Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Рожищенська центральна районна лікарня" Рожищенської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982910 |
Місцезнаходження: | 45100, Україна , Волинська обл., м. Рожище , вул. Коте Шилокадзе, 19 |
Контактна особа: |
Світлана Біляшевич +380958951099 bilyashevych.s@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 січня 2020 12:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 січня 2020 11:14 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2020 11:14 |
Початок аукціону: | 24 січня 2020 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 306 416,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 064,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2020 12:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2020 12:21 |
тендерна2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Після проведеної оцінки тендерних пропозицій, на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, визначена найбільш економічно вигідна пропозиція за ТзОВ «Волиньтепло» .
В той же час, Замовник що до класифікаційних критеріїв Учасника, згідно вимог ст.16 Закону України «Про Публічні закупівлі» в обов'язковому порядку… вимагає від Учасника, довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка №23/8 від 23.01.2020 подана Учасником ТзОВ «Волиньтепло» не містить інформації про наявність працівників, що не відповідає вимогам Замовника.
На підтвердження ч.2 ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі» – замовник вимагає оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків та зборів (обов’язкових платежів) видану відповідним органом ДФС що діє на дату подання документа.
В супереч вище вказаній імперативній нормі чинного законодавства, Учасник закупівлі ТзОВ «Волиньтепло» надав інформаційну довідку у довільній формі за №23/13 від 23.01.2020, у якій Директор ТзОВ «Волиньтепло» Ковальчук В.А., грубо порушуючи вимоги Закону України «Про Публічні закупівлі», самостійно повідомляє, далі по тексту:
Що станом на 23.01.2020 заборгованість з податків, зборів, обов'язкових платежів, що контролюється відповідним органом Державної податкової служби відсутня.
Пунктом 1 передбачено надання довідки органом ДФС (Державної фіскальної служби), але так як станом на 23.01.2020, Державної фіскальної служби, не існує, тому надати дану довідку не можливо.
Однак,викладена Директором ТзОВ «Волиньтепло» Ковальчуком В.А. інформація у довідках за №23/8 від 23.01.2020 та № 23/13 від 23.01.2020., є такою, що суперечить чинному законодавству і переслідує за собою мету ввести в оману тендерний комітет та по своїй суті є ніщо інше, як внесення неправдивої інформації у офіційний документ (службова підробка). До відома Замовника інформація, що міститься у відкритих реєстрах стосовно юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, за посиланням https://youcontrol.com.ua/, станом на 30.01.2020 платник податків ТзОВ «Волиньтепло», все ж таки має податковий борг, зафіксований контролюючим органом, відповідну інформацію якого ТзОВ «Волиньтепло» не наважується продемонструвати Тендерному комітету.
Постановою Кабінету Міністрів України від 18.12.2018 за № 1200 «Про утворення Державної податкової служби України та Державної митної служби України» визначено, що Державна податкова служба та Державна митна служба є правонаступниками прав та обов`язків реорганізованої Державної фіскальної служби у відповідних сферах діяльності.
В той же час, Кабінетом міністрів України 19.06.2019 за № 537 була винесена постанова «Про утворення територіальних органів Державної податкової служби», яка набрала чинність з дня її офіційного опублікування в «Урядовому кур'єрі» від 27.06.2019 за № 120.
На виконання вище вказаних нормативних документів, Державною податковою службою України був виданий наказ від 28.08.2019 за № 36, де у п.1 чітко вказано, що Державна податкова служба України (далі по тексту - ДПС) розпочала виконання функцій і повноважень Державної фіскальної служби України, що припинила свою діяльність.
У відповідності з цим, у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських організацій ГУ ДПС у Волинській області була зареєстрована ще 31.07.2019 за № 43143484.
ТзОВ «Волиньтепло» є виробником та зобов'язується постачати тріску паливну. Беручи до уваги місце розташування матеріально-технічної бази ТзОВ «Волиньтепло», та фактори виробництва. Провівши аналіз ринку сировини, логістику, ціни у регіонах на сировину необхідну до виготовлення тріски паливної, сплати податків та обов'язкових платежів. Виготовляти тріску паливну, яка б відповідала кількості та якості, відповідно до вимог Замовника, за ціною запропонованою ТзОВ «Волиньтепло», є економічно не обґрунтованою.
Підсумовуючи вище викладене, слід прийти до цілком правомірного та об′єктивного висновку, що при розгляді Тендерної пропозиції Учасника ТзОВ «Волиньтепло», на основі критеріїв та методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації ДК 021:2015: 03410000-7 – «Деревина» (Деревина необроблена-тріска паливна) і відповідно до інструкцій з підготовки тендерних пропозицій, та взявши до уваги беззаперечний факт неспроможності Учасника ТзОВ «Волиньтепло» подати всю інформацію, яку потребує документація і подання ним пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, має своїм наслідком - відхилення такої пропозиції.
1. Вимагаю відхилити тендерну пропозицію ТзОВ "Волиньтепло", згідно ст.16 та ст.17 Закону України «Про Публічні закупівлі»
Скарги до процедури
Дата подання: 07 лютого 2020 23:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-25-000003 ● 13c2c388189d4fa5aca141f7dbbbf3b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 лютого 2020 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2020 № 08-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.02.2020 № 08-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-06-000132-c від 06.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель та дані автоматичних індикаторів ризиків.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-05 15:25:06
Аргументовані заперечення до висновку
На Ваш Висновок по моніторингу № UA-M-2020-02-25-000003 повідомляємо, що Переможцем закупівлі (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-01-06-000132-c) ТзОВ «Волиньтепло» (далі Переможець) відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі» (далі Закону) в строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, було надано документи передбачені пунктами 2,3,5,6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону (скан. копії-додаються) у паперовому форматі. Крім того звертаємо Вашу увагу, що Законом не вказаний спосіб надання таких документів.
На вимогу пункту 1.2 частини 5 розділу ІІІ- Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасником ТзОВ «Волиньтепло» - була надана довідка в довільній формі про працівників.
Відповідно до статті 23 частини 1 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст..10 цього Закону. Відповідно до цього звертаємо увагу, що Вимога № UA-2020-01-06-000132-c.a1 ФОП Ковальчук О.Я. ні за змістом, ні за термінами не підпадають під ч.1.ст.23. Оскільки вимога опублікована 07.02.2020 о 18:43 (день тижня – п’ятниця) вже після оголошення переможця, чим порушено положення ст..23 Закону - про право на звернення не пізніше як за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Також тим самим Учасником ФОП Ковальчук О.Я. 7.02.2020 о 23:06 була подана скарга до АМКУ у зв’язку з чим функціонали на майданчику zakupki.prom.ua в особистому кабінеті Замовника на закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-06-000132-с) були заблоковані. Секретар тендерного комітету 10.02.2020 (день тижня – понеділок) о 10:02 зателефонувала на акредитований майданчик zakupki.prom.ua, у пошуку можливості надати відповідь на вимогу UA-2020-01-06-000132-c.a1, консультантом майданчика було надано роз’яснення про відсутність такої можливості, оскільки є скарга до АМКУ.
Після закінчення періоду оскарження по даній закупівлі функціонали відповіді на вимогу закриті. Тому оприлюднити відповідь на вимогу № UA 2020-01-06-000132-c.a1, яка була сформована, не було технічної можливості.
Враховуючи вище викладене вважаємо, що Замовником було дотримано всіх принципів передбачених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», насамперед максимальна економія та ефективність. Економія за даною закупівлею складає – 637416 (шістсот тридцять сім тисяч чотириста шістнадцять грн..)
Станом на 05.03.2020 року підстав для розірвання договору згідно Закону та згідно Договору немає. Сторона Договору –ТзОВ «Волиньтепло» в повному обсязі виконує умови Договору.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (протягом трьох робочих днів, з дня оприлюднення, не надано розясненя на зверненя)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2020 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Волиньтепло |
1 224 000,00
UAH з ПДВ
|
669 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДВАНС ЕЛІТ" |
1 164 160,00
UAH з ПДВ
|
670 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ |
1 262 620,00
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Ольга Ярославівна |
1 275 680,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАРГРУП" |
1 166 880,00
UAH з ПДВ
|
1 166 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Волиньтепло #37128547 |
Переможець |
669 000,00
UAH з ПДВ
|
28 січня 2020 12:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:47
|
додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 12:46
|
додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 15:46
|
скан.договір.pdf | укладений |
12 лютого 2020 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору, на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, |
Номер договору про закупівлю: | 12/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |