Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Касова стрічка, папір для друку
Очікувана вартість
241 000,00 UAH
UA-2020-01-08-001403-c 194c6bd7cd5243eeb92eb763b455eaac
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Затолюк Віктор Борисович

+380933426774 vidd_snab_zttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Код ЄДРПОУ: 03328310
Вебсайт: http://ttu.zt.ua
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11
Контактна особа: Затолюк Віктор Борисович
+380933426774
vidd_snab_zttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 16:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2020 16:07
Початок аукціону: 16 січня 2020 11:50
Очікувана вартість: 241 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Касова стрічка, папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 січня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 16:39
Оголошення із змінами.doc
08 січня 2020 16:02
Проект договора купівлі-продажу.doc
10 січня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 16:39
Оголошення із змінами.doc
08 січня 2020 16:02
Оголошення із змінами.odt
08 січня 2020 16:02
Проект договора купівлі-продажу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:54
Дата відповіді: 09 січня 2020 09:02
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Щодо першого питання: повідомляємо Вам, що жодної торгової марки нами не зазначено, зазначено лише вид самого товару.Тому, марка товару може бути різна, головне щоб товар був якісний та відповідав вимогам Замовник.
2.Щодо другого питання: хочемо зауважити Вам, щоб ви уважно читали наші вимоги.Замовник надає Додаток 2 згідно яким має формуватись пропозиція, і там чітко вказано що Учасник має зазначити найменування та виробника.
3.Щодо третього питання: Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.Отже, проаналізувавши положення даної позиції Уповноваженого органу щодо питання участі постачальників, які не є платниками податку на додану вартість, можна зробити висновок, що тендерний комітет замовника не може оцінювати пропозицію постачальника, який не є платником ПДВ, на інших умовах, аніж учасників платників податку на додану вартість. При провадженні діяльності у сфері державних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші.Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію.
Про комплектність товару, умови поставки
Дата подання: 10 січня 2020 14:51
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:56
В інформації про предмет закупівлі №3 "Папір для оргтехніки А-4 80 г/м2 клас В для високошвидкісних копірів" та №4 "Папір А-3" - не вказано кількість листів в пачці. Просимо внести зміни в опис товару. Також не вказано умови постачання. При розрахунку, зробивши припущення, що йдеться по стандартну пачку паперу 500 листів, вага замовленого паперу А4 2500 пачок буде понад 6 тон. Постачання повинно здійснюватись партіями чи разово? Просимо зробити уточнення про умови поставки (можливо щомісячно).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.З розрахунку, що в пачці 500 листів.
2. Читайте уважно документацію, там вказано що поставка має здійснюватись партіями, відповідно до заявки Замовника;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 232 980,00
UAH з ПДВ
224 238,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Група компаній "Торгсервіс" 240 912,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 239 436,00
UAH з ПДВ
229 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2020 14:35
Електронний підпис
15 січня 2020 14:35
Т57 21 м.pdf
15 січня 2020 14:35
т 80х50х25 сертифікат.pdf
15 січня 2020 14:35
Сертифікати.pdf
15 січня 2020 14:35
рішення 17 ПП877(1).jpg
15 січня 2020 14:35
Пропозиція.pdf
15 січня 2020 14:35
пдв.jpg
15 січня 2020 14:35
Наказ Директор.pdf
15 січня 2020 14:35
лист про ліцензію.pdf
15 січня 2020 14:35
лист -згода.pdf
15 січня 2020 14:35
ДОВІДКА про договора.pdf
15 січня 2020 14:35
Витяг ПП.pdf
15 січня 2020 14:35
Виписка ПП 2019_2.jpg
15 січня 2020 14:35
Виписка ПП 2019_1.jpg
15 січня 2020 14:35
А4.jpg
15 січня 2020 14:35
А-3 Балет Універсал.jpeg

Публічні документи

14 січня 2020 16:19
IQ ECONOMY+.pdf
14 січня 2020 16:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 січня 2020 16:19
Протокол.pdf
14 січня 2020 16:19
Наказ.pdf
14 січня 2020 16:19
загальні відомості.pdf
14 січня 2020 16:19
документи.pdf
14 січня 2020 16:19
Догов_р в_д 12.02.2018.pdf
14 січня 2020 16:19
довідка про довкілля.pdf
14 січня 2020 16:19
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 січня 2020 16:18
гарантія якості.pdf
14 січня 2020 16:18
Витяг ПДВ Ромус.pdf
14 січня 2020 16:18
витяг з ЄДР від 05.11.2019.pdf
14 січня 2020 16:18
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "Група компаній "Торгсервіс"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 224 238,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 12:53
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

16 січня 2020 12:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
224 238,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 січня 2020 12:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 13:41
Підписаний договір укладений
23 січня 2020 13:41