Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056612 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20 |
Контактна особа: |
Андрієнко Юрій Георгійович +380512373279 statist@nikgor.mk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 13:14 |
Очікувана вартість: | 1 377 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 886,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником не пізніше 15 робочих днів з дати отримання від Виконавця рахунку-фактури, оформленого належним чином після підписання обома сторонами Акту приймання наданих послуг за відповідний місяць | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 січня 2020 09:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 6.docx | |
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 5.pdf | |
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 4.rtf | |
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc | |
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 2.pdf | |
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 1.pdf | |
08 січня 2020 15:04 |
Тендерна документація.pdf |
11 січня 2020 09:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 6.docx
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 5.pdf
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 4.rtf
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 3 технічні вимоги.doc
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 2.pdf
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Додаток 1.pdf
|
|||
08 січня 2020 15:04 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі було здійснено на підставі наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 11 травня 2004 р. N 105, коефіцієнту заставленості приміщень та фактичної кількості працюючих осіб на даний час. Дякуємо за питання.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради було проведено закупівлю UA-2020-01-08-001131-c на закупівлю послгу: Прибирання приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради, ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Ціна учасника ТОВ "КЛІНІНГ ПРО" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував учасника, з підстав, викладених в протоколі засідання тендерного комітету від 28.01.2020 №8:
1. Учасник не надав документи, що підтверджують наявність офісного приміщення (власного чи орендованого).
2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка у довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3) до тендерної документації.
З такими висновками Замовника неможливо погодитися у зв’язку з наступним:
1. згідно додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників», одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону є: Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо).
На виконання даних вимог Замовника, Учасником в складі тендерної пропозиції було надано відповідну довідку №2268 від 21.01.20 з підтвердженням, що наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору, що перебуває у власності Замовника.
Відтак, зазначена підстава відхилення Замовником в даному випадку безпідставна на необґрунтована.
2. В складі тендерної документації Учасником надано інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3 ) до тендерної документації (№2267 від 21.01.2020), що повністю відповідає вимогам замовника.
Таким чином, ситуація виглядає як умисне відхилення тендерної пропозиції Учасника, яке тягне за собою порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та одночасно ставить під сумнів раціональність витрачання бюджетних коштів.
Норма ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» до принципів здійснення закупівель відносить:
• добросовісну конкуренцію серед учасників;
• максимальну економію та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінацію учасників;
• об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, згідно п.3 ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів зокрема відноситься припинення дії, яка порушує право.
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відтак, з метою досягнення відкритості та прозорості процедури закупівлі, максимальної економії та ефективності використання коштів,
прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Об'єктивно та неупереджено оцінити тендерну пропозицію Учасника;
3. Прийняти рішення про акцепт тендерної пропозиції ТОВ «КЛІНІНГ ПРО».
1. Згідно додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників», одним з документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону є: Довідка, складена у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо).
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 21.01.20 №2268 з підтвердженням, що наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору, що перебуває у власності Учасника, однак у переліку обладнання та матеріально технічної бази відсутня інформація про наявність власного чи орендованого офісного приміщення, що необхідне для виконання умов Договору.
Крім того, у Вашій вимозі зазначено, що Учасником в складі тендерної пропозиції було надано відповідну довідку від 21.01.20 №2268 з підтвердженням, що наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору, що перебуває у власності Замовника.
Виходячи з вищевикладеного, довідка від 21.01.20 №2268 взагалі не підтверджує наявність в Учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору.
2. Згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати – інформацію у вигляді довідки в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3) до тендерної документації.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав Довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3) до тендерної документації. Учасником було надано інформацію від 21.01.20 №2267 у вигляді підписаного Додатку 3 до тендерної документації, а не у вигляді Довідки про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку 3), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-26-000046 ● 5f9b4f2a45da45698b782829b558de96
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.02.2020 № 52
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-08-001131-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 08 січня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-03 16:24:29
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання (прибирання приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасників зобов’язано надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо». Як вбачається із вказаної вимоги, виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Замовник) не встановив конкретний перелік обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідно включити до названої довідки, вимог до нього та кількості, в тому числі щодо наявності офісного приміщення.
Учасник ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 21.01.2020 № 2268.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 28.01.2020 № 8 тендерна пропозиція учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» відхилена з причини того, що «Учасник не надав документи, що підтверджують наявність офісного приміщення (власного чи орендованого)».
У зв’язку з викладеним пропоную пояснити рішення тендерного комітету (протокол від 28.01.2020 № 8) щодо встановлення невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» вимогам ТД в цій частині.
2. Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій «інформацію у вигляді довідки в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку № 3) до цієї тендерної документації».
Учасником ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» надано підписаний документ від 21.01.2020 № 2267 «Технічні вимоги».
