Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 39220000-0 КУХОННЕ ПРИЛАДДЯ, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ ТА ГОСПОДАРСТВА, ПРИЛАДДЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ (мітла березова вищого ґатунку)
Очікувана вартість
136 000,00 UAH
UA-2020-01-08-000204-b 357690053af34f5ea95cf41db550a341
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 14:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 січня 2020 13:15
Очікувана вартість: 136 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 680,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


мітла березова вищого ґатунку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 шт
Код ДК 021:2015 – 39220000-0 КУХОННЕ ПРИЛАДДЯ, ТОВАРИ ДЛЯ ДОМУ ТА ГОСПОДАРСТВА, ПРИЛАДДЯ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ (мітла березова вищого ґатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 січня 2020 14:51
ТД мітла.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 09 січня 2020 08:53
Дата відповіді: 09 січня 2020 09:06
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня!
Якщо Учасник не платник ПДВ, то зазначається ціна без ПДВ (загальна ціна тендерної пропозиції вказана з урахуванням всіх витрат та обов`язкових платежів).
Згідно п.139 Податкового Кодексу України видатки, здійсненні у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) та інших матеріальних і нематеріальних активів у ФОП, що сплачують єдиний податок, Замовник не зможе включити до складу витрат при визначенні податку на прибуток. Замовник є платником ПДВ і має податкові зобов’язання.
У випадку коли, Замовник купує товар (послуги/роботи) у постачальника (виконавця) який не є платником ПДВ – в такому разі Замовник не отримує податковий кредит водночас Замовник має сплатити до бюджету ПДВ у розмірі 20% від оплаченої за товар (послугу/роботу) суми, як наслідок це спричиняє збільшення призначеної суми на закупівлю.
Основною метою проведення конкурсних торгів є забезпечення раціонального та ефективного використання коштів підприємства. Тож, Учасники закупівлі, що не є платниками ПДВ мають подати цінову пропозицію, що не перевищуватиме очікуваної вартості закупівлі без врахування її ПДВ.
Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка всіх пропозицій буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.
щодо поставки
Дата подання: 09 січня 2020 12:05
Дата відповіді: 09 січня 2020 13:17
Шановний замовник, прохання уточнити орієнтовну кількість поставок?
Відповідь: Доброго дня!
Поставка предмету закупівлі дзійснюється за оформленою від Замовника заявкою із зазначеною кількістю на підставі фактично укладеного договору.
Орієнтовна кількість однієї партії 1/4 частина від загального обсягу предмету закупівлі. Планується закупити товар за чотири партії поставки.
Чинний Податковий Кодекс України дозволяє включати до складу витрат суми, сплачені покупцем ФОПам на спрощеній системі оподаткування
Дата подання: 10 січня 2020 09:28
Дата відповіді: 11 січня 2020 10:00
Шановний Замовник! Прошу Вас ознайомитися з чинною редакцією ПКУ: цей Кодекс уже давно не містить пунктів, а складається зі статей. Отже, пункту 139, на який Ви посилаєтеся у своїй відповіді на моє питання, в чинному ПКУ немає. Більше того, заборона включати до складу валових витрат суми, сплачені покупцем ФОПам на спрощеній системі оподаткування, була скасована ще в попередній редакції ПКУ; не знайдете Ви таку заборону і в чинному ПКУ. Ваш намір оцінювати пропозиції всіх постачальників без врахування ПДВ, якщо серед них буде неплатник ПДВ, є дискримінаційним відносно постачальників-неплатників ПДВ, а отже порушує принцип недискримінації учасників, затверджений Законом України "Про публічні закупівлі" (звертаю Вашу увагу на те, що допорогові закупівлі повинні здійснюватися з дотриманням принципів, перелічених в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", серед яких міститься і принцип недискримінації учасників. Нарешті, виглядає дивним Ваше твердження про те, що купуючи товари у неплатника ПДВ, Ви не отримуєте кредит з ПДВ, а отже Ви повинні заплатити більшьшу суму податку на додану вартість в бюджет. Податкові органи розцінюють такий підхід як спробу мінімізувати податкове зобов'язання з ПДВ. В решті решт, Ви ж сплачуєте цю суму не якійсь комерційній структурі - Ви повинні сплатити цю суму державі! У зв'язку з вище викладеним, прошу не застосовувати дискримінаційний підхід відносно неплатників ПДВ під час оцінювання пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. а ст. 198.1 Податкового кодексу України, до податкового кредиту відносяться суми податку на додану вартість, сплачені/нараховані при здійсненні операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.
Згідно ст. 200.1 Податкового кодексу України, сума податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету України, визначається як різниця між сумою податкового зобов’язання звітного (податкового) періоду та сумою податкового кредиту такого звітного (податкового) періоду.
Таким чином, при придбанні товарів або послуг/робіт з включенням до їх ціни податку на додану вартість, підприємство за рахунок формування податкового кредиту зменшує суму податку на додану вартість, що підлягає сплаті (перерахуванню) до Державного бюджету і тому для нього більш економічно доцільно отримувати (придбати) товари або послуги/роботи у постачальників/виконавців платників ПДВ.
Враховуючи вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» основним принципом здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів та коштів підприємства, тож підприємство при здійсненні закупівель враховує економічну доцільність. Таким чином, у разі подання пропозиції Учасника, який не зареєстрований як платник податку на додану вартість, оцінка пропозицій буде здійснюватися по цінам без урахування ПДВ.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що дані вимоги відповідають вимогам законодавства України.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 січня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 72 960,00
UAH з ПДВ
71 040,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "НАТИСК" 75 840,00
UAH з ПДВ
71 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" 86 880,00
UAH з ПДВ
73 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Осташевський Я.I. 81 600,00
UAH з ПДВ
75 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО 88 800,00
UAH з ПДВ
76 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дебют-центр 88 320,00
UAH з ПДВ
84 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 124 800,00
UAH з ПДВ
84 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНОМАРЕНКО ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ" 111 040,00
UAH з ПДВ
98 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 104 640,00
UAH з ПДВ
104 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 січня 2020 15:47
Гарантійний лист.pdf
15 січня 2020 14:40
19. Виписка (13.08.2019).pdf
15 січня 2020 14:40
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
15 січня 2020 14:40
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
15 січня 2020 14:40
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
15 січня 2020 14:40
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
15 січня 2020 14:40
Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2020 14:40
Проєкт договору.pdf
15 січня 2020 14:40
Договір аналогічний.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 09:49
jpg2pdf (14).pdf
13 січня 2020 15:25
ст.17.всі санкції.pdf
13 січня 2020 15:25
jpg2pdf (12).pdf
13 січня 2020 15:25
тендер ШОбол..pdf

Публічні документи

13 січня 2020 15:45
Електронний підпис
13 січня 2020 15:44
Статут.pdf
13 січня 2020 15:43
Паспорт та ІПН.pdf
13 січня 2020 15:43
Відомості.pdf
13 січня 2020 15:43
Рішення №30-01.pdf
13 січня 2020 15:43
Цінова пропозиція.pdf
13 січня 2020 15:43
Виписка ЄДР.pdf
13 січня 2020 15:43
Проект договору.pdf
13 січня 2020 15:43
Ст.17.pdf
13 січня 2020 15:43
Опис 1.pdf
13 січня 2020 15:43
Опис 2.pdf
13 січня 2020 15:43
Протокол №2-П.pdf
13 січня 2020 15:43
Протокол №3-П.pdf
13 січня 2020 15:43
Протокол №1-П.pdf
13 січня 2020 15:43
Наказ №1-Н.pdf
13 січня 2020 15:43
Інформація .pdf
13 січня 2020 15:43
Специфікація.pdf
13 січня 2020 15:43
Опис.pdf
13 січня 2020 15:43
Паспорт.pdf
13 січня 2020 15:43
Довідка.pdf
13 січня 2020 15:43
Довкілля.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 13:10
якісні.pdf
15 січня 2020 13:10
щодо санкцій.pdf
15 січня 2020 13:10
цінова пропозиція.pdf
15 січня 2020 13:10
Технічні вимоги.pdf
15 січня 2020 13:09
ст 17.pdf
15 січня 2020 13:09
право підпису.pdf
15 січня 2020 13:09
охорона довкілля.pdf
15 січня 2020 13:09
Довідка з банку.pdf
15 січня 2020 13:09
Двідка.pdf
15 січня 2020 13:09
Гарантійний лист.pdf
15 січня 2020 13:09
відомості.pdf
15 січня 2020 13:09
Витяг ПДВ.pdf
15 січня 2020 13:09
Виписка.pdf
15 січня 2020 13:09
Аналог дог.pdf

Публічні документи

14 січня 2020 10:37
Електронний підпис
14 січня 2020 10:34
Витяг Роял на 13.01.20.pdf
14 січня 2020 10:29
Електронний підпис
14 січня 2020 10:28
Техн вимоги.pdf
14 січня 2020 10:28
Статут.pdf
14 січня 2020 10:28
Санкції.pdf
14 січня 2020 10:28
Рішення власника.pdf
14 січня 2020 10:28
Пропозиція.pdf
14 січня 2020 10:28
Проект договору.pdf
14 січня 2020 10:28
Персон дані.pdf
14 січня 2020 10:28
Дов щодо ст17 Закону.pdf
14 січня 2020 10:28
Дов щодо зразків.pdf
14 січня 2020 10:27
Дов довкілля.pdf
14 січня 2020 10:27
Витяг Роял на 04.12.2019.pdf
14 січня 2020 10:27
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 12:02
Електронний підпис
15 січня 2020 11:59
Проект договору_.pdf
15 січня 2020 11:59
ст. 17_.pdf
15 січня 2020 11:59
довідка ст17_.pdf
15 січня 2020 11:59
Довідка аналог. дог_.pdf
15 січня 2020 11:59
Дані про учасника.pdf
15 січня 2020 11:59
цінова пропозиція_.pdf
15 січня 2020 11:59
Довідка поставка_.pdf
15 січня 2020 11:59
Паспорт мітла.pdf
15 січня 2020 11:59
6 Висновок ДСЕЕ ФОП.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Виписка ЄДР.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Паспорт.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Витяг ПДВ.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Рішення №1.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Наказ №2.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Рішення №7.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Рішення №2.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Статут.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Наказ №1.pdf
15 січня 2020 11:59
кВідомості ЄДРПОУ.pdf
15 січня 2020 11:59
копія Опис.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 11:21
ЦП.pdf
15 січня 2020 11:21
технічні.pdf
15 січня 2020 11:21
кваліфікація.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 13:45
Електронний підпис
15 січня 2020 13:42
Згода з договором.pdf
15 січня 2020 13:42
ЕКО28_Проект Договору.pdf
15 січня 2020 13:42
ЕКО28_Додаток 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

Мале приватне підприємство "НАТИСК"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій"

ФОП Осташевський Я.I.

ПП РОЯЛ КАРД ДНІПРО

ТОВ Дебют-центр

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

ФОП "ПОНОМАРЕНКО ВАСИЛЬ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 71 040,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:05

Документи

22 січня 2020 12:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
71 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 січня 2020 12:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 08:03
дод уг 2.PDF зміни до договору
22 грудня 2020 08:01
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:37
Додаткова угода _1 до договору _01-ЕЗ.PDF зміни до договору
03 листопада 2020 12:01
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 15:36
Договір укладений
29 січня 2020 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 01-ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл коштів
Номер договору про закупівлю: 01-ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML