Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (тест-смужки ) (НК 024:2019: 47655 Система контролю рівня глюкози, 47655 Система контролю рівня глюкози; 30226 Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний; 30829 Набір для якісного та / або кількісного визначення загальних антитіл до вірусу гепатиту С (Hepatitis C), експрес-аналіз; 30830 Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації поверхневого антигену вірусу гепатиту В (HBsAg); 30833 Швидкий тестовий пристрій для ідентифікації вірусу 1,2 імунодефіциту людини; 33819 Загальний хоріонічний гонадотропін людини ХГЛ) IVD, набір, імунохроматографічний аналіз, експрес-аналіз; 46989 Тропонін I IVD, набір, імунохроматографічний аналіз, експрес-аналіз)
Очікувана вартість
976 000,00 UAH
UA-2020-01-04-000049-c e4e55ffec28d46bdbc1cf585775b0f9e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котков Володимир Вікторович

380542660282 centr3sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03083133
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Іллінська, 48/50
Контактна особа: Котков Володимир Вікторович
380542660282
centr3sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 09:00
Очікувана вартість: 976 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Джерело фінансування - власний бюджет (кошти НСЗУ)

Тендерна документація

04 січня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2020 11:09
Проект договору КНП.doc
04 січня 2020 11:09
ТД_Системи реєстрації 2020 (2).doc
04 січня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2020 11:09
Проект договору КНП.doc
04 січня 2020 11:09
ТД_Системи реєстрації 2020 (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-04-000049-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕДБІОАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:35296135
Дата подання: 29 січня 2020 15:17
Оскарження рішення щодо визначення переможця
Шановний Замовнику!
Згідно протоколу №7 засідання Тендерного комітету КНП «ЦПМСД №1» СМР від 24.01.2020 р. переможцем торгів по закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра». Товариство з обмеженою відповідальністю «Медбіоальянс» не погоджується з даним рішенням тендерного комітету, оскільки тендерна пропозиція Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «Окіра» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
у технічних вимогах до предмета закупівлі зазначено, що швидкі тести мають бути наступної комплектації: «Швидкий тест для виявлення антитіл до вірусу гепатиту С № 40, в упаковці по 40 штук - 4 000 штук. Швидкий тест для виявлення антитіл до вірусу гепатиту В № 40, в упаковці по 40 штук – 4 000 штук. Швидкий тест для виявлення антитіл до ВІЛ № 40, в упаковці по 40 штук – 2 800 штук.».
Учасником ТОВ «Окіра» надані документи (декларації про відповідність медичних виробів, сертифікати аналізу, інструкції з використання швидких тестів), які не підтверджують виконання зазначених вище вимог. Оскільки учасник торгів пропонує товар іноземного виробництва, то як уповноважений представник виробника, не має права на свій розсуд комплектувати товар на виконання вимог замовника. Товар повинен постачатися так, як він задекларований. Але в жодному наданому документі не міститься підтвердження вимог Замовника до комплектації тестів №40, в упаковці по 40 штук.
Кожен варіант комплектації медичного виробу має бути задекларований відповідно до вимог Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013 р. № 754.
На підставі викладеної інформації Товариство з обмеженою відповідальністю «Медбіоальянс» просить переглянути рішення про визнання переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Окіра».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2020 08:24
Шановний Учасник!!! Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Інформуємо Вас, що в тендерній документації замовника, не має жодної вимоги щодо необхідності подавання учасником документа, який би підтвердив комплектацію товару. В кількісних вимогах замовника вказано лише бажану комплектацію товару, з обов’язковим дотриманням загальної кількості товару. Виходячи з вищевикладеного, повідомляємо, що вимога не задоволена у зв’язку з необґрунтованістю.
Розгорнути Згорнути
Вимогу не задоволено у зв’язку з необґрунтованістю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-01-27-000018 ● a16a07c8fabc481e8d2b49525cbb809e
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2020 15:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.01.2020 № 4

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.01.2020 №4

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-01-04-000049-c 04.01.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1» СМР було розглянуто Ваш висновок про результати проведення моніторингу від 10 лютого 2020 року стосовно закупівлі UA-2020-01-04-000049-c. Про результати розгляду повідомляємо наступне. На усунення виявлених та викладених у висновку порушень, тендерним комітетом було прийнято рішення від 11.02.2020 № 12 відмінити торги на підставі п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2020-02-11 13:30:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-02-12 09:33:27

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові, тест-смужки для аналізу сечі.
Опис предмету закупівлі:
1. Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові GluNeo Lite* № 25, в упаковці по 25 штук – 2 500 штук.
2. Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові Wellion Calla Light* № 50, в упаковці по 50 штук – 5 000 штук.
3. Тест-смужки для аналізу сечі «LabStrip U-11 Plus» № 150, в упаковці по 150 шт. – 57 000 штук.
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 515 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 січня 2020 13:40
Закінчення: 21 січня 2020 14:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2500 шт
Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові GluNeo Lite* № 25, в упаковці по 25 штук
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 47655 — Система контролю рівня глюкози / артеріального тиску для домашнього використання /для використання за місцем лікування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 48/50
Дата доставки: 27 січня 2020  —  29 лютого 2020
5000 шт
Тест-смужки для визначення рівня глюкози крові Wellion Calla Light* № 50, в упаковці по 50 штук
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 47655 — Система контролю рівня глюкози / артеріального тиску для домашнього використання /для використання за місцем лікування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 48/50
Дата доставки: 27 січня 2020  —  29 лютого 2020
57000 шт
3. Тест-смужки для аналізу сечі «LabStrip U-11 Plus» № 150, в упаковці по 150 штук
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
НК 024:2019: 30226 — Швидкий випробувальний пристрій сечі, багатокомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40009, Україна, Сумська область, Суми, Іллінська, 48/50
Дата доставки: 27 січня 2020  —  29 лютого 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕДСПЕЙС 513 500,00
UAH з ПДВ
513 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ІВАШИНА О.В. 514 500,00
UAH з ПДВ
514 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 січня 2020 16:18
ст.17 переможець
16 січня 2020 12:12
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 09:26
Кваліфікація.pdf
17 січня 2020 09:25
Декларації на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕДСПЕЙС

ФОП ІВАШИНА О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МЕДСПЕЙС
#42396701
Переможець 513 500,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МЕДСПЕЙС
#42396701
513 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 лютого 2020 13:27
Коментар щодо відміни: Висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області про результати проведення моніторингу від 10.02.2020 р. Підстава - п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
11 лютого 2020 13:26
Протокол _Відміна.pdf