Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Новгород-Сіверський районний центр обслуговування закладів освіти" Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 42788022 |
Вебсайт: | https://nvrono.wixsite.com/nsrvo |
Місцезнаходження: | 16014, Україна , Чернігівська обл., село Чайкине, Новгород-Сіверський район, вул. Л. Кучми, будинок 41 |
Контактна особа: |
Богданова Ганна Петрівна +380465821762 nsrono_k@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 15:48 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 15:48 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 709 743,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 097,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8548.72 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість. Протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Державної казначейскої служби України. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 січня 2020 11:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 січня 2020 11:39 |
Перелік змін до ТД 2020 рік.doc | |
16 січня 2020 11:39 |
Тендерна_документацiя Грем_яч зі змінами.docx |
16 січня 2020 11:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 січня 2020 11:39 |
Перелік змін до ТД 2020 рік.doc
|
||||||
16 січня 2020 11:39 |
Тендерна_документацiя Грем_яч зі змінами.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-15-000027 ● 62da525d730a4b63975d0748bcab3e6d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2020 16:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2020 № 3
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 15.01.2020 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-01-08-000244-b 08.01.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK 1-5-2, RISK 1-3-1
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-16 10:01:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція даху та приміщення ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Грем'яч Новгород-Сіверського району Чернігівської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000244-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
З яких підстав в оголошенні про проведення відкритих торгів у пункті 14 «Розмір забезпечення тендерних пропозиції» та в тендерній документації у розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – визначена сума з первищенням граничних значень встановлених Законом під час проведення відкритих торгів на закупівлю робіт?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-16 12:42:35
Пояснення
Замовником було помилково внесено суму банківської гарантії. Протоколом №26 від 16.01.2020 р. внесено зміни до оголошення та до тендерної документації, та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-16 16:34:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція даху та приміщення ЗОШ І-ІІІ ступенів в с. Грем'яч Новгород-Сіверського району Чернігівської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-08-000244-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення.
З яких підстав в оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2020-01-08-000244-b внесено зміни щодо суми тендерного забезпечення?
Слід зазначити, що відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом.
При цьому, Законом не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-17 09:53:50
Пояснення
Відповідно до роз'яснення ДП "Прозорро" від 04.01.2018 р. протягом усього періоду подання пропозицій у Замовника залишається можливість вносити зміни до оголошення та тендерної документації. Проте варто знати, що:
Якщо Замовник вносить зміни до оголошення чи тендерної документації, то терміни закупівлі необхідно продовжити таким чином, щоб до дати завершення приймання пропозицій залишилося не менше, ніж 7 календарних днів.
Якщо Замовник вносить зміни в тендерну документацію, то нову версію тендерної документації та окремий файл із переліком змін потрібно оприлюднити (прикріпити до оголошення) через Майданчик, на якому Замовник опублікував закупівлю. Зауважимо, що попередня версія документу із системи не видаляється, а відмічається як неактуальна. При цьому зберігається можливість її переглянути або завантажити.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (розмір забезпечення тендерної пропозиції перевищує встановлені Законом граничні значення.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK1-3_1
Інформація про відміну
Дата відміни: | 20 січня 2020 11:31 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів з підстави, що передбачена згідно ч.1 ст.31 Закону та моніторингу Державної аудиторської служби України наказ №3 від 15.01.2020, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
20 січня 2020 11:31
|
Протокол відміни закупівлі |