Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування комп'ютерної техніки
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000617-c c278dc11399e41cfaaa9f5e0f8e91262
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 січня 2020 12:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 січня 2020 12:18
Початок аукціону: 17 січня 2020 15:05
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з обслуговування комп'ютерної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, що вказаний в наданих Виконавцем рахунку та акті виконаних робіт. Замовник, в графі «призначення платежу», зобов’язаний чітко і однозначно зрозуміло вказати за яку послугу проводиться оплата - вказати номер і дату акту виконаних робіт або номер і дату виставленого рахунку. Оплата за надані Послуги здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту надання послуги (дати оформлення акту виконаних робіт). Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання до технічного завдання
Дата подання: 10 січня 2020 11:09
Дата відповіді: 13 січня 2020 11:24
1. У п. 5. Технічного завдання вказано, що термін ремонту визначається в залежності від складності ремонту і наявності запасних частин. Надайте, будь ласка, перелік запасних частин, необхідних для ремонту, адже згідно таблиці розміщеної у технічному завданні у вас вже визначено, рівні складності ремонту техніки по кількості та по видам техніки. 2. В описі складний ремонт вказано, що такий ремонт включає «ремонт малогабаритної мобільної техніки», уточніть, будь ласка, що мається на увазі під «малогабаритною мобільною технікою»? 3. У дрібний ремонт включено встановлення програмного забезпечення, уточніть чи наявне у вас ліцензійне програмне забезпечення, яке необхідно встановлювати? 4. А також «блочна заміна електронних та механічних компонентів», уточніть заміна чого саме розуміється? 5. У п. 7 «Вимоги до запасних частин», зазначено, що за заявкою Замовника виконавець має право надавати запасні частини, вузли та приладдя для організації самостійного ремонту існуючої техніки Замовником. Яким чином це буде обліковуватись? Адже договір на надання послуг, а не на поставку товарів (деталей, вузлів)? Уточніть, де можна ознайомитись з таким переліком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, надаємо відповіді на Ваші питання:
1.У п. 5. Технічного завдання вказано, що термін ремонту визначається в залежності від складності ремонту і наявності запасних частин. Надайте, будь ласка, перелік запасних частин, необхідних для ремонту, адже згідно таблиці розміщеної у технічному завданні у вас вже визначено, рівні складності ремонту техніки по кількості та по видам техніки.

В таблиці наведені складові для розрахунку загальної вартості послуг в залежності від типу та кількості обладнання, очікуваної кількості послуг та рівня складності ремонту.
Термін ремонту визначається залежно від складності і наявності запасних частин. Мається на увазі, що на складі виконавця повинен знаходитися певний резерв ресурсних запасних частин і витратних матеріалів для планової заміни в зазначені терміни.
Не дуже зрозуміло, яким чином в нас, як Замовника послуг, повинен бути перелік запасних частин. Послуги з профілактики та ремонту техніки надає Виконавець і логічно припустити, що перелік запасних частин повинен бути у Виконавця послуг, тобто в Вас, якщо послуги плануєте надавати Ви.

2. В описі складний ремонт вказано, що такий ремонт включає «ремонт малогабаритної мобільної техніки», уточніть, будь ласка, що мається на увазі під «малогабаритною мобільною технікою»?
Дякуємо виправили, ознайомтеся з оновленими кваліфікаційними критеріями.
3. У дрібний ремонт включено встановлення програмного забезпечення, уточніть чи наявне у вас ліцензійне програмне забезпечення, яке необхідно встановлювати?
Так, в нас є ліцензійне програмне забезпечення
4. А також «блочна заміна електронних та механічних компонентів», уточніть заміна чого саме розуміється?
Дякуємо, виправили «блочна заміна електронних компонентів»
Мається на увазі: блок живлення, системна плата, центральний процесор, оперативна пам’ять, плати адаптерів, пристрої зберігання даних.

5. У п. 7 «Вимоги до запасних частин», зазначено, що за заявкою Замовника виконавець має право надавати запасні частини, вузли та приладдя для організації самостійного ремонту існуючої техніки Замовником. Яким чином це буде обліковуватись? Адже договір на надання послуг, а не на поставку товарів (деталей, вузлів)? Уточніть, де можна ознайомитись з таким переліком?
Дякуємо виправили, ознайомтеся з оновленими кваліфікаційними критеріями.
Приймайте участь.
питання до технічного завдання
Дата подання: 13 січня 2020 12:51
Дата відповіді: 13 січня 2020 16:57
У доданій таблиці Замовником вже визначено, яка техніка, у якій кількості, якого ремонту потребує, тобто вами вже конкретизовано рівень складності ремонту техніки, у Вас уже є результати попередньої діагностики? Якщо вами вже визначено, рівень складності ремонту, то мабуть є інформація про те, що саме у якій техніці необхідно замінити Чи якщо це попередній перелік по рівню складності, то можливо уточніть і попередній (приблизний) перелік запчастин, які на вашу думку потрібно замінити Доцільно було б спочатку проводити діагностику наявного обладнання, а тільки потім вже за результатами діагностики є можливим надання інформації, яка техніка і якого ремонту потребує, якщо діагностики не було, як Учасник може вам надати пропозицію з чітким вказанням її ціни, адже не зрозуміло, що потрібно ремонтувати? також у Вас не вказано моделі техніки
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В таблиці визначено тип, кількість обладнання та очікувана кількість послуг за зазначений період, що є складовими для орієнтовного розрахунку загальної вартості послуг.
Рівень складності ремонту техніки (діагностика, профілактика/технічне обслуговування, дрібний ремонт, середній ремонт, складний ремонт), наведений в Класифікації послуг з ремонту та технічного обслуговування обладнання, визначає Виконавець послуг і саме Виконавець послуг, за результатами проведеної ним діагностики, визначає рівень складності та вартість ремонту.
Учасник надає пропозицію Замовнику з чітким вказанням ціни за майбутні послуги з обслуговування обладнання виходячи виключно з власної оціночної вартості своїх послуг.
Приймайте участь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 січня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС" 44 387,00
UAH з ПДВ
44 387,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 89 700,00
UAH з ПДВ
87 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС" 117 000,00
UAH з ПДВ
88 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 11:13
дог 212 _02.05.18_.pdf
16 січня 2020 11:13
витяг з ЄДР.pdf
16 січня 2020 11:13
витяг ПДВ.pdf
16 січня 2020 11:13
згода.pdf
16 січня 2020 11:13
витяг єдиний податок.pdf
16 січня 2020 11:13
пропозиція.pdf
16 січня 2020 11:13
відомості.pdf
16 січня 2020 11:13
працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕВОЛЮШН ФІЛЬМ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 44 387,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 11:29

Документи

21 січня 2020 11:26
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 11:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
44 387,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2020 11:26
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
29 січня 2020 11:01