Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-01-06-000023-c 566ca6810ceb49c09e896de68956b135
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сіренко Ольга Володимирівна

380445644409 poliklinika_1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26064374
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе, 121
Контактна особа: Сіренко Ольга Володимирівна
380445644409
poliklinika_1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 січня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 15:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 січня 2020 15:09
Початок аукціону: 10 січня 2020 14:40
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Харківське шосе,121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 січня 2020 09:18
Аудіт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-06-000023-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "ЛЕНД-АУДИТ", Код ЄДРПОУ:32468271
Дата подання: 15 січня 2020 17:27
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
вих. 23/01-2020 від 15.01.2020.

Оскарження рішення щодо дискваліфікації

До Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва» (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-01-06-000023-с
Учасник (Кандидат): Приватне підприємство «ЛЕНД-АУДИТ»
ЄДРПОУ 32468271
Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Дегтярна, 9 пр.8

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р.
Нами, Приватним підприємством «ЛЕНД-АУДИТ» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги «Бухгалтерські та аудиторські послуги», ідентифікатор UA-2020-01-06-000023-с, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва» (надалі Замовник). За результатами аукціону нами подано найнижчу цінову пропозицію на суму 21500,00 грн.
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р. (надалі Рішення), Кандидата (ПП «ЛЕНД-АУДИТ») було дискваліфіковано з наступних підстав:
Учасником не виконані вимоги:
- не виконано умову про надання у складі документів пропозиції довідку про проведення не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менше 5-ти років:
- не виконало умову про надання у складі документів пропозиції довідку про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів.
Щодо підстав Замовника, то ми з ними не погоджуємось та вважаємо, що Замовником не вивчені документи нашої пропозиції та/ або до них здійснено не об’єктивна та упереджена оцінка, а умови тендерної документації мають всі ознаки дискримінаційних:
1. за вихідним №2/01-2020 від 02.01.2020. нами надано Довідка про виконання 26 аналогічних договорів в медичних комунальних некомерційних підприємства, в т.ч. до Довідки включено: - КНП «ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР», яке створено Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19 жовтня 2017 року №1303 відповідно до основ законодавства про охорону здоров’я. КНП «Лабораторний центр» в 2018 році був підпорядкований Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Для підтвердження викладеного надаємо посилання на Розпорядження та Статут КНП «Лабораторний центр», які є у вільному доступі за посиланням: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/company.nsf/0/A7185CA820D06AD9C225833F00433199/$file/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%82%20-1303-19102017.pdf
- КП "СТОМАТОЛОГІЯ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" в період аудиторської перевірки знаходилось в стадії реорганізації (злиття) на підставі рішення КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДА V сесія VIII скликання 21.11.2017 N 496/3503 «Про створення комунального некомерційного підприємства "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)».
Більш того, вимога щодо наявності досвіду не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах є не законною (дискримінаційною). Так, згідно ч. 1 ст. 16 Закону встановлений чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору!, а не 25 договорів (аналогічну позицію викладено АМК України). Отже, вимога Замовника про надання Довідки про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років є необґрунтованою, а відхилення пропозиції на підставі невиконання цих необґрунтованих вимог — незаконним.
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеної вимоги є незаконним та порушує наші права, як учасника даних торгів.

2. В тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо наявності у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів. Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають сертифікованих аудиторів (в т.ч. більше 2-х) але не мають у штаті працівника з сертифікатом (мабуть аудитора !) більше 20 років, при тому що працівники мають сертифікат аудитора та мають знання та багаторічний успішний досвід роботи у даній сфері загалом.
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації це - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, вимога Замовника про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів є незаконною.
Окрім того, дана вимога в тендерній документації Замовника на аналогічну закупівлю 2016, 2017, 2018 рр. ймовірно призвела до відсутності конкуренції з боку інших учасників.
Таким чином, вважаємо, що дискваліфікація за вищезазначеною вимогою є незаконною та порушує наші права, як учасника даних торгів.
На підставі зазначеного, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель

Вимагаємо: - Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного підприємства «ЛЕНД-АУДИТ».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р.

Директор ПП «ЛЕНД-АУДИТ» Луначевська В.С.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 січня 2020 13:29
Причина: 16.01.2020 подано оновлену вимогу.
Номер вимоги: UA-2020-01-06-000023-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЛЕНД-АУДИТ", Код ЄДРПОУ:32468271
Дата подання: 16 січня 2020 02:24
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р.
вих. 24/01-2020 від 16.01.2020.

До Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва» (Замовник)
Номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-01-06-000023-с
Учасник (Кандидат): Приватне підприємство «ЛЕНД-АУДИТ»
ЄДРПОУ 32468271
Юридична адреса: 04071, м. Київ, вул. Дегтярна, 9 пр.8

ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування Протоколу (рішення) про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р.

Нами, Приватним підприємством «ЛЕНД-АУДИТ» (надалі Кандидат) було подано пропозицію для участі в закупівлі послуги «Бухгалтерські та аудиторські послуги», ідентифікатор UA-2020-01-06-000023-с, замовником якої є Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр №2 Дарницького району м. Києва» (надалі Замовник). За результатами аукціону нами подано найнижчу цінову пропозицію на суму 21500,00 грн.
Ціна пропозиції є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно розгляд тендерних пропозицій по зазначеній закупівлі регламентується нормами:
1. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, згідно ст.2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини 1 статті 2 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
2. Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Інструкція №10) та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі – Інструкція №11).
Ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Інструкції № 10, №11 ДП «Прозорро» не містить такого терміну, як «допорогова закупівля».
Згідно п.12 р. ІІ Інструкції №10 в редакції Інструкції №11 «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі».
Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Стаття 16 Розділу III ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ЗДІЙСНЕННЯ ЗАКУПІВЛІ Закону України «Про публічні закупівлі» містить вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв.

Відповідно до Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р. (надалі Рішення), Кандидата (ПП «ЛЕНД-АУДИТ») було дискваліфіковано з наступних підстав:
Учасником не виконані вимоги:
- не виконано умову про надання у складі документів пропозиції довідку про проведення не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менше 5-ти років:
- не виконало умову про надання у складі документів пропозиції довідку про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів.
Щодо підстав Замовника, то ми з ними не погоджуємось та вважаємо, що вони не законі, не відповідають кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону:
1. на вимогу Замовника за вихідним №2/01-2020 від 02.01.2020. нами до пропозиції надано Довідку про виконання аналогічних договорів в медичних комунальних некомерційних підприємства.
Вимога Замовника щодо наявності досвіду не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах є не законною (дискримінаційною). Так, згідно ч. 1 ст. 16 Закону встановлений чіткий перелік кваліфікаційних критеріїв, зокрема, досвід виконання аналогічного договору!, а не 25 договорів (аналогічну позицію викладено на сайті АМК України).
Таким чином, вважаємо, що відхилення нашої пропозицій є незаконним, бо вимога про надання Довідки про виконання 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємства не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.

2. В тендерній документації Замовником встановлена вимога щодо наявності у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів.
Вважаємо дану вимогу такою, що не відвідає закону, так ст. 1 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» не містить поняття «сертифікат», а «аудитор - фізична особа, яка підтвердила кваліфікаційну придатність до провадження аудиторської діяльності, має відповідний практичний досвід та включена до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності».
Згідно статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" одним з кваліфікаційних критеріїв, які можуть використовувати Замовники в складі тендерної документації це - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, вимога Замовника про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів є незаконною.

На підставі зазначеного, керуючись ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 12 Інструкції № 10 ДП «Прозоро»,

Вимагаємо: - Провести повторну оцінку Кандидата – Приватного підприємства «ЛЕНД-АУДИТ».
- Скасувати Рішення про відхилення пропозиції Кандидата №10 від 14.01.2020р.
- усунути порушення допущені у процесі проведення закупівлі, а саме скасувати не передбачені Законом (дискримінаційні) вимоги до учасників: про надання у складі документів пропозиції довідку про проведення не менш 25 аудитів в саме у медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менше 5-ти років та про надання у складі документів пропозиції довідку про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 рокі, які включені до реєстру аудиторів.


Директор ПП «ЛЕНД-АУДИТ» Луначевська В.С.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 січня 2020 10:37
ДК 021:2015 код 79210000-9 – Бухгалтерські та аудиторські послуги
За умовами закупівлі учасники подають, як частину їх пропозицій, документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та інші документи, на підтвердження відповідності вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до вимог для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів учасники надають довідку про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років, та довідку про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів.
В той же час, надана довідка Приватним підприємством «Ленд «Аудит» про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років подана з переліком юридичних осіб, частина яких не є медичними комунальними некомерційними підприємствами. Таким чином, Приватне підприємство «Ленд «Аудит» не виконало умову про надання у складі документів пропозиції довідку про проведення не менш 25 аудитів в медичних комунальних некомерційних підприємствах та досвідом не менш 5- ти років.
Крім того, Приватне підприємство «Ленд «Аудит» не виконало умову про надання у складі документів пропозиції довідку про наявність у складі робочої групи не менш двох сертифікованих аудиторів з них одного аудитора з сертифікатом не менш 20 років, які включені до реєстру аудиторів. Більш того, вказану обставину Приватне підприємство «Ленд «Аудит» у своїй вимозі визнає. Додатково слід зазначити, що Замовник, з метою ефективного використання бюджетних коштів, зацікавлений, насамперед, у своєчасному та якісному наданні аудиторських послуг виконавцями, що мають досвід роботи на ринку. Саме на це спрямована вимоги документації. Відповідність зазначеним вимогам буде означати наявність в учасника досвіду надання аудиторських послуг відповідної якості протягом тривалого часу.
Враховуючі викладене, вимогу Приватного підприємства «Ленд «Аудит» відхилити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу від Замовника

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

16 січня 2020 02:24
вимога 2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 січня 2020 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕНД-АУДИТ" 25 800,00
UAH з ПДВ
21 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит" 30 000,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2020 15:12
оновлена цінова.pdf
09 січня 2020 12:35
довідка спіціалісти.pdf
09 січня 2020 10:42
Лист щодо ПДВ.pdf
09 січня 2020 10:42
довідка про фірму.pdf
09 січня 2020 10:40
Статут.pdf
09 січня 2020 10:40
єдиний податок.pdf
09 січня 2020 10:40
наказ.pdf
09 січня 2020 10:40
Свидоцтво АПУ.pdf
09 січня 2020 10:40
витяг скан.pdf
09 січня 2020 10:40
витяг з реєстру АПУ.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 17:11
РЕЕСТР АУДИТОРОВ (5).pdf
08 січня 2020 17:11
рекомендація 1.pdf
08 січня 2020 17:11
рекомендация 3.pdf
08 січня 2020 17:11
рекомендация 2.pdf
08 січня 2020 17:11
цінова пропозиція.pdf
08 січня 2020 17:11
человеч. ресурс.pdf
08 січня 2020 17:11
РЕЕСТР АУДИТОРОВ (5).pdf
08 січня 2020 17:11
Единый налог (1).pdf
08 січня 2020 17:11
Наявність сайту.pdf
08 січня 2020 17:11
Договор на закупівлю.pdf
08 січня 2020 17:11
ДОВIДКА ПРО КЛIЄНТIВ .pdf
08 січня 2020 17:11
ВИТЯГ з ЭДР.pdf
08 січня 2020 17:10
4 ОПП.PDF
08 січня 2020 17:10
СТАТУТ НОВА РЕДАКЦIЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛЕНД-АУДИТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЕНД-АУДИТ"
#32468271
Відхилено 21 500,00
UAH з ПДВ
14 січня 2020 13:02
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"
#30312225
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 12:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Аудиторська фірма "Інтелект-Аудит"
#30312225
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 8 від 20.01.2020 Аудит.pdf укладений
20 січня 2020 17:31