Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Централізоване опалення
Очікувана вартість
1 853 100,00 UAH
UA-2020-01-08-001566-c d718e097db4b461dad98839625a39e82
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Анастасія

+380432673368 zakup_drzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01982270
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Василя Стуса, 11
Контактна особа: Осадчук Анастасія
+380432673368
zakup_drzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Скорочена преговорна процедура обрана відповідно до п.2 част.2 ст. 35 ЗУ "Про публічні закупівлі", в зв'язку з відсутністю конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 16:56
Оскарження наміру укласти договір: 14 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
920.06 гігакалорія
Централізоване опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

08 січня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#33649363
Переможець 1 853 100,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 16:56

Документи

08 січня 2020 16:56
Електронний підпис
08 січня 2020 16:54
рішення 1.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 16:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛТЕПЛОЕНЕРГО"
#33649363
1 853 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2020 16:56
Електронний підпис
08 січня 2020 16:54
рішення 1.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 08:56
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 16:17
д.у. №5 від 15.02.21.jpg зміни до договору
15 лютого 2021 16:16
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:11
д.у. №4 від 31.12.20.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:10
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 12:56
д.у. 2.jpg зміни до договору
04 серпня 2020 12:54
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 12:17
договір_Т-13.docx укладений
17 січня 2020 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: Т-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-13
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 294 579,18
UAH (в тому числі ПДВ 215 763,20 UAH)