Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія
Очікувана вартість
623 330,00 UAH
UA-2020-01-08-000306-a 19a0a82f8ac545bd836995d2765cad39
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Людмила Володимирівна

+380334233200 vishivanka8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 «Вишиванка» Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 21755820
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, вул.Ковельська, 144
Контактна особа: Кондратюк Людмила Володимирівна
+380334233200
vishivanka8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 17:21
Оскарження наміру укласти договір: 14 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


теплова енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
308 Гкал
теплова енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська обл., Володимир-Волинський, Ковельська, 144
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Споживачем протягом 10 робочих днів з дня підписання сторонами акта приймання- передачі Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

08 січня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 17:15
протокол переговорів.PDF
08 січня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 17:15
протокол переговорів.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимир-Волинськтеплоенерго" Володимир-Волинської міської ради
#05384488
Переможець 623 330,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 17:21

Документи

08 січня 2020 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 січня 2020 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимир-Волинськтеплоенерго" Володимир-Волинської міської ради
#05384488
623 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 січня 2020 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:14
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:13
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 16:40
додаткова угода №2 (1).PDF зміни до договору
09 листопада 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 14:05
додаткова угода (1).PDF зміни до договору
02 червня 2020 14:04
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 15:36
договір.PDF укладений
14 січня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі": зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.п.7, п.5, ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі": зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали цю додаткову угоду відповідно до п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України та п. 12.2. Договору № 6 від 14.01.2020 року (далі – Договір), про таке: Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №6 від 14.01.2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 478 246,01
UAH (в тому числі ПДВ 79 707,67 UAH)