Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
2 253 583,60 UAH
UA-2020-01-08-001642-c 33ba5deb9c684b3daea9af92c0aaf5cc
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денищенко Олексій

+380501358669 rudivka_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РУДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА СВАТІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04337185
Місцезнаходження: 92650, Україна , Луганська обл., Сватівський р-н, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20
Контактна особа: Денищенко Олексій
+380501358669
rudivka_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 14:02
Очікувана вартість: 2 253 583,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 535,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92650, Україна, Луганська область, с. Рудівка, Сватівський р-н, площа Перемоги, буд. 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів з дня отримання (без заперечень) від Європейського інвестиційного банку Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт у розмірі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 45 Банківські 30
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання рахунку на оплату робіт в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 30 Банківські 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 16:51
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx
08 січня 2020 16:51
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-08-001642-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Петров і К", Код ЄДРПОУ:39887282
Дата подання: 11 лютого 2020 10:05
Вимога на рішення Замовника
Приватне підприємство «Петров і К» вимагає скасування рішення тендерного комітету за протоколом №18 від 10 лютого 2019р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Петров і К» (Лист-вимога додається)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2020 17:55
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №18 від «10» лютого 2020 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Петров і К" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-001642-c та відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство "Петров і К" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:
 Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.
 На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років.
Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.
Номер вимоги: UA-2020-01-08-001642-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Петров і К", Код ЄДРПОУ:39887282
Дата подання: 16 лютого 2020 14:06
Вимога на Рішення Замовника
Приватне підприємство «Петров і К» вимагає скасування рішення тендерного комітету за протоколом №18 від 10 лютого 2019р. щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Петров і К».
Відповідь на попередню Вимогу не містить обгрунтувань визначених порушень.

Витяг з тендерної документації встановлює вимоги :
- копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними. (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються учасником).
За яким нормативним актом грунтувалося Рішення про невідповідність? ( Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.)
Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.

Витяг з тендерної документації встановлює вимоги:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Чим керувався тендерний комітет визначивши самостійно дати загального досвіду 21.01.2018р. та 21.10.2019р.? Маючі додаткову інформацію про підприємсво в складі тендерної пропозиції та існування відкритих джерел (наприклад, https://prozorro.gov.ua/), які відображають загальний досвід.
Вважаємо рішення необгрунтованим та таке, що підлягає скасування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 лютого 2020 16:10
За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Рудівської сільської ради Сватівського району Луганської області (надалі – тендерний комітет) повідомляє про наступне: Рішенням тендерного комітету №18 від «10» лютого 2020 року було встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника Приватне підприємство "Петров і К" вимогам тендерної документації на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція адміністративного будинку під централізоване надання адміністративних послуг з використанням енергозберігаючих технологій Рудівської сільської ради за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Рудівка, пл. Перемоги, буд. 20 (коригування)» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-08-001642-c та відхилити тендерну пропозицію учасника Приватне підприємство "Петров і К" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, зокрема з наступних підстав:  Учасником у складі документів тендерної пропозиції не було надано копію дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт , вказаних в технічному завданні.  На виконання вимог пп. 5.3.1. п. 5 розділу 3 тендерної документації Учасником було надано інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 документації (файл «Довідка аналогічних договорів.pdf»), проте зазначена довідка містить інформацію про загальний досвід роботи Учасника менше 4 років, а саме: 21.01.2018р. та 21.10.2019р., що не відповідає змісту вимоги пункту 5.3. розділу 3 тендерної документації - Відповідний досвід роботи: не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років. Додатково учасником було надано довідку у довільній формі про загальний досвід роботи Учасника з 2015 року по 2019 року, проте зазначена довідка не відповідає вимогам тендерної документації в частині форми надання інформації згідно Додатку 7 документації та відсутня інформація, що вимагається змістом встановленої форми, зокрема: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт; Дата та предмет укладення договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. Таким чином, учасником не було підтверджено наявність загального досвіду роботи Учасника не менше 4 років. Також вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які є суттєвим порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону. Крім того, повідомляємо, що змістом частини другої статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» Рудівська сільська рада Сватівського району Луганської області повідомляє, що розгляд тендерних пропозицій було проведено у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та в першу чергу із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 цього Закону.

Документи подані скаржником

11 лютого 2020 10:05
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КАМІН" 2 252 600,04
UAH з ПДВ
2 102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙ-СІ-БІ" 2 152 864,00
UAH з ПДВ
2 102 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ" 2 253 561,74
UAH з ПДВ
2 129 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Петров і К" 2 250 660,34
UAH з ПДВ
2 151 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 19:13
Електронний підпис
23 січня 2020 18:55
договор.pdf
23 січня 2020 18:55
захист_довкiлля.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_7_п2_ч1.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_6_ч2.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_5_п9_ч1.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_4_п8_ч1.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_3_п6_ч1.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_2_п4_ч1.pdf
23 січня 2020 18:55
довiдка_1_п3_ч1.pdf
23 січня 2020 18:55
лист_роз_яснення.pdf
23 січня 2020 18:55
лист відгук СОФТЛ.pdf
23 січня 2020 18:55
лист відгук Нижнє.pdf
23 січня 2020 18:55
лист відгук Сватово.pdf
23 січня 2020 18:55
Договір аналог (4).pdf
23 січня 2020 18:55
Договір аналог (3).pdf
23 січня 2020 18:55
Договір аналог (2).pdf
23 січня 2020 18:55
пояснит записка.pdf
23 січня 2020 18:55
відомість ресурсів.pdf
23 січня 2020 18:55
лок кошторис.pdf
23 січня 2020 18:55
звед кошт розрахунок.pdf
23 січня 2020 18:55
дог цена.pdf
23 січня 2020 18:55
ліцензія.pdf
23 січня 2020 18:55
Дозвіл.pdf
23 січня 2020 18:55
пакт_про_згоду.pdf
23 січня 2020 18:55
гарантійний лист.pdf
23 січня 2020 18:55
цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 18:55
Витяг ПДВ.pdf
23 січня 2020 18:55
Статут.pdf
23 січня 2020 18:55
Рішення власника.pdf
23 січня 2020 18:55
Наказ директор.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 19:41
ФОП Акопян.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 22:35
Фін звіт 2018.pdf
23 січня 2020 22:35
Статут.pdf
23 січня 2020 22:35
Сертификат.pdf
23 січня 2020 22:35
Свідоцтво.pdf
23 січня 2020 22:35
Проект договору.pdf
23 січня 2020 22:35
Паспорт.pdf
23 січня 2020 22:35
Пакт про згоду.pdf
23 січня 2020 22:35
Оборот Укрсиббанк.pdf
23 січня 2020 22:35
Оборот Приват.pdf
23 січня 2020 22:35
Наказ.pdf
23 січня 2020 22:35
Ліцензія.pdf
23 січня 2020 22:35
Лист роз'яснення.pdf
23 січня 2020 22:35
Лист пояснення.pdf
23 січня 2020 22:35
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 січня 2020 22:35
Лист видгук.pdf
23 січня 2020 22:35
Календарний графік.pdf
23 січня 2020 22:34
Довібка МТБ.pdf
23 січня 2020 22:34
Гарантийний лист.pdf
23 січня 2020 22:34
Відомость з ЄДР.pdf
23 січня 2020 22:34
Витяг.pdf
23 січня 2020 22:34
ВИТЯГ З ПДВ.pdf
23 січня 2020 22:34
видгук (2).pdf
23 січня 2020 22:34
Баланс+фин звит 2015-2017.pdf
23 січня 2020 22:34
Аналог.дог 2.pdf
23 січня 2020 22:34
Акт Мілове №1.pdf
23 січня 2020 22:34
Акт Мілове №1_№2.pdf
23 січня 2020 22:34
Тендерна прапозиція.pdf
23 січня 2020 22:34
Локальний кошторис.pdf
23 січня 2020 22:34
Договірна ціна.pdf
23 січня 2020 22:34
Дефектний акт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КАМІН"

ТОВ "АЙ-СІ-БІ"

ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"

Приватне підприємство "Петров і К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "КАМІН"
#40285612
Відхилено 2 102 000,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 18:14
ТОВ "АЙ-СІ-БІ"
#35024580
Відхилено 2 102 864,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:03
ФОП "АКОПЯН ПЕТРОС ДАВИДОВИЧ"
#3527114831
Відхилено 2 129 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2020 13:04
Приватне підприємство "Петров і К"
#39887282
Відхилено 2 151 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 09:29
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

05 лютого 2020 13:03
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:01
протокол_тендера_001.jpg
05 лютого 2020 13:01
протокол_тендера_002.jpg
05 лютого 2020 13:01
протокол_тендера_003.jpg
05 лютого 2020 13:01
протокол_тендера_004.jpg
05 лютого 2020 13:01
протокол_тендера_005.jpg

Документи

05 лютого 2020 13:04
Електронний підпис
05 лютого 2020 13:04
протокол_тендер_2_004.jpg
05 лютого 2020 13:04
протокол_тендер_2_002.jpg
05 лютого 2020 13:04
протокол_тендер_2_005.jpg
05 лютого 2020 13:04
протокол_тендер_2_003.jpg
05 лютого 2020 13:04
протокол_тендер_2_001.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватне підприємство "Петров і К" #39887282

№ рішення у справі

70/25-р/к

Дата рішення у справі

11.08.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

10 лютого 2020 09:29
Електронний підпис
10 лютого 2020 09:28
Петров_i_К_002.jpg
10 лютого 2020 09:28
Петров_i_К_003.jpg
10 лютого 2020 09:28
Петров_i_К_001.jpg
10 лютого 2020 09:28
Петров_i_К_004.jpg
10 лютого 2020 09:28
Петров_i_К_005.jpg

Інформація про відміну

Дата відміни
10 лютого 2020 09:29
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі