Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області
Очікувана вартість
5 790 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000351-b 2f0c1e24a563415aac700fe0daa16f9e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Михайлівна

+380459553364 buh-ukb@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження замовника: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа замовника: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459553364
buh-ukb@ukr.net

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 6 необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору
Обгрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі": п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.В процесі виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні» виникла необхідність у виконанні додаткових будівельних робіт, які не зазначені у початковому проекті. Дана необхідність підтверджена інженером з технічного нагляду, який здійснює роботи по технічному нагляду за дотриманням вимог проекта та будівельних норм і правил на об’єкті, згідно укладеного договору із Замовником. Враховуючи, що проект був розроблений за результатами візуального огляду будівлі та приміщень, в ході проведення будівельних робіт згідно проекту відповідно до укладеного договору підряду №2019/08/12-01 від 12 серпня 2019 року, було встановлено, що існує нагальна потреба у виконанні додаткових робіт згідно акту обстеження, які не передбачені проектом або передбачені проектом не в повному обсязі. З метою забезпечення надійної й безпечної експлуатації будівлі (приміщень) та на підставі акту обстеження додаткові роботи необхідні для виконання проекту сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 19 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 5790000UAH з ПДВ
Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Тендерна документація

08 січня 2020 19:11
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-07-000021 ● 9498a04709944997b310a66e9d94042f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-02-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-02-07 19:47:10
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.02.2020 № 32

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2020-01-08-000351-b 08.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-12 14:36:50

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000351-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту 6 частини другої статті 35 Закону, а саме:
надати підтвердження щодо необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту (з посиланням на початковий проєкт будівельних робіт, експертні висновки до проєктної документації тощо).
Крім цього, просимо надати інформацію через які саме непередбачувані обставини виникла необхідність в проведення додаткових будівельних робіт, необхідними для виконання проєкту.
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-18 17:47:41

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000351-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повторно просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на відповідні документи та номер ID процедури, яка передує даній процедурі закупівлі) щодо наявної необхідності проведення додаткових будівельних робіт (з переліком робіт), не зазначених у початковому проєкті, що стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту та технічно чи економічно пов’язані з первинним договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 28 лютого 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, 41903554, Україна, Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області, 5790000UAH, 45450000-6, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 2f0c1e24a563415aac700fe0daa16f9e, 2020-01-08
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 № 6 щодо розгляду результатів переговорів про закупівлю, повідомлення про намір укласти договір від 08.01.2020, додаткова угода від 04.02.2020 № 5 до договору від 12.08.2019 № 2019/08/12-01, додаткова угода від 04.02.2020 № 6 до договору від 12.08.2019 № 2019/08/12-01, запити Держаудитслужби оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу від 12.02.2020 та 18.02.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник під час застосування переговорної процедури опублікував в електронній системі закупівель повідомлення, у пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену пунктом 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) а саме: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. При цьому, на порушення вимог пункту 6 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579, пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з зазначеної підстави. Отже Замовник не обґрунтував наявність підстави застосування переговорної процедури закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі інфекційного відділення Бориспільської центральної районної лікарні по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області, визначеної пунктом 6 частини другої статті 35 Закону. Крім того, Замовник на запити Держаудитслужби від 12.02.2020 та 18.02.2020 всупереч вимогам частини п’ятої статті 7-1 Закону не надав протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту пояснень через електронну систему закупівель., 26 лютого 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами моніторингу установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умови, передбаченої пунктом 6 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
Переможець 5 782 883,90
UAH з ПДВ
08 січня 2020 19:32

Документи

08 січня 2020 19:31
sign.p7s
08 січня 2020 19:30
_6.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 19:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
5 782 883,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2020 19:31
sign.p7s
08 січня 2020 19:30
_6.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 лютого 2020 16:00
ДУ 5.pdf укладений
07 лютого 2020 15:52
sign.p7s зміни до договору
27 лютого 2020 12:50
Дог 11_01.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 12:48
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2020 10:01
ДУ 6.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку