Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки, код 33760000-5 за ДК 021:2015 (папір туалетний, рушники паперові)»
Очікувана вартість
18 152,48 UAH
UA-2020-01-08-000018-a ● a7b6b39017ae4623948f4f4cbb0e0110
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Ганевич Світлана Василівна +380442385317 S.Ganevich@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 січня 2020 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 16 січня 2020 14:49 |
Очікувана вартість: | 18 152,48 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 182,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Детальний опис закупівлі в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4208 шт
Папір туалетний, рушники паперові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 30 (тридцяти) календарних днів після поставки товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2020 09:47 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кількість поставок
Дата подання: 08 січня 2020 11:51
Дата відповіді: 08 січня 2020 13:28
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Поставка товару проводиться протягом 10 (десяти) календарних днів від дати направлення письмового замовлення Постачальнику в залежності від фінансових можливостей та потреб Покупця.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 січня 2020 08:51
Дата відповіді: 09 січня 2020 08:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розгляд пропозиції проводиться відповідно до вимог технічної специфікації.
Учасники, які є платниками податків або не платниками податків приймають участь в електронних торгах на рівних умовах. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.
Учасники, які є платниками податків або не платниками податків приймають участь в електронних торгах на рівних умовах. Замовник розглядає пропозицію учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, яка розглядається Замовником як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 січня 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" |
12 310,32
UAH з ПДВ
|
12 310,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГАТ ІМПЕКС" |
16 106,64
UAH з ПДВ
|
15 924,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КІСІЛЬ ІВАН ВІТАЛІЙОВИЧ" |
17 927,90
UAH з ПДВ
|
16 073,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
18 112,80
UAH з ПДВ
|
16 605,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дебют-центр |
17 989,48
UAH з ПДВ
|
17 410,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
17 878,56
UAH з ПДВ
|
17 878,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА" #40240094 |
Переможець |
12 310,32
UAH з ПДВ
|
21 січня 2020 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
33-Упр-20 від 31.01.2020 - ТОВ Мега Сервіс Україна.pdf | укладений |
31 січня 2020 14:53
|