Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95
Очікувана вартість
313 633,00 UAH
UA-2020-01-08-001644-c ● 85beecfbad7545e3a676866736b6185d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Київського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459151 |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 55 |
Контактна особа: |
Євдощенко Олена Сергіївна 380577253296 kieconom@citynet.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 313 633,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 136,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10400 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Чернишевська, буд. 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється на підставі накладних окремо на кожну партію товару. Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет. Опис: Бюджет Київського району м. Харкова. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2020 16:54 |
Додаток 1.docx | |
08 січня 2020 16:53 |
Додаток 2.docx | |
08 січня 2020 16:53 |
Т.Д..docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо тендерної документації
Дата подання: 09 січня 2020 14:16
Дата відповіді: 11 січня 2020 15:31
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2020-01-08-001644-c по предмету закупівлі Бензин А-95 ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистилятив Тендерній документації Замовника Адміністрація Київського району Харківської міської ради зазначені дискримінаційна вимоги до учасників даної закупівлі, а саме, наявність в учасників власних або орендованих АЗС.
Повідомляємо, що дана вимога дискримінує постачальників, які працюють за партнерським договорами та можуть в повному обсязі виконати вимоги Замовника щодо поставки товару. Окрім того дана вимога значно звужує коло потенційних учасників, що суперечить принципам здійснення закупівель, які визначенні ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО внести зміни до Тендерної документації:
1. Викласти п. 4.3. Розділу 1. Загальні положення в наступній редакції:
Закупівля Бензину А-95 по талонах, 61002, Україна, Харківська область, Харків, вул. Чернишевська, 55. Відпуск Бензину А-95 здійснюється на АЗС, що належать Учаснику на правах власності або умови оренди/партнерських договорах в межах м. Харкова на відстані до 5 км від місцезнаходження Замовника. Кількість 10400 літрів.
П. п. 1 п. 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в наступній редакції:
1. Кваліфікаційні критерії: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Інформація (або довідка) учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власне або орендоване/партнерське) на строк не менший строку дії договору, необхідний для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі. Копії документів що посвідчують право власності на АЗС, чи засвідчені належним чином договори оренди АЗС/партнерські договори бажано строком дії до 30.06.2021 р., але строк дії договору оренди АЗС не може бути меншим ніж до 31.12.2020. В останньому випадку додати гарантійний лист про безперебійний відпуск Бензину А-95 по Талонах, які будуть отримані Замовником, за даною закупівлею.
П. п. 5 п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції викласти в нижчезазначеній редакції:
Відпуск бензину А-95 здійснюється на АЗС, що належать Учаснику на правах власності або умовах оренди/за партнерськими договорами, розташованих в межах м. Харкова на відстані до 5 км від місцезнаходження Замовника
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі, щодо місцезнаходження АЗС учасника (власних або орендованих/партнерських), на яких буде здійснюватись відпуск замовнику Бензину А-95 (по талонах), та гарантійний лист щодо зобов’язання відпуску товару протягом терміну дії договору та до кінцевого терміну дії талонів, які будуть отримані Замовником за Договором.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містит перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги,щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент»
Тендерна документація на закупівлю № UA-2020-01-08-001644-c по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) була затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Адміністрації Київського району Харківської міської ради від 08.01.2020 р №1
На виконання п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 1 тендерної документації, учасник подає документ,який підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям.
Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
Так відповідно до п. 3.1. Положення про Адміністрацію Київського району Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання» від 20.11.2015 № 7/15 (зі змінами та доповненнями), метою діяльності та основним завданням Адміністрації є реалізація функцій місцевого самоврядування на території Київського району міста Харкова, забезпечення прав і свобод громадян в межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією і законами України.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Адміністрацію функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців Київського району м. Харкова.
Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
.
Протокол № 2 Засідання тендерного комітету Адміністрації Київського району Харківської міської ради від 11.01.2020 р.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містит перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги,щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент»
Тендерна документація на закупівлю № UA-2020-01-08-001644-c по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) була затверджена Протоколом засідання тендерного комітету Адміністрації Київського району Харківської міської ради від 08.01.2020 р №1
На виконання п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 1 тендерної документації, учасник подає документ,який підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям.
Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
Так відповідно до п. 3.1. Положення про Адміністрацію Київського району Харківської міської ради, затвердженого рішенням 1 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про затвердження положень виконавчих органів Харківської міської ради 7 скликання» від 20.11.2015 № 7/15 (зі змінами та доповненнями), метою діяльності та основним завданням Адміністрації є реалізація функцій місцевого самоврядування на території Київського району міста Харкова, забезпечення прав і свобод громадян в межах повноважень та способом, передбаченими Конституцією і законами України.
Гарантія забезпечення своєчасного відпуску палива пов’язана із специфікою діяльності Замовника. Під час виконання покладених на Адміністрацію функцій та обов’язків існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність працівників щодо своєчасного забезпечення і ефективного реагування у випадку аварійних ситуацій, стихійних, надзвичайних ситуацій та забезпечення належної життєдіяльності мешканців Київського району м. Харкова.
Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю.
Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
.
Протокол № 2 Засідання тендерного комітету Адміністрації Київського району Харківської міської ради від 11.01.2020 р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
249 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Демченко О.М. |
257 088,00
UAH з ПДВ
|
257 088,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Люксонн" |
285 792,00
UAH з ПДВ
|
285 792,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
249 600,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 17:25
|
ФОП Демченко О.М. #1966016154 |
Відхилено |
257 088,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 17:49
|
ТОВ "Люксонн" #35474377 |
Переможець |
285 792,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 15:07
|
Додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
13 липня 2020 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2020 10:43
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 16:45
|
Договор.pdf | укладений |
10 лютого 2020 15:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 2210/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменщення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару) |
Номер договору про закупівлю: | 2210/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |