Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо
Очікувана вартість
1 182 000,00 UAH
UA-2020-01-04-000012-b bc9afb6bf20f47e3a44cdc05f585ff5d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кубрак Світлана Вікторівна

+380627423407 artemovsk_pi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмутський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190277
Місцезнаходження: 84570, Україна , Донецька обл., Весела Долина, вул. Зелена, 7
Контактна особа: Кубрак Світлана Вікторівна
+380627423407
artemovsk_pi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 січня 2020 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 10:33
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 10:33
Початок аукціону: 19 лютого 2020 13:36
Очікувана вартість: 1 182 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35460 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кг
М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84570, Україна, Донецька область, Бахмутський район, с. Весела Долина, вул. Зелена, буд. 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 лютого 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:10
перелік змін мясо 10.02.docx
10 лютого 2020 12:10
ТД мясо 2 зміни 10.02.doc
13 січня 2020 11:05
перелік змін мясо.docx
10 лютого 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 січня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 лютого 2020 12:10
перелік змін мясо 10.02.docx
10 лютого 2020 12:10
ТД мясо 2 зміни 10.02.doc
13 січня 2020 16:16
ТД мясо 2 зміни.doc
13 січня 2020 11:05
ТД мясо 2 зміни.doc
04 січня 2020 10:29
ТД мясо 2.doc
13 січня 2020 11:05
перелік змін мясо.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-04-000012-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2680904152
Дата подання: 16 січня 2020 22:01
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Детально проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено наявність дискримінаційних вимог, що обмежують нашу участь у процедурі закупівлі. Вищевикладене аргументуємо наступним: 1.Пунктом 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (зі змінами) Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Наявність досвіду виконання аналогічних договорів: 2.1. Учасник повинен надати скановану з оригіналу довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з бюджетними закладами (установами) за 2018-2019рр. із зазначенням назви Замовників, адреси Замовників, дати укладання договорів, номерів договорів, предмету договорів, остаточних сум виконаних договорів (остаточні суми договорів повинні бути не менш двохсот тисяч гривень по кожному договору). Необхідність досвіду щодо аналогічного предмету закупівлі та на суму не менш вищезазначеної, що згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» є мінімальною пороговою для застосування норм закону, обґрунтована критично важливим предметом закупівлі та важливістю безперебійного постачання предмету закупівлі для забезпечення життєдіяльності обслуговуємих замовником громадян. Замовник також самостійно перевіряє інформацію в системі PROZORRO, зазначену Учасником в довідці». Таким чином, Замовник встановив кваліфікаційну вимогу не лише щодо наявності в Учасників досвіду виконання аналогічного договору, а ще й визначив певні додаткові критерії. Так, Учасники повинні мати: - досвід виконання двох аналогічних договорів; - контрагентом за кожним з цих договорів мають бути лише бюджетні установи; - часові рамки кожного договору – 2018-2019 роки; - сума кожного договору – не менше двохсот тисяч гривень. Вважаємо, що вищезазначена вимога тендерної документації, встановлена Замовником, є дискримінаційною та такою, що порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зазначене обґрунтовуємо наступним: Встановивши вимогу до Учасників про наявність в них досвіду виконання аналогічних договорів з вищевикладеними критеріями, Замовник свідомо обмежив коло потенційних Учасників. Так, постачальники предмету закупівлі, які мають всі необхідні дозвільні документи, достатню матеріальну базу та досвід виконання аналогічних договорів, проте такі договори не відповідають одночасно всім критеріям, встановленим Замовником, не зможуть прийняти участь в процедурі закупівлі. Повідомляємо, що ми, як потенційний Учасник процедури закупівлі та добросовісний постачальник, маємо досвід виконання аналогічних договорів протягом 2018-2019 років. Проте остаточна сума кожного з таких договорів є меншою ніж двісті тисяч гривень. Наш тривалий та успішний досвід поставки предмету закупівлі дозволяє з впевненістю гарантувати поставки предмету закупівлі відповідної якості та у визначені договором строки. Однак, за наявності сукупності критеріїв до аналогічних договорів ФОП Вітренко Ю.П. не має змоги прийняти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що вимоги, визначені пунктом 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, стосовно встановлених критеріїв до досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційними, оскільки безпідставно та штучно обмежують коло потенційних учасників. Абзацом 2 підпункту 2.1 пункту 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено наступне: «Необхідність досвіду щодо аналогічного предмету закупівлі та на суму не менш вищезазначеної, що згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» є мінімальною пороговою для застосування норм закону, обґрунтована критично важливим предметом закупівлі та важливістю безперебійного постачання предмету закупівлі для забезпечення життєдіяльності обслуговуємих замовником громадян». Вважаємо викладену аргументацію безпідставною, оскільки сума аналогічних договорів і навіть строки їх виконання, та контрагент бюджетна установа жодним чином не гарантують безперебійне постачання предмету закупівлі для забезпечення життєдіяльності громадян у майбутньому. Окрім того, встановлені критерії до наявності аналогічних договорів в ніякому разі не підтверджують добросовісність постачальника та безперебійну поставку товару. Аналіз практики постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель свідчить, що встановлення інших критеріїв до аналогічних договорів, окрім ідентичності за предметом закупівлі, без наявних на те обставин є порушенням, що призводить до дискримінації учасників. Так, у рішенні № 6428-р/пк-пз від 22.05.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-22-000637-a) Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було встановлено неправомірною вимогу тендерної документації про надання аналогічних договорів із певною визначеною сумою. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно частини 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Аналіз вищевикладеного свідчить, що дії Замовника в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог до аналогічних договорів порушує норму частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. 2. Пунктом 1.3. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (зі змінами) Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Довідка (з інформацією про найменування автомобільного транспорту, реєстраційного номеру автомобіля, вказати власний він чи орендований), за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про транспорт (не менш двох одиниць), що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до Договору. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - завірені Учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці; - у разі якщо автотранспортні засоби є орендованими, Учасник надає копії правовстановлюючих документів на орендований автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору; Вважаємо, що вищезазначена вимога Замовником, є дискримінаційною та такою, що порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону. Зазначене обґрунтовуємо наступним: ФОП Вітренко Ю.П. має достатню кількість автотранспортних засобів, необхідних для належного виконання зобов’язань щодо поставки товарів, які є предметом закупівлі. Проте, правовою підставою використання та залучення у господарській діяльності частини автотранспортних засобів є договір про надання послуг. Таким чином, Замовник, встановивши вимогу про наявність лише власних чи орендованих транспортних засобів штучно обмежив коло учасників процедури закупівлі. Вважаємо, що вид правової підстави користування та залучення автотранспортних засобів жодним чином не впливають на якість виконання зобов’язань. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник порушив принцип здійснення публічних закупівель, встановивши дискримінаційну вимогу щодо можливих лише двох правових підстав (власність та оренди) на підтвердження наявності автотранспортних засобів. 3. Пунктом 3.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (зі змінами) Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства» Вважаємо, що вищезазначена вимога, є дискримінаційною та такою, що порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону. Зазначене обґрунтовуємо наступним: ФОП Вітренко Ю.П. має діючий сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 : 2007 стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, виданий ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «Укрсертифікація», яке знаходиться на етапі акредитації Національного агентства з акредитації України (лист ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «Укрсертифікація» від 02.12.2019 за №21 додається). Крім того, відповідно до Лисат Мінекономрозвитку від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Більш того, згідно з п.7 ст.21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов'язковою. Не існує Закону для обов’язкової акредитації Органів з сертифікації. Таким чином, вважаємо, що вимога, визначена пунктом 3.1 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, стосовно надання сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) саме акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи) є дискримінаційними, оскільки безпідставно та штучно обмежують коло потенційних учасників. Замовник порушив принцип здійснення публічних закупівель, встановивши дискримінаційну вимогу. 4. Пунктом 3.3. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (зі змінами) Замовником встановлено наступну вимогу: «Учасник подає, як частину його тендерної пропозиції, документи на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою НААУ установою на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій (результат останньої перевірки сертифікованої системи не повинен перевищувати один рік). Вважаємо, що вищезазначена вимога, є дискримінаційною та такою, що порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону. Зазначене обґрунтовуємо наступним: ФОП Вітренко Ю.П. має документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2007, виданий ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «Укрсертифікація», яке на даний час знаходиться на етапі акредитації Національного агентства з акредитації України (лист ТОВ «Центр з підтвердження відповідності «Укрсертифікація» від 02.12.2019 за №21 додається). Крім того, відповідно до Лисат Мінекономрозвитку від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» з 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Більш того, згідно з п.7 ст.21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов'язковою. Не існує Закону для обов’язкової акредитації Органів з сертифікації. Таким чином, вважаємо, що вимога, визначена пунктом 3.3. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації (зі змінами) стосовно надання документу про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів саме акредитованою НААУ установою є дискримінаційною, оскільки безпідставно та штучно обмежують коло потенційних учасників. Замовник порушив принцип здійснення публічних закупівель, встановивши дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 січня 2020 00:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ по скарзі виконано. Зміни до тендерної документації внесено та оприлюднено.
Дата виконання рішення замовником: 10 лютого 2020 12:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волинчиков Євген Сергійович 920 010,00
UAH з ПДВ
920 010,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович 1 150 200,00
UAH з ПДВ
1 150 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОДУКТ" 1 181 400,00
UAH з ПДВ
1 181 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 09:54
Електронний підпис
17 лютого 2020 09:52
цена.pdf
17 лютого 2020 09:52
учасник.pdf
17 лютого 2020 09:52
тех.pdf
17 лютого 2020 09:52
плат дор 35460_00.pdf
17 лютого 2020 09:52
Ліцензія_ТАСКОМБАНК.7z
17 лютого 2020 09:52
Документ мясо_))).pdf
17 лютого 2020 09:52
договір.pdf
17 лютого 2020 09:52
Довіреність Махно Є.А.7z

Публічні документи

26 лютого 2020 16:51
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:50
Оновлена.pdf
17 лютого 2020 19:02
Електронний підпис
17 лютого 2020 18:57
Підписаний_dovidka_1.pdf
17 лютого 2020 18:57
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
17 лютого 2020 18:57
Підписаний_G0120-1396-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волинчиков Євген Сергійович

Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Волинчиков Євген Сергійович
#3268504151
Рішення скасоване 920 010,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:35
ФОП Волинчиков Євген Сергійович
#3268504151
Відхилено 920 010,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 15:47
Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович
#2445509219
Переможець 1 150 200,00
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Садиков Казанфар Алімамедович
#2445509219
1 150 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 11:19
дд угода мясо 23.03.2021.pdf зміни до договору
23 березня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 11:52
дод угода мясо 21.01.2021.pdf зміни до договору
21 січня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:04
додугода 20 _ мясо 05.01.2021.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:02
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:25
додугода мясо 28.12.2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:24
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 10:38
дод угода м_ясо.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:06
дод угода мясо 02.11.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:02
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 15:30
дод угодая мясо 18.08.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 08:29
договір укладений
10 березня 2020 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місцезнаходження та банківських реквізитів Сторін договору
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 323 615,31
UAH