Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 41903554 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Бондаренко Ірина Михайлівна +380459553364 buh-ukb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 20:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
08 січня 2020 19:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-07-000054 ● ef9aeabd9048441293852ef5d0c97046
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2020 19:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.02.2020 № 32
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
07.02.2020 № 32
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-01-08-000331-a 08.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-13 16:28:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на відповідні документи та номер ID процедури, яка передує даній процедурі закупівлі) щодо наявної необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, що стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту та технічно чи економічно пов’язані з первинним договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-18 17:58:12
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, повторно просимо обґрунтовано пояснити вашу позицію (з обов’язковим посиланням на відповідні документи та номер ID процедури, яка передує даній процедурі закупівлі) щодо наявної необхідності проведення додаткових будівельних робіт (з переліком робіт), не зазначених у початковому проекті, що стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту та технічно чи економічно пов’язані з первинним договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале приватне підприємство "Сімт" #23520802 |
Переможець |
3 120 670,13
UAH з ПДВ
|
08 січня 2020 20:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2020 13:54
|
ДУ 2 від 18.05.2020 р.PDF | укладений |
20 травня 2020 13:52
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 15:57
|
Експертиза.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 15:56
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
12 травня 2020 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 10:50
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 10:48
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
25 березня 2020 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 17:05
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
17 березня 2020 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 12:06
|
Дог11_02.pdf | укладений |
13 лютого 2020 10:34
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників | 1 | роб |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення зобов'язань по рокам |
Номер договору про закупівлю: | 2020/02/11-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 2020/02/11-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ревізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2020/02/11-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2020/02/11-02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників | 1 | роб |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 лютого 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
815 851,18
UAH (в тому числі ПДВ 135 975,19 UAH)
|
Причини розірвання договору: | у зв'язку з істотними змінами обставин |