Разом з тим положення розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містять перелік формальних помилок, серед яких – «зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення».
У зв’язку з вищенаведеним пропоную пояснити рішення тендерного комітету (протокол від 28.01.2020 № 8) щодо встановлення невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» вимогам ТД в цій частині.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-05 12:59:31
Пояснення на запит 03.03.2020 16:24:29 год.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради на Ваш запит на пояснення від 03.03.2020 16:24:29 год. пояснює наступне.
Щодо першого питання.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасників зобов’язано надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо». Замовником в дужках було уточнено, щодо якої матеріально-технічної бази необхідні підтвердні документи, в тому числі зазначено офісне приміщення.
Крім того, відповідно до Постанови КМУ "Деякі питання набуття права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності за декларативним принципом" від 07.12.2016 N 922 матеріально-технічна база суб’єкта господарювання - земельні ділянки, будівлі, приміщення, матеріальні ресурси, засоби виробництва та документи, необхідні для провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає, що для виконання умов договору відповідно до предмета закупівлі, Учасник ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» обов’язково повинен був зазначити в довідці про наявність власного чи орендованого офісного приміщення.
Щодо другого питання.
Відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій «інформацію у вигляді довідки в довільній формі про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно Додатку № 3) до цієї тендерної документації».
Учасником ТОВ «КЛІНІНГ ПРО» надано підписаний документ від 21.01.2020 № 2267 «Технічні вимоги» без назви такого документу та без відповідної преамбули, в якій Учасник надає згоду з Технічними вимогами до предмета закупівлі.
Положення розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачає, що Замовник залишає за собою право, а не обов’язок не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок.
Виходячи з вищевикладеного невідповідність наданого Учасником документу не була розцінена Замовником як формальна помилка, тому було прийняте рішення про невідповідність даного документа вимогам тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-05 17:52:04
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання (прибирання приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасників зобов’язано надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо».
Учасник ПП «ЛЕГОКЛИН» (далі – Учасник) надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази…» від 21.01.2020 № 012-01/20, в якій, серед іншого, зазначено: «Нерухоме майно: м. Миколаїв, вул. Океанівська, буд. 20, кв. 14», та наведено, що майно власне. Водночас свідоцтво про право власності на нерухоме майно, надане Учасником, свідчить про право власності на нежитлове приміщення за адресою м. Миколаїв, вул. Артема, буд. 20.
У зв’язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, чи звертався тендерний комітет виконавчого комітету Миколаївської міської ради до органів державної влади, підприємств, установ, організацій щодо підтвердження інформації про право власності Учасника на нерухоме майно, зазначене в довідці, за адресою: м. Миколаїв, вул. Океанівська, буд. 20, кв.14 ? Якщо так, то які результати цих звернень?
Крім того пропонуємо пояснити, у зв’язку з чим прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «ЛЕГОКЛИН» умовам ТД в частині документального підтвердження майнових відносин з власником нерухомого майна, розташованого за адресою м. Миколаїв, вул. Океанівська, буд. 20, кв. 14?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-10 12:10:04
Пояснення на запит від 05.03.2020 17:52:04
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради на Ваш запит на пояснення від 05.03.2020 17:52:04 повідомляє наступне.
Учасником-переможцем ПП «ЛЕГОКЛІН» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Довідку від 21.01.2020 № 018-01/01/20, в якій зазначено, що у зв’язку з перейменуванням вулиць міста Миколаєва, згідно розпорядження міського голови від 19.02.2016 № 28р «Про перейменування об’єктів топоніміки» вулиця «Артема», зазначена в реєстраційних документах ПП «ЛЕГОКЛІН», в теперішній час має назву вулиця «Океанівська».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-10 16:02:09
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання (прибирання приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п'ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасників зобов'язано надати «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення надання послуги».
У зв'язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, на підставі якої інформації, наданої учасником ПП «ЛЕГОКЛИН», прийнято рішення щодо відповідності його пропозиції вищеназваним умовам ТД в частині наявності досвіду роботи працівників, необхідних для надання послуги, в тому числі в довідці учасника ПП «ЛЕГОКЛИН» від 21.01.2020 № 013-01/20?
2. Відповідно до пункту 18 Додатку № 3 «Технічні вимоги» до ТД «Для виконання робіт Виконавець забезпечує всім необхідним інвентарем та технічним обладнанням, професійними моючими пилососами та полотерами, миючими засобами для забезпечення якісного прибирання за власні кошти та забезпечує санвузли туалетним папером, милом та паперовими рушниками».
Яким чином калькуляція учасника ПП «ЛЕГОКЛИН» («Калькуляція» від 21.01.2020 № 006-01/20) відповідає вищезазначеним умовам ТД, в тому числі в частині врахування в калькуляції витрат щодо забезпечення санвузлів туалетним папером та паперовими рушниками?
3. Відповідно до пункту 18 Додатку № 3 «Технічні вимоги» до ТД «заробітна плата повинна бути не менше встановленої мінімальної заробітної плати, повинні здійснюватись доплати за прибирання санвузлів та виплати відпускних та лікарняних листів згідно з законодавством».
У зв'язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином Замовником встановлено, що пропозиція ПП «ЛЕГОКЛИН» враховує вимоги пункту 18 Додатку № 3 до ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-12 15:06:24
Пояснення на запит від 10.03.2020 16:02:09 год.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради на Ваш запит на пояснення від 10.03.2020 16:02:09 год. пояснює наступне.
Щодо першого питання.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасників зобов'язано надати «довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, їх чисельність, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для здійснення надання послуги».
Учасником ПП «ЛЕГОКЛИН» надано довідку від 21.01.2020 № 013-01/20, в якій зазначено, що підприємство «має достатню кількість кваліфікованих та досвідчених працівників, які будуть задіяні для якісного надання послуг.»
Щодо другого питання.
Відповідно до пункту 18 Додатку № 3 «Технічні вимоги» до ТД «Для виконання робіт Виконавець забезпечує всім необхідним інвентарем та технічним обладнанням, професійними моючими пилососами та полотерами, миючими засобами для забезпечення якісного прибирання за власні кошти та забезпечує санвузли туалетним папером, милом та паперовими рушниками».
Учасником ПП «ЛЕГОКЛИН» було надано довідку про згоду з технічними вимогами від 21.01.2020 № 008-01/20, в якій учасник підтвердив свою згоду та відповідність усім технічним, якісним та кількісним вимогам (в тому числі – Додатку 3 до тендерної документації). Учасником в Калькуляції від 21.01.2020 № 006-01/20 було враховано статтю витрат – «Расходні матеріали (миючі засоби)».
Щодо третього питання.
Відповідно до пункту 18 Додатку № 3 «Технічні вимоги» до ТД «заробітна плата повинна бути не менше встановленої мінімальної заробітної плати, повинні здійснюватись доплати за прибирання санвузлів та виплати відпускних та лікарняних листів згідно з законодавством».
Учасником ПП «ЛЕГОКЛИН» було надано довідку про згоду з технічними вимогами від 21.01.2020 № 008-01/20, в якій учасник підтвердив свою згоду та відповідність усім технічним, якісним та кількісним вимогам (в тому числі – Додатку 3 до тендерної документації).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-10 16:05:57
Запит замовнику щодо надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання (прибирання приміщень виконавчого комітету Миколаївської міської ради)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п'ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасників зобов'язано надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об'єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об'єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо».
Учасник ПП «ЛЕГОКЛИН» (далі – Учасник) надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази…» від 21.01.2020 № 012-01/20, в якій, серед іншого, зазначив: «Нерухоме майно: м. Миколаїв, вул. Океанівська, буд. 20, кв. 14», та наведено, що майно власне. Водночас свідоцтво про право власності на нерухоме майно, надане Учасником, свідчить про право власності на нежитлове приміщення за адресою м. Миколаїв, вул. Артема, буд. 20, тобто документ не підтверджує наявність офісу у квартирі № 14 будинку 20 по вулиці Океанівській (Артема) м. Миколаєва.
У зв'язку з вищенаведеним пропонуємо пояснити, чи звертався тендерний комітет виконавчого комітету Миколаївської міської ради до органів державної влади, підприємств, установ, організацій щодо підтвердження інформації про право власності Учасника на нерухоме майно, зазначене в довідці, за адресою: м. Миколаїв, вул. Океанівська (Артема), буд. 20, кв.14 ? Якщо так, то які результати цих звернень?
Крім того пропонуємо пояснити, у зв'язку з чим прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ПП «ЛЕГОКЛИН» умовам ТД в частині документального підтвердження майнових відносин з власником нерухомого майна, зокрема квартири № 14, розташованої за адресою м. Миколаїв, вул. Океанівська (Артема), буд. 20?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-13 15:30:33
Пояснення на запит від 10.03.2020 16:05:57 год.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради на Ваш запит на пояснення від 10.03.2020 16:05:57 год. пояснює наступне.
Відповідно до пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації (далі – ТД) на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасників зобов'язано надати «довідку, складену у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об'єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об'єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, тощо».
Учасник ПП «ЛЕГОКЛИН» (далі – Учасник) надав «Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази…» від 21.01.2020 № 012-01/20, в якій зазначив: «Нерухоме майно: м. Миколаїв, вул. Океанівська, буд. 20, кв. 14», та вказав, що майно власне.
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, на власний розсуд, було надано копії документів, що засвідчують право власності на нерухоме майно (офіс).
З вищевикладеного свідчить, що в ТД не було вимоги, щодо підтвердження права власності на об'єкти, супутнє обладнання, офісне приміщення, тощо, якщо таке майно перебуває у власності Учасника. Отже замовником не перевірялись на відповідність документи, які не вимагались в ТД.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-23 15:59:13
Роз'яснення щодо висновку
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради звертається за роз’ясненнями щодо висновку від 19 березня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c та повідомляє наступне.
З метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19, проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, проведення дезінфекційних заходів відповідно до Указу Президента України від 13 березня 2020 року № 87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2020 р. № 215), рішення Регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при Миколаївській облдержадміністрації від 11.03.2020, рішення Миколаївської міської ради від 17.03.2020 № 56/110 « Прозапобігання поширенню на території міста Миколаєва гострої респіраторної хвороби», розпорядження міського голови від 18 березня 2020 року №69р «Про порядок роботи виконавчих органів Миколаївської міської ради в умовах карантинних заходів щодо попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію спричинену коронавірусом COVID-19», керуючись статтею 5 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», виконавчий комітет Миколаївської міської ради дотримується усіх правил безпеки для попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19 шляхом проведення постійних дезінфекційних заходів в адміністративних приміщеннях виконавчого комітету, які виконує ПП «ЛЕГОКЛІН» в межах підписаного договору. Звертаємо увагу, що виконавчий комітет Миколаївської міської ради, як орган місцевого самоврядування, незважаючи на введений режим карантину, продовжує виконувати повноваження згідно з Конституцією України, законами України та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.03.2020 №215 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211».
У разі розірвання договору з ПП «ЛЕГОКЛІН», виконавчий комітет Миколаївської міської ради не матиме можливості дотримуватись правил безпеки в режимі карантину та попереджувати розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19, що може призвести до загрози життю та здоров’ю мешканців міста та посадових осіб виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
Виходячи з вищевикладеного, просимо надати роз’яснення щодо подальших дій виконавчого комітету Миколаївської міської ради виходячи з надзвичайної ситуації, яка склалася у країні.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-03-24 10:01:37
Відповідь на звернення щодо висновку
Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області на звернення за роз’ясненням змісту висновку та зобов’язань, визначених у висновку про результати проведення моніторингу закупівлі виконавчим комітетом Миколаївської міської ради за номером ID: UA-2020-01-08-001131-c, повідомляє наступне.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органу державного фінансового контролю, які визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Управлінню Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області надавати роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері закупівель у разі встановлення карантину відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та дії невідкладних заходів щодо запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19.
Разом з тим звертаємо увагу, що вимоги абзацу другого частини восьмої статті 7-1 Закону визначають, яку саме інформацію має оприлюднити замовник протягом п’яти днів з дня оприлюднення висновку.
Зокрема, інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради ознайомившись із висновком від 19 березня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c приймає до уваги необхідність недопущення порушень, що були виявлені, в подальших закупівлях. Зобов’язуємось усунути відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель виявлені порушення відповідно висновку від 19 березня 2020 року про результати моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c.
2020-03-26 09:13:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-04-01 12:37:51
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО" |
1 212 043,58
UAH з ПДВ
|
1 212 043,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА" |
1 240 591,00
UAH з ПДВ
|
1 233 703,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" |
1 348 999,92
UAH з ПДВ
|
1 342 113,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" |
1 359 325,33
UAH з ПДВ
|
1 345 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЛЕГОКЛИН |
1 377 328,08
UAH з ПДВ
|
1 377 328,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО" #35721142 |
Відхилено |
1 212 043,58
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 15:42
|
ФОП "ШТИМПУРА ЛЕСЯ ВОЛОДИМИРІВНА" #3014005201 |
Відхилено |
1 233 703,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 15:54
|
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" #31882287 |
Відхилено |
1 342 113,23
UAH з ПДВ
|
29 січня 2020 16:07
|
ТОВ "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" #35534488 |
Відхилено |
1 345 500,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 13:59
|
ПП ЛЕГОКЛИН #32655454 |
Переможець |
1 377 328,08
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 10:51
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2020 16:00
|
Договір | укладений |
19 лютого 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з отриманням висновку Державної аудиторської служби України південний офіс Держаудитслужби управління південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 19.03.2020 за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c, Сторони дійшли згоди розірвати договір надання послуг з прибирання від 17.02.2020 № 85/02.02.01-34/02/20 та зменшити обсяг закупівлі відповідно до фактичних видатків Замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 85/02.02.01-34/02/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 157/02.02.01-34/0220 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
190 514,77
UAH
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з отриманням висновку Державної аудиторської служби України південний офіс Держаудитслужби управління південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 19.03.2020 за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-01-08-001131-c, Сторони дійшли згоди розірвати договір надання послуг з прибирання від 17.02.2020 № 85/02.02.01-34/02/20 та зменшити обсяг закупівлі відповідно до фактичних видатків Замовника |