Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03083133 |
Місцезнаходження: | 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська, 48/50 |
Контактна особа: |
Котков Володимир Вікторович 380542660282 centr3sumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2020 11:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 976 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Тендерна документація
04 січня 2020 11:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2020 11:09 |
Проект договору КНП.doc | |
04 січня 2020 11:09 |
ТД_Системи реєстрації 2020 (2).doc |
04 січня 2020 11:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 січня 2020 11:09 |
Проект договору КНП.doc
|
|||
04 січня 2020 11:09 |
ТД_Системи реєстрації 2020 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно протоколу №7 засідання Тендерного комітету КНП «ЦПМСД №1» СМР від 24.01.2020 р. переможцем торгів по закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра». Товариство з обмеженою відповідальністю «Медбіоальянс» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, оскільки тендерна пропозиція Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
у технічних вимогах до предмета закупівлі зазначено, що швидкі тести мають бути наступної комплектації: «Швидкий тест для виявлення антитіл до вірусу гепатиту С № 40, в упаковці по 40 штук - 4 000 штук. Швидкий тест для виявлення антитіл до вірусу гепатиту В № 40, в упаковці по 40 штук – 4 000 штук. Швидкий тест для виявлення антитіл до ВІЛ № 40, в упаковці по 40 штук – 2 800 штук.».
Учасником ТОВ «Окіра» надані документи (декларації про відповідність медичних виробів, сертифікати аналізу, інструкції з використання швидких тестів), які не підтверджують виконання зазначених вище вимог. Оскільки учасник торгів пропонує товар іноземного виробництва, то як уповноважений представник виробника, не має права на свій розсуд комплектувати товар на виконання вимог замовника. Товар повинен постачатися так, як він задекларований. Але в жодному наданому документі не міститься підтвердження вимог Замовника до комплектації тестів №40, в упаковці по 40 штук.
Кожен варіант комплектації медичного виробу має бути задекларований відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754.
На підставі викладеної інформації Товариство з обмеженою відповідальністю «Медбіоальянс» просить переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-27-000018 ● a16a07c8fabc481e8d2b49525cbb809e
- Статус: вирішено ● Дата: 27 лютого 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2020 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.01.2020 № 4
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.01.2020 №4
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-04-000049-c 04.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Ваш висновок про результати проведення моніторингу від 10 лютого 2020 року стосовно закупівлі UA-2020-01-04-000049-c. Про результати розгляду повідомляємо наступне. На усунення виявлених та викладених у висновку порушень, тендерним комітетом було прийнято рішення від 11.02.2020 № 12 відмінити торги на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-02-11 13:30:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2020-02-12 09:33:27
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 - Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові, тест-смужки для аналізу сечі. |
Опис предмету закупівлі: |
1. Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові GluNeo Lite* № 25, в упаковці по 25 штук – 2 500 штук.
2. Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові Wellion Calla Light* № 50, в упаковці по 50 штук – 5 000 штук. 3. Тест-смужки для аналізу сечі «LabStrip U-11 Plus» № 150, в упаковці по 150 шт. – 57 000 штук. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 515 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ МЕДСПЕЙС #42396701 |
Переможець |
513 500,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 15:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 11 лютого 2020 13:27 |
Коментар щодо відміни: | Висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати проведення моніторингу від 10.02.2020 р. Підстава - п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
11 лютого 2020 13:26
|
Протокол _Відміна.pdf |