЬНІСТЬ ПО-СОВІСТІ, ХОЧА, МАБУТЬ, ВАМ ЦЕ НЕВІДОМО
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2020 14:10
Шановний учаснику.
За Вашим першим запитанням. Ви маєте на увазі документи, які завантажені учасником ФОП Палій Руслан Миколайович у період з 15 січня 2020 року по 21 січня 2020 року? У відповідності до пункту 4.1. оголошення про проведення закупівлі «Заповнена пропозиція, підготовлена Учасником у відповідності до Додатку №4 оголошення про проведення електронної закупівлі, розміщується Учасником в електронному (сканованому) вигляді в форматі «pdf» або «jpg» до закінчення терміну подання пропозиції. Після розміщення пропозиції і банківської гарантії в системі, учаснику необхідно накласти ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований цифровий підпис).». При цьому замовником не встановлено обмежень надання у складі пропозицій більше, ніж визначено замовником у пункті 4.1. оголошення. Далі. Пунктом 4.2. оголошення про проведення закупівлі, крім іншого, зазначено: «4.2. ……. У разі, якщо пропозицію учасника, який запропонував найнижчу ціну відхилено, наступний учасник (наступний за наступним……) протягом 1 робочого дня після оприлюднення в системі електронних закупівель рішення замовника про відхилення попереднього учасника, повинен в електронному (сканованому) вигляді в форматі «pdf» або «jpg» розмістити в системі документи, викладені в додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі та заповнену форму пропозиції згідно Додатку №4 з урахуванням остаточної ціни, запропонованої у ході електронних торгів……». Усі вимоги замовника учасником ФОП Палій Руслан Миколайович виконано.
За Вашим другим запитанням. Регламентом проведення допорогових закупівель не передбачено видаляти оголошення, які розміщєно в системі елетронних закупівель до внесення змін в текст оголошення про проведення закупівлі. Замовник самостійно вирішує залишити всі оголошення, або зробити заміну останної редакції оголошення на попередню.
За Вашим третім запитанням. У разі, якщо учасником прийнято рішення щодо участі у процедурі закупівлі, він самостійно відстежує всю інформацію, яка стосується закупівлі, в якій учасник прийняв рішення приймати участь. Стосовно суботи. 11 січня 2020 року була робоча субота. Крім того, для ознайомлення учасників із змінами в оголошенні є 3 робочі дні (період прийому пропозицій). Прийом пропозицій завершився 16 січня 2020 року о 23:00.
За Вашим четвертим запитанням. Зазначена вимога учасником виконана. У складі пропозиції учасником ФОП Палій Руслан Миколайович надано
За Вашим шостим запитанням. Зазначена вимога учасником виконана. У складі пропозиції учасником ФОП Палій Руслан Миколайович надано документ
Шановний учаснику. У разі Вашої незгоди з рішенням замовника щодо результатів процедури закупівлі, Ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому закононодавством України порядку. За розповсюдження інформації, яка псує честь, гідність і ділову репутацію працівників навчального закладу, Ви будете нести відповідальність в установленому Законом порядку. З повагою, відповідальна за проведення процедур закупівель, Рєзнік Тетяна Михайлівна.
За Вашим першим запитанням. Ви маєте на увазі документи, які завантажені учасником ФОП Палій Руслан Миколайович у період з 15 січня 2020 року по 21 січня 2020 року? У відповідності до пункту 4.1. оголошення про проведення закупівлі «Заповнена пропозиція, підготовлена Учасником у відповідності до Додатку №4 оголошення про проведення електронної закупівлі, розміщується Учасником в електронному (сканованому) вигляді в форматі «pdf» або «jpg» до закінчення терміну подання пропозиції. Після розміщення пропозиції і банківської гарантії в системі, учаснику необхідно накласти ЕЦП/КЕП (електронний цифровий підпис/кваліфікований цифровий підпис).». При цьому замовником не встановлено обмежень надання у складі пропозицій більше, ніж визначено замовником у пункті 4.1. оголошення. Далі. Пунктом 4.2. оголошення про проведення закупівлі, крім іншого, зазначено: «4.2. ……. У разі, якщо пропозицію учасника, який запропонував найнижчу ціну відхилено, наступний учасник (наступний за наступним……) протягом 1 робочого дня після оприлюднення в системі електронних закупівель рішення замовника про відхилення попереднього учасника, повинен в електронному (сканованому) вигляді в форматі «pdf» або «jpg» розмістити в системі документи, викладені в додатку № 2 до оголошення про проведення закупівлі та заповнену форму пропозиції згідно Додатку №4 з урахуванням остаточної ціни, запропонованої у ході електронних торгів……». Усі вимоги замовника учасником ФОП Палій Руслан Миколайович виконано.
За Вашим другим запитанням. Регламентом проведення допорогових закупівель не передбачено видаляти оголошення, які розміщєно в системі елетронних закупівель до внесення змін в текст оголошення про проведення закупівлі. Замовник самостійно вирішує залишити всі оголошення, або зробити заміну останної редакції оголошення на попередню.
За Вашим третім запитанням. У разі, якщо учасником прийнято рішення щодо участі у процедурі закупівлі, він самостійно відстежує всю інформацію, яка стосується закупівлі, в якій учасник прийняв рішення приймати участь. Стосовно суботи. 11 січня 2020 року була робоча субота. Крім того, для ознайомлення учасників із змінами в оголошенні є 3 робочі дні (період прийому пропозицій). Прийом пропозицій завершився 16 січня 2020 року о 23:00.
За Вашим четвертим запитанням. Зазначена вимога учасником виконана. У складі пропозиції учасником ФОП Палій Руслан Миколайович надано
За Вашим шостим запитанням. Зазначена вимога учасником виконана. У складі пропозиції учасником ФОП Палій Руслан Миколайович надано документ
Шановний учаснику. У разі Вашої незгоди з рішенням замовника щодо результатів процедури закупівлі, Ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому закононодавством України порядку. За розповсюдження інформації, яка псує честь, гідність і ділову репутацію працівників навчального закладу, Ви будете нести відповідальність в установленому Законом порядку. З повагою, відповідальна за проведення процедур закупівель, Рєзнік Тетяна Михайлівна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
131 250,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 14:15
|
ФОП Палій Руслан Миколайович #2814300011 |
Переможець |
146 250,00
UAH з ПДВ
|
22 січня 2020 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:02
|
ДОГОВІР 9-ЕТ_20 ДУ (прання).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 19:10
|
ДОГОВІР 9-ЕТ_20 (прання).pdf | укладений |
07 лютого 2020 19:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 9-ЕТ/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |