Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-01-08-001319-c 7f53c54c927443d7bb93f15359068e30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небога Олена Анатоліївна

+380442059839 kdcekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26199401
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10
Контактна особа: Небога Олена Анатоліївна
+380442059839
kdcekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 15:49
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 15:49
Початок аукціону: 24 січня 2020 14:45
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 од
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Крамського, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 11:34
Зміни до ТД Додаток 3.pdf
08 січня 2020 15:45
ТД компобладнання.pdf
13 січня 2020 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 11:34
Зміни до ТД Додаток 3.pdf
08 січня 2020 15:45
ТД компобладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 09 січня 2020 10:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації вказані відповіді на зазначені питання.
Умови договору
Дата подання: 09 січня 2020 11:14
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:19
Шановний замовник! Просимо надати роз'яснення. В договорі вказано 3.4. В ціну Договору входить вартість, доставка, розвантаження, встановлення програмного забезпечення та налаштування Товару в приміщенні Замовника. Розвантаження на який поверх? Вказуєте встановлення ПЗ - а в тех завданні Додаток 3 вказано що, кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації. Налаштування Товару- це з'єднання системного блоку, монітору і тд, чи оснащені робочі місця розетками? або вам підійдетільки доставка товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації вказані відповіді на зазначені питання із зазначенням дислокації доставки
Щодо вимог Додатку 3
Дата подання: 09 січня 2020 17:22
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:39
Шановний Замовник! І Додатку 3 вказані вимоги до програмного забезпечення, а саме "Кожний примірник програмного забезпечення Windows.... MS Win 10 Pro 64-bit Ukr 1pk DVD FQC-08978.... має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері". Чи будете Ви розглядати пропозицію програмного забезпечення Windows 10 professional, предінстальованого виробником системного блоку з використанням ОЕМ активації ОА 3.0., з наліпкою GML? ( OEM активація ОА 3.0 є найбільш сучасним та надійним способом захисту авторських прав, розробленим корпорацією Microsoft і таким, що має на меті повністю виключити можливість «піратської» активації операційної системи Windows, а також використання такої операційної системи не на обладнанні замовника).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, така пропозиція буде розглядатися.
відстрочка платежу
Дата подання: 10 січня 2020 10:57
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:16
Шановний замовник! Просимо надати роз'яснення, чому в договорі вказано відстрочка платежу 60 календарних днів? З чим пов'язаний такий довгій термін?
Відповідь: із врахуванням отримання власних доходів підприємства
Технічні характеристики
Дата подання: 10 січня 2020 13:45
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:14
Шановний замовник! Чи немає помилки у вимозі: "Системний блок та монітор запропоновані Учасником, повинні бути від одного виробника"?
Відповідь: "Просимо вибачення! Попередне запитання було задане помилково!"-надійшло від учасника у слідуючому запитанні
Помилкове питання
Дата подання: 10 січня 2020 13:51
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:14
Просимо вибачення! Попередне запитання було задане помилково!
Відповідь: взято до відома
Подача пропозиції
Дата подання: 13 січня 2020 11:23
Дата відповіді: 13 січня 2020 11:45
Шановний Замовник! Чи допускаєете ви подачу тендерної пропозиції Учасника у розрізі товару (окремо): 1. Персональнгий комп'ютер (системний блок- Корпус та блок живлення, Маніпулятор типу "миша", Маніпулятор типу "миша", Програмне забезпечення); 2. Монітор; 3. Багатофункціональний пристрій; 4. Джерело безперебійного живлення. Чи потрібно подати все однією позицією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну пропозицію подавати в розрізі товарів для відображення по бухгалтерському обліку в подальшому
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-08-001319-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 10 січня 2020 10:17
Дискримінаційні умови в тендерній документацій
Шановний замовнику!
Уважно проаналізувавши технічне завдання у додатку №3, а саме технічні вимоги до корпусу системного блоку, стало зрозуміло, що дані вимоги прописані під одного ЄДИНОГО виробника корпусів - CROWN. Жоден інший виробник корпусів, які виготовляють набагато якісніші корпуси до ПК, не відповідає Вашим вимогам до корпусу персонального комп'ютера.
Звернувшись до єдиного виробника корпусів компанії Crown, ми отримали відповідь, що усі корпуси Crown, які мають замки на передній панелі для блокування кнопки включення та зазначену кількість та розмірність вентиляторів охолодження, корупційно резервуються під одного учасника під один тендер, тим самим ви штучно обмежили конкуренцію, можливо не свідомо, оскільки жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери враховуючи ваші технічні вимоги саме до корпусу. Звертаємося до вас з вимогою внести зміни до тендерної документації Додатку 3 із технічними вимогами корпусу спростивши до універсальних вимог, під які попадають корпуса інших доступних виробників, чим ви отримаєте більш конкурентну низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників, що дасть змогу ефективно використати державні кошти та отримати найнижчу ціну.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципами здійснення закупівель, зокрема – недискримінація учасників. Вимога вказана в додатку 3. звужує коло учасників закупівлі, отже вона є дискримінаційною. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу або надати обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство чому дана вимога є правомірною.
Звичайно, якщо замовник не зацікавлений у участі лише одного постачальника який має домовленості із однією компанією Crown. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2020 11:42
Відповідні зміни внесені до тендерної документації

Документи подані скаржником

10 січня 2020 10:17
Вимога.docx

Документи

13 січня 2020 11:42
витяг з протоколу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Систематика Україна" 602 184,00
UAH з ПДВ
574 656,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 649 920,00
UAH з ПДВ
574 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 792 004,80
UAH з ПДВ
602 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО" 799 800,00
UAH з ПДВ
644 879,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 688 800,00
UAH з ПДВ
663 799,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Діксі-Центр" 699 120,00
UAH з ПДВ
674 619,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 799 200,00
UAH з ПДВ
676 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІСІ Лінк" 707 776,40
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" 761 760,00
UAH з ПДВ
681 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 708 384,00
UAH з ПДВ
699 117,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 751 800,00
UAH з ПДВ
707 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 742 560,00
UAH з ПДВ
742 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" 934 677,60
UAH з ПДВ
929 616,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТЕНЧУРІН Д.Р. 968 061,60
UAH з ПДВ
934 677,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 10:11
Електронний підпис
23 січня 2020 10:10
Інші документи.7z
23 січня 2020 10:10
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 10:10
Проект договору.pdf

Публічні документи

22 січня 2020 11:11
Електронний підпис
22 січня 2020 11:09
EU_ISO9001_UA.pdf
22 січня 2020 11:09
CЕС HP принтера МФУ.pdf
22 січня 2020 11:09
Відомості з ЄДР.pdf
22 січня 2020 11:09
HP M130nw.pdf
22 січня 2020 11:09
Витяг з ЄДР.pdf
22 січня 2020 11:09
Довідка печатка.pdf
22 січня 2020 11:09
Проект договору.pdf
22 січня 2020 11:09
Копія Статуту.pdf
22 січня 2020 11:09
EU_ISO9001_UA-2.pdf
22 січня 2020 11:09
Certificate-178339.pdf
22 січня 2020 11:09
Certificate-178350.pdf
22 січня 2020 11:09
Лист якість.pdf
22 січня 2020 11:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:47
Гарантійні листи.pdf.p7s
23 січня 2020 15:46
Захист довкілля.pdf.p7s
23 січня 2020 15:46
Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 січня 2020 15:46
Статут.pdf.p7s
23 січня 2020 15:46
Сертифікати.pdf.p7s
23 січня 2020 15:34
Цінова пропозиція.pdf
23 січня 2020 15:34
Гарантійні листи.pdf
23 січня 2020 15:34
Довідка Працівників.pdf
23 січня 2020 15:34
Статут ASAP PRO.pdf
23 січня 2020 15:34
Порівняльна таблиця.pdf
23 січня 2020 15:34
Захист довкілля.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 12:22
Електронний підпис
23 січня 2020 11:37
4 Технічна частина.pdf
23 січня 2020 11:37
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:44
Електронний підпис
23 січня 2020 15:44
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
23 січня 2020 15:33
Електронний підпис
23 січня 2020 15:27
Електронний підпис
23 січня 2020 15:23
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 10:38
Електронний підпис
23 січня 2020 10:36
Технічна частина.7z
23 січня 2020 10:36
Реєстр документів.pdf
23 січня 2020 10:36
Інші документи.7z

Публічні документи

22 січня 2020 16:06
Електронний підпис
22 січня 2020 13:00
6.Інші документи.pdf
22 січня 2020 13:00
4.Технічна частина.pdf
22 січня 2020 13:00
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 14:41
Електронний підпис
23 січня 2020 14:34
Технічна частина.pdf
23 січня 2020 14:34
Копія статуту.pdf

Публічні документи

23 січня 2020 15:00
Електронний підпис
23 січня 2020 14:57
реєстр документів.pdf
23 січня 2020 14:57
4.інші документи.pdf
23 січня 2020 14:57
3.технічна частина.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 14:14
Електронний підпис
10 лютого 2020 14:12
ст 50.pdf
10 лютого 2020 14:12
МВД Осадчий 18.01.2020.pdf
10 лютого 2020 14:11
Довідка про юрсособу.pdf
10 лютого 2020 14:11
Довідка з ДФС.pdf
06 лютого 2020 16:34
Електронний підпис
23 січня 2020 13:53
Електронний підпис
23 січня 2020 13:50
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 13:50
Статут.rar
23 січня 2020 13:50
ст 17.pdf
23 січня 2020 13:50
Протокол.pdf
23 січня 2020 13:50
Наказ.pdf
23 січня 2020 13:50
Лист про печатку.pdf
23 січня 2020 13:50
Копія Витяг ПДВ.pdf
23 січня 2020 13:50
Довідка про персонал.pdf
23 січня 2020 13:50
Аналогічний договір.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВ "АСАП ПРО"

ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"

ТОВ "Діксі-Центр"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

ТОВ "ДІСІ Лінк"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

ФОП ТЕНЧУРІН Д.Р.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 574 656,00
UAH з ПДВ
28 січня 2020 15:56
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 574 800,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 15:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 602 004,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ПРО"
#42900774
Відхилено 644 879,00
UAH з ПДВ
30 січня 2020 17:34
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
Відхилено 663 799,80
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 17:03
ТОВ "Діксі-Центр"
#34763967
Відхилено 674 619,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 17:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
Відхилено 676 560,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 17:24
ТОВ "ДІСІ Лінк"
#31799566
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ"
#22396671
Відхилено 681 599,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 10:39
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Відхилено 699 117,60
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 11:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 707 640,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 12:02
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 742 560,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 13:00
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
#40033419
Переможець 929 616,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2020 14:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

28 січня 2020 15:56
Електронний підпис
28 січня 2020 15:51
витяг з протоколу

Документи

29 січня 2020 15:39
Електронний підпис
29 січня 2020 15:30
витяг з протоколу

Документи

30 січня 2020 17:03
Електронний підпис
30 січня 2020 16:56
витяг з протоколу

Документи

30 січня 2020 17:34
Електронний підпис
30 січня 2020 17:33
витяг з протоколу

Документи

03 лютого 2020 17:03
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:01
витяг з протоколу

Документи

03 лютого 2020 17:06
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:05
витяг з протоколу

Документи

03 лютого 2020 17:24
Електронний підпис
03 лютого 2020 17:19
витяг з протоколу

Документи

06 лютого 2020 10:18
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:11
витяг з протоколу

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНІКА ДЛЯ БІЗНЕСУ" #22396671

№ рішення у справі

62-р/тк

Дата рішення у справі

04.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

06 лютого 2020 10:39
Електронний підпис
06 лютого 2020 10:35
витяг з протоколу

Документи

06 лютого 2020 11:31
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:30
витяг з протоколу

Документи

06 лютого 2020 12:02
Електронний підпис
06 лютого 2020 11:59
витяг з протоколу
06 лютого 2020 11:31
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

06 лютого 2020 13:00
Електронний підпис
06 лютого 2020 12:59
витяг з протоколу

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419

№ рішення у справі

726-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
#40033419
929 616,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 12:38
Договір укладений
17 лютого 2020 12:31