Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду лікувального корпусу і поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської обл. «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
Очікувана вартість
19 933 090,00 UAH
UA-2020-01-03-001785-a 857eaf1609874964a17871fd5d32e469
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Ірина Михайлівна

+380459553364 buh-ukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа: Бондаренко Ірина Михайлівна
+380459553364
buh-ukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 23:57
Звернення за роз’ясненнями: до 15 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 січня 2020 12:06
Очікувана вартість: 19 933 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 199 330,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 99665 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт фасаду лікувального корпусу і поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської обл. «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2020 19:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 січня 2020 20:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 січня 2020 00:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 січня 2020 19:15
Зміни.pdf
17 січня 2020 19:15
Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf
17 січня 2020 19:15
Додаток_4_Проект_договору_із_змінами (1).pdf
09 січня 2020 20:45
Додаток 4 Проект договору.pdf
17 січня 2020 19:15
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf
09 січня 2020 20:45
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.pdf
17 січня 2020 19:15
ТД зі змінами.pdf
09 січня 2020 20:45
ТД_фасад.pdf
09 січня 2020 20:45
Додаток 7 Пояснювальна записка.pdf
09 січня 2020 20:45
Додаток 6 Згода на обробку персональних даних (1).pdf
09 січня 2020 20:45
Додаток 5 Гарантії.pdf
09 січня 2020 20:45
Додаток 3 Технічне завдання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Капітальний ремонт фасаду лікувального корпусу і поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської обл. «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»
Дата подання: 06 січня 2020 11:46
Дата відповіді: 09 січня 2020 20:45
не можливо завантажити та відкрити файли з тендерною документацією для перегляду
Відповідь: Тендерна документація надана
ТД
Дата подання: 08 січня 2020 00:10
Дата відповіді: 09 січня 2020 20:48
Выдсутный файл з тендерною документацією та технічним завданням
Відповідь: Тендерна документація оприлюднена
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
Дата подання: 08 січня 2020 11:07
Дата відповіді: 09 січня 2020 20:46
Доброго дня. Просимо Замовника прикріпити тендерну документацію на майданчик, так як вона відсутня.
Відповідь: Тендерна документація та технічне завдання оприлюднені
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-03-001785-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ПРОМБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:33148439
Дата подання: 08 січня 2020 11:08
тендерна документація
Оприлюдніть тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 січня 2020 20:49
Тендерну документацію оприлюднено Замовником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-03-001785-a.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ", Код ЄДРПОУ:05408059
Дата подання: 13 січня 2020 11:33
Відсутність додатка у складі Тендерної документації
У складі Тендерної документації відсутній додаток №1. Просимо оприлюднити вищезазначений додаток.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Помилково обрана форма звернення (невірний адресат)
Дата: 13 січня 2020 14:59
рішення від 16.01.2020 № 799.pdf
Дата публікації: 16 січня 2020 19:12
Номер скарги: UA-2020-01-03-001785-a.b5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14", Код ЄДРПОУ:32458745
Дата подання: 22 лютого 2020 19:55
скарга на рішення замовника
Скарга на рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2020 20:02
Скарга відкликана скаржником
Причина: Заява про відкликання скарги Частиною п’ятою статті 18 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що орган оскарження приймає рішення про припинення розгляду скарги, зокрема, у разі, якщо скаргу відкликано суб'єктом оскарження. Використовуючи надане право ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відкликаємо скаргу від 21 лютого 2020 року за № 12 на рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «РК ІЗОЛ» від 10 лютого 2020 року за №10.
Дата: 27 лютого 2020 14:45
Рішення від 26.02.2020 №3633+Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 26 лютого 2020 20:02
Рішення від 06.03.2020 № 4393.pdf
Дата публікації: 12 березня 2020 23:14

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

22 лютого 2020 19:55
скарга
22 лютого 2020 19:55
плат доручення
22 лютого 2020 19:55
додатки
22 лютого 2020 19:55
додатки
22 лютого 2020 19:55
додатки

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000022 ● 7253441ae10a4a4d8069b86798fdd183
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 15:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.09.2020 № 152
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-01-03-001785-a інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-07 10:14:16

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту фасаду лікувального корпусу і поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської обл. «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» очікуваною вартістю 19 933 090,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. За яких документально підтверджених об’єктивних обставин було продовжено строк виконання робіт?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-10 19:09:58

Пояснення

ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
щодо документально підтверджених об’єктивних обставин продовження строку виконання робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт фасаду лікувального корпусу і поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  5. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу другого частини четвертої статті 28 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 січня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 17 775 768,78
UAH з ПДВ
17 775 768,78
UAH з ПДВ
Документи
ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14" 18 637 485,90
UAH з ПДВ
18 438 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Агробудмеханізація 18 840 544,92
UAH з ПДВ
18 636 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 лютого 2020 17:29
Електронний підпис
24 січня 2020 17:05
Електронний підпис
24 січня 2020 17:02
Працівники.rar
24 січня 2020 17:02
МТБ.rar
24 січня 2020 17:02
Інші документи.rar
24 січня 2020 17:02
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

24 січня 2020 18:45
Електронний підпис
24 січня 2020 18:43
довідки.rar
24 січня 2020 18:43
установчі.rar
24 січня 2020 18:43
техніка.rar
24 січня 2020 18:43
мирне1.rar
24 січня 2020 18:43
мирне.rar
24 січня 2020 18:43
мирне акти.rar
24 січня 2020 18:43
львів.rar
24 січня 2020 18:43
кошторис.rar
24 січня 2020 18:43
гарантія.rar

Публічні документи

24 січня 2020 14:54
Електронний підпис
24 січня 2020 14:49
Тендерна пропозиція.pdf
24 січня 2020 14:49
Статут Виписка з ЄДР.rar
24 січня 2020 14:49
св-во ПДВ.jpg
24 січня 2020 14:49
Протокол _7.pdf
24 січня 2020 14:49
Проект договору.pdf
24 січня 2020 14:49
Лист роз_яснення 2.pdf
24 січня 2020 14:49
Охорона праці.pdf
24 січня 2020 14:49
Охорона праці ІТР.pdf
24 січня 2020 14:49
Лист згода БКБМ.pdf
24 січня 2020 14:49
Лист гарантія.pdf
24 січня 2020 14:48
Календарний графік.pdf
24 січня 2020 14:48
Документ_ЄДР_1006163455.zip
24 січня 2020 14:48
Дозвола.pdf
24 січня 2020 14:48
Договір Оренди бази.pdf
24 січня 2020 14:48
До банк. гарантії.pdf
24 січня 2020 14:48
Договір КП ЖРЕУ.pdf
24 січня 2020 14:48
Довідка субпідряд.pdf
24 січня 2020 14:48
Довідка ст 236 ГКУ.pdf
24 січня 2020 14:48
Витяг ПДВ.JPG
24 січня 2020 14:48
Довідка санкції.pdf
24 січня 2020 14:48
БГ.rar
24 січня 2020 14:48
Банківська гарантія.rar
24 січня 2020 14:48
Баланс 9міс2019.pdf
24 січня 2020 14:48
Акти Борщаговка.pdf
24 січня 2020 14:48
ISO 9001.pdf
24 січня 2020 14:48
2_Фін звіт 2015-2019.rar
24 січня 2020 14:47
Довідка корупція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ДП "СІТІБУД" ПРАТ "Будівельник-14"

ПрАТ Агробудмеханізація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
Переможець 17 775 768,78
UAH з ПДВ
12 лютого 2020 13:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2020 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"
#24257784
17 775 768,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 17:19
Звіт про виконання договору.pdf укладений
08 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 18:02
ДУ_6_09 09 2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 17:59
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 12:57
ДУ_5_31 08 2020.pdf зміни до договору
02 вересня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 19:49
ДУ 4_30 07 2020.pdf зміни до договору
31 липня 2020 19:46
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 12:58
ДУ3.pdf зміни до договору
26 червня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 21:51
ДУ 2.pdf зміни до договору
01 червня 2020 21:47
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 16:51
ДУ1_17_01.pdf зміни до договору
25 березня 2020 16:45
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 17:27
Договір.pdf укладений
17 березня 2020 17:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 2020/03/17-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів, продовжено строк виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2020/03/17-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2020/03/17-01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2020/03/17-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2020/03/17-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2020/03/17-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 30 вересня 2020
Сума оплати за договором: 17 775 363,98
UAH (в тому числі ПДВ 2 962 560,66 UAH)