Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

м'ясо та потрухи (Лот 1 - м'ясо свинини (шийна частина, гуляш) свіжо - охолоджене; серце, печінка, язик, сало бокове без шкіри свиняче свіже-охолоджене, м'ясо вищого гатунку (м'якоть) яловича, печінка яловича свіже-охолоджена; Лот 2 - м'ясо птиці бройлерів (кури бройлерні (тушка), філе, стегно куряче свіже-охолоджене)
Очікувана вартість
314 972,00 UAH
UA-2020-01-08-001892-c 5a57895037c74d658ce4ae959d636f45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Іванович Шульга

+380972297679
+380532556734
+380982025117
nika3506@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Полтавський обласний науковий ліцей- інтернат ІІ-ІІІ ступенів імені А. С. Макаренка Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 24567467
Вебсайт: http://polim.ucoz.ru/
Місцезнаходження: 38701, Україна , Полтавська обл., с. Ковалівка, вул. музей Макаренка,1
Контактна особа: Валерій Іванович Шульга
+380972297679,+380532556734,+380982025117
nika3506@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 19:00
Очікувана вартість: 314 972,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

08 січня 2020 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 18:29
Проект договору.doc
08 січня 2020 18:29
Тендерна документація.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: м'ясо свинини (шийна частина, гуляш) свіжо - охолоджене; серце, печінка, язик, сало бокове без шкіри свиняче свіже-охолоджене, м'ясо вищого гатунку (м'якоть) яловича, печінка яловича свіже-охолоджена
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 255 172,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 275,86 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 січня 2020 14:31
Закінчення: 27 січня 2020 14:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250 кг
м'ясо свинини шийна частина (свіжо-охолоджене)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, с. Ковалівка, вул. Музей Макаренка, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020
1800 кг
м'ясо свинини гуляш (свіжо-охолоджене)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, с. Ковалівка, вул. Музей Макаренка, 1
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 кг
печінка свиняча (свіжо-охолоджена)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, село Ковалівка, вул.Музей Макаренка,1
Дата доставки: 31 грудня 2020
50 кг
язик свинячий (свіжо-охолоджений)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, село Ковалівка, вул.Музей Макаренка,1
Дата доставки: 31 грудня 2020
150 кг
сало бокове без шкіри (свіжо-охолодженне)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, село Ковалівка, вул.Музей Макаренка,1
Дата доставки: 31 грудня 2020
80 кг
серце свиняче (свіжо-охолоджене)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, село Ковалівка, вул.Музей Макаренка,1
Дата доставки: 31 грудня 2020
200 кг
м'ясо яловичини вищого гатунку (м'якоть) (свіжо-охолоджене )
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, село Ковалівка, вул.Музей Макаренка,1
Дата доставки: 31 грудня 2020
100 кг
печінка яловича (свіжо-охолоджена)
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38701, Україна, Полтавська область, село Ковалівка, вул.Музей Макаренка,1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться згідно ст.49 Бюджетного Кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 249 809,40
UAH з ПДВ
249 809,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 255 156,00
UAH з ПДВ
255 156,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 16:03
Електронний підпис
24 січня 2020 16:03
Технічні вимоги.pdf
24 січня 2020 16:03
пропозиція.pdf
24 січня 2020 16:03
Проект договору.pdf
24 січня 2020 16:03
про субпідрядника.pdf
24 січня 2020 16:03
про дозволи.pdf
24 січня 2020 16:03
пояснення по статуту.pdf
24 січня 2020 16:03
наказ печатка.pdf
24 січня 2020 16:03
довкілля.pdf
24 січня 2020 16:03
відс. підстав ст.17.pdf
24 січня 2020 16:03
8.відповідність.pdf
24 січня 2020 16:03
7.частина 1 п.3 і 5 ст.17.pdf
24 січня 2020 16:03
7.уповнов особи.pdf
24 січня 2020 16:03
7.ст 17.pdf
24 січня 2020 16:03
7.економ. конкур..pdf
24 січня 2020 16:03
5.повноваження.pdf
24 січня 2020 16:03
5-5.витяг 23.10.2019 .pdf
24 січня 2020 16:03
5-4.виписка завір.pdf
24 січня 2020 16:03
5-2.паспорт завір.pdf
24 січня 2020 16:03
4 опп завір.pdf
24 січня 2020 16:03
2.Працівники.pdf
24 січня 2020 16:03
2-2.довідка водія.pdf
24 січня 2020 16:03
10.Санкції.pdf
24 січня 2020 16:03
10.Довкілля.pdf
24 січня 2020 16:03
1.МАТ БАЗА.pdf
24 січня 2020 16:02
1-0.Оренда- Рено ВІ 9547.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 18:18
Електронний підпис
24 січня 2020 18:17
15 довідка мат база.pdf
24 січня 2020 17:50
Електронний підпис
24 січня 2020 17:46
Договір мясо.pdf
24 січня 2020 17:46
1-2 ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.jpg
24 січня 2020 17:46
14 тех паспорт авто 1.jpg
24 січня 2020 17:46
15 тех паспорт авто 2.jpg
24 січня 2020 17:46
IMG_0002.jpg
24 січня 2020 17:46
довідка статистики.jpg
24 січня 2020 17:46
довідки.pdf
24 січня 2020 17:46
довідки — технічка.pdf
24 січня 2020 17:46
цінова.pdf
24 січня 2020 17:46
МАТ БАЗА.pdf
24 січня 2020 17:46
IMG_0003.jpg
24 січня 2020 17:46
довідка потужність.pdf
24 січня 2020 17:46
наказ про печатку.jpg
24 січня 2020 17:46
про санкції.pdf
24 січня 2020 17:46
про захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Переможець 249 809,40
UAH з ПДВ
28 січня 2020 16:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
249 809,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:05
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 17:03
Додаткова 5 до договору 291960.pdf зміни до договору
31 березня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:10
Додаткова 5 до договору 291960.pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:09
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 16:23
додаткова угода 4 Мазаратій1695.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 08:10
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:55
Дод3 свинина 291524.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:53
Дод2 свинина 291523.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:53
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 15:19
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
26 червня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 10:34
Договір.pdf укладений
10 лютого 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника відповідно до п.1 ч.1 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", сторони домовились внести зміни до договору, а саме: 1.1 Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 90000.00 грн. (дев'яносто тисяч грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 15000.00 грн. (п'ятнадцять тисяч грн.00 коп.) та внести зміни до п.3.1 розділу 3 Договору, виклавши його в новій редакції: "Вартість цього Договору становить 159809.40 грн. (сто п'ятдесят дев'ять тисяч вісімсот дев'ять грн. 40 коп.) у т.ч. ПДВ* 26634.90 грн. (вартість Договору визначається з урахуванням розділу V "Податок на додану вартість" Податкового Кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися зменшити суму на 22803,68 грн. закупівлі продуктів харчування Договору № 29 від 10.02.2020 року (далі-Договір), а саме : 2. Пункт 3.1 розділу 3 Договору викласти в новій редакції: Вартість цього Договору становить 137005,72 грн. (Сто тридцять сім тисяч п'ять грн. 72 коп.) у т.ч. ПДВ* 22834,29 грн. (вартість Договору визначається з урахуванням розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України).
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодили продовжити дію договору №29 від 10.02.2020 р. до 26.02.2021 року, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі та в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від суми Договору в розмірі 49961,88 грн.( Сорок дев'ять тисяч дев'ятсот шістдесят одна грн. 88 коп.), та викласти пункт 10.1. Договору в наступній редакції: « Цей Договір набирає чинності з дня його підписання 10 лютого 2020 року по 26 лютого 2021 року, але в будь якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за ним.» 2. Сторони погодили внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «п.3.1 Сума цього договору становить 186967 грн.60 коп. ( Сто вісімдесят шість тисяч дев'ятсот шістдесят сім грн. 60 коп.) у тому числі ПДВ 20% -31161 грн. 27 коп. (тридцять одна тисяча сто шістдесят одна грн. 27 коп.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з підвищенням ціни на м”ясо та з метою своєчасного та безперервного постачання цих продуктів харчування Замовнику, керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися внести зміни ціни за одиницю товару до Договору закупівлі м'яса № 29 від 10.02.2020року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням своєї господарської діяльності «Постачальника» та зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися зменшити суму на 2311,77 грн. закупівлі продуктів харчування Договору № 29 від 10.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з припиненням своєї господарської діяльності «Постачальника» та зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, керуючись п.1 ч.4 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися зменшити суму на 2311,77 грн. закупівлі продуктів харчування Договору № 29 від 10.02.2020 року
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 184 655,83
UAH (в тому числі ПДВ 30 775,97 UAH)