Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (збирання та розвезення школярів до закладів освіти; збирання та розвезення школярів від закладів освіти)
Очікувана вартість
617 270,00 UAH
UA-2020-01-08-000851-c eff79f5a797e495c907461bdf19d4565
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Віталіївна Андрушко

+380665331145 marganets.osvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Марганецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142359
Місцезнаходження: 53400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Марганець, вул. Дніпровська, 13-а
Контактна особа: Тетяна Віталіївна Андрушко
+380665331145
marganets.osvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
підстава застосування переговорної процедури закупівлі: п.4 ч.2 статті 35 Закону України № 922-VIII від 25 грудня 2015 р. «Про публічні закупівлі» - якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 13:50
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Тендерна документація

08 січня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 13:48
7(3).pdf
08 січня 2020 13:48
7(2).pdf
08 січня 2020 13:48
7(1).pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - напрямок руху: вул. Бестужева – вул. Долгова – вул. Закам’янка – вул. Лісна - вул. Лермонтова – вул. Єдності без зворотного напрямку; орієнтована кількість дітей- 60 чол.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 156 060,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

170 д
Лот 1 - напрямок руху: вул. Бестужева – вул. Долгова – вул. Закам’янка – вул. Лісна - вул. Лермонтова – вул. Єдності без зворотного напрямку; орієнтована кількість дітей- 60 чол.
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53400, Україна, Дніпропетровська область, м. Марганець, згідно напрямку руху
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЕКСПРЕС-ЛОГІСТИК"
#39795003
Переможець 156 060,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 13:50

Документи

08 січня 2020 13:50
Електронний підпис
08 січня 2020 13:50
7(1).pdf
08 січня 2020 13:50
7(2).pdf
08 січня 2020 13:50
7(3).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 13:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ЕКСПРЕС-ЛОГІСТИК"
#39795003
156 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2020 13:50
Електронний підпис
08 січня 2020 13:50
7(1).pdf
08 січня 2020 13:50
7(2).pdf
08 січня 2020 13:50
7(3).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 08:53
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 08:47
дод уг 6.PDF зміни до договору
03 березня 2021 08:30
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2021 16:40
Дод уг 4.1.PDF зміни до договору
21 січня 2021 16:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:36
дод уг 3.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 12:49
дод уг2.PDF зміни до договору
25 грудня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 15:36
46_1.PDF зміни до договору
21 січня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 14:14
договір 46.PDF укладений
20 січня 2020 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить: 150552,00 грн. (Сто п’ятдесят тисяч п’ятсот п’ятдесят дві грн. 00 коп.) без ПДВ 2. Специфікацію (Додаток № 1) до договору викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони домовились юридичні адреси сторін та платіжні реквізити викласти в наступній редакції : ЗАМОВНИК Відділ освіти Марганецької міської ради 53407, Дніпропетровська обл. м.Марганець, вул. Дніпровська, 13-а, телефон (05665) 5-24-35 UA 108201720344230001000022182 в ДКСУмКиїв. Код ЄДРПОУ 02142359 МФО 820172 Начальник відділу освіти _________________ Куліш І.М. Товариство з обмеженою відповідальністю «Транспортна компанія «Експрес-Логістик» 53400, Дніпропетровська обл.., м.Марганець, вул. Толбухіна, 51 телефон (050) 655-31-84 IBAN: UA 123052990000026009050277304 в ПАТ КБ «Приватбанк» ЄДРПОУ 39795003 МФО 305299 Директор ________________ Рубель А.Л. 2. Зменшити суму договору на 50490,00грн(П'ятдесят тисяч чотириста дев'яносто грн. 00коп). 3. Пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить: 100062,00,00грн. (Сто тисяч шістдесят дві грн. 00 коп.) без ПДВ, в т.ч.: КПКВК 0611020 заг фонд 100062,00грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами фінансових зобов’язань. 2. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 46 від 20.01.2020 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2021 року., але будь-якому разі до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. пункт 3.1. договору доповнити : Ціна Договору на 2021 рік становить 19276,00 грн. (дев'ятнадцять тисяч двісті сімдесят шість гривень 00 копійок), без ПДВ що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в 2020 році. 2. Невід’ємною частиною додаткової угоди є специфікація ( додаток 1). 3. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 46 від 20.01.2020 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2021 року., але будь-якому разі до повного виконання зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 4.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Пункт 3.1. договору викласти в наступній редакції : Ціна цього Договору становить: 18360,00грн. (вісімнадцять тисяч триста шістдесят грн. 00 коп.) без ПДВ, в т.ч.: КПКВК 0611021 заг фонд 18360,00грн. без ПДВ. 3. Специфікацію (Додаток № 1) до договору викласти у новій редакції. 4. Дана додаткова угода є невід’ємною частиною договору № 46 від 20.01.2020 року та набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 січня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 118 422,00
UAH