Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
2 253 583,60 UAH
UA-2020-01-08-001642-c ● 33ba5deb9c684b3daea9af92c0aaf5cc
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РУДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04337185 |
Місцезнаходження: | 92650, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 |
Контактна особа: |
Денищенко Олексій +380501358669 rudivka_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 14:02 |
Очікувана вартість: | 2 253 583,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 535,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
92650, Україна, Луганська область, с. Рудівка, Сватівський р-н, площа Перемоги, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Перед початком робіт Замовник сплачує протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня отримання (без заперечень) від Європейського інвестиційного банку Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). | Аванс | 45 | Банківські | 30 |
Iнша подія | Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2020 16:51 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx | |
08 січня 2020 16:51 |
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-08-001642-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Петров і К", Код ЄДРПОУ:39887282
Дата подання: 11 лютого 2020 10:05
Вимога на рішення Замовника
Приватне підприємство «Петров і К» вимагає скасування рішення тендерного комітету за протоколом №18 від 10 лютого 2019р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Петров і К» (Лист-вимога додається)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 17:55
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №18 від «10» лютого 2020 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Петров і К" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-001642-c та відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство "Петров і К" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.
На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.
На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2020-01-08-001642-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Петров і К", Код ЄДРПОУ:39887282
Дата подання: 16 лютого 2020 14:06
Вимога на Рішення Замовника
Приватне підприємство «Петров і К» вимагає скасування рішення тендерного комітету за протоколом №18 від 10 лютого 2019р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Петров і К».
Відповідь на попередню Вимогу не містить обгрунтувань визначених порушень.
Витяг з тендерної документації встановлює вимоги :
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником).
За яким нормативним актом грунтувалося Рішення про невідповідність? ( Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.)
Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.
Витяг з тендерної документації встановлює вимоги:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Чим керувався тендерний комітет визначивши самостійно дати загального досвіду 21.01.2018р. та 21.10.2019р.? Маючі додаткову інформацію про підприємсво в складі тендерної пропозиції та існування відкритих джерел (наприклад, https://prozorro.gov.ua/), які відображають загальний досвід.
Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь на попередню Вимогу не містить обгрунтувань визначених порушень.
Витяг з тендерної документації встановлює вимоги :
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником).
За яким нормативним актом грунтувалося Рішення про невідповідність? ( Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.)
Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.
Витяг з тендерної документації встановлює вимоги:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Чим керувався тендерний комітет визначивши самостійно дати загального досвіду 21.01.2018р. та 21.10.2019р.? Маючі додаткову інформацію про підприємсво в складі тендерної пропозиції та існування відкритих джерел (наприклад, https://prozorro.gov.ua/), які відображають загальний досвід.
Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 16:10
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №18 від «10» лютого 2020 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Петров і К" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-001642-c та відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство "Петров і К" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав: Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні. На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "КАМІН" |
2 252 600,04
UAH з ПДВ
|
2 102 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЙ-СІ-БІ" |
2 152 864,00
UAH з ПДВ
|
2 102 864,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" |
2 253 561,74
UAH з ПДВ
|
2 129 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Петров і К" |
2 250 660,34
UAH з ПДВ
|
2 151 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "КАМІН" #40285612 |
Відхилено |
2 102 000,00
UAH з ПДВ
|
30 січня 2020 18:14
|
|
ТОВ "АЙ-СІ-БІ" #35024580 |
Відхилено |
2 102 864,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 13:03
|
|
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" #3527114831 |
Відхилено |
2 129 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2020 13:04
|
|
Приватне підприємство "Петров і К" #39887282 |
Відхилено |
2 151 000,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2020 09:29
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 лютого 2020 09:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі