Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М"ясопродукти
Очікувана вартість
662 500,00 UAH
UA-2020-01-08-000178-c 3b9dd408c1c145e1b1c9a605b573b4f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Долинська

+380502821782 st_roop@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02141779
Вебсайт: http://st-lg-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
Контактна особа: Оксана Долинська
+380502821782
st_roop@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 січня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 13 січня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 січня 2020 11:00
Початок аукціону: 24 січня 2020 13:42
Очікувана вартість: 662 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 312,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 кілограм
Сарделі, сосиски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, С.м.т. Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 січня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 січня 2020 09:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 січня 2020 16:01
ДОДАТОК 4 сардели тех завдання нове.docx
08 січня 2020 09:54
ДОДАТОК 4 сардели тех завдання.docx
15 січня 2020 16:01
ДОДАТОК 5 проект договору сардели виправлений.docx
08 січня 2020 09:55
ДОДАТОК 5 проект договору сардели.docx
15 січня 2020 16:01
зміни до ТД м'ясопродукти нове.docx
08 січня 2020 09:55
ТД сардели.docx
08 січня 2020 09:55
Додаток 6 адресна доставка сардели.docx
08 січня 2020 09:54
Додаток 2 сардели.docx
08 січня 2020 09:54
ДОДАТОК 1 сардели.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000017 ● 332e892e627b4b55a620874e3fb60b69
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 11:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
30.03.2020 № 15
Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 30.03.2020 № 15
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-01-08-000178-c 08.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

за результатами проведення моніторингу Державною Аудиторською Службою України Північно-Східного офісу Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Наказ від 30.03.2020 р. № 15 Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області було прийнято рішення про розірвання договору № 28 від 10.02.2020 року.

2020-04-15 15:53:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 січня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна 607 500,00
UAH з ПДВ
603 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДХАЛЮЗІНА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА" 662 200,00
UAH з ПДВ
607 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 662 480,00
UAH з ПДВ
662 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 20:00
Електронний підпис
30 січня 2020 19:57
Довідка переможця.PDF
25 січня 2020 17:19
Електронний підпис
23 січня 2020 09:56
Електронний підпис
23 січня 2020 09:50
Електронний підпис
23 січня 2020 09:10
Журнал дезобробки.PDF
23 січня 2020 09:10
Підтвердження ст. 17.PDF
23 січня 2020 09:10
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 січня 2020 07:53
Електронний підпис
23 січня 2020 07:46
Тендерна пропозиція.pdf
23 січня 2020 07:46
Довідка щодо Статуту.pdf
23 січня 2020 07:46
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 13:08
виписка куниця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна

ФОП "ПОДХАЛЮЗІНА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА"

ФОП "КУНИЦЯ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна
#2569722301
Переможець 603 500,00
UAH з ПДВ
29 січня 2020 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Люба Наталія Миколаївна
#2569722301
603 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 16:09
розірвання мясопродукти 28.pdf укладений
15 квітня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:17
28.pdf укладений
10 лютого 2020 15:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 130 033,22
UAH
Причини розірвання договору: на виконання висновку Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області