Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
440 000,00 UAH
UA-2020-01-03-001761-a f7c29fd5beef4aada39d1b1f81c3c45e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Рогач

+380473342235 kolegiym_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3-КОЛЕГІУМ» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21380596
Вебсайт: http://school3-kolegium.com.ua
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Соборна, 73
Контактна особа: Світлана Миколаївна Рогач
+380473342235
kolegiym_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2020 12:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:11
Очікувана вартість: 440 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,23%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Одноразове харчування учнів 1-4 класів (із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах; дітей, батькам або одному із батьків яких надано статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни за безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції (операції об’єднаних сил), здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; дітей, які мають статус внутрішньо переміщених осіб; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Соборна, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Одноразове харчування учнів 5-11 класів (із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах; дітей, батькам або одному із батьків яких надано статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни за безпосередню участь у проведенні антитерористичної операції (операції об’єднаних сил), здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; дітей, які мають статус внутрішньо переміщених осіб; дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Соборна, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА" 437 837,40
UAH
431 788,50
UAH
Документи
ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 437 408,40
UAH
433 804,80
UAH
Документи
ФОП "Романенко Володимир Іванович" 437 687,25
UAH
437 687,25
UAH
Документи

Публічні документи

23 січня 2020 06:47
Електронний підпис
23 січня 2020 06:45
Довідка ч.2 ст.17.pdf
23 січня 2020 06:45
Довідка п.5 ч.1 ст.17.pdf
23 січня 2020 06:45
Довідка п.2 ч.1 ст.17.pdf
23 січня 2020 06:45
Тендерна пропозиція.pdf
18 січня 2020 19:39
Електронний підпис
18 січня 2020 19:38
ЦП.pdf
16 січня 2020 02:49
Електронний підпис

Публічні документи

18 січня 2020 20:14
Електронний підпис
18 січня 2020 20:12
tender зош №3.pdf

Публічні документи

19 січня 2020 11:00
Електронний підпис
19 січня 2020 10:53
tender 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"

ФОП "ІВАНОВ КОСТЯНТИН ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

ФОП "Романенко Володимир Іванович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"
#1810802829
Переможець 431 788,50
UAH
20 січня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"
#1810802829
431 788,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 09:55
ДУ №9 від 29.01.2021.pdf зміни до договору
29 січня 2021 09:55
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 09:31
ДУ №8 від 18.01.2021.pdf зміни до договору
18 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:37
ДУ №7 від 31.12.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:00
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:01
ДУ №6 від 24.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:59
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 08:26
ДУ №5 від 04.12.2020.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 08:25
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 11:51
ДУ №4 від 03.11.2020.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 11:50
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 11:30
ДУ №3 від 06.10.2020.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 09:11
ДУ № 2 від 30.09.2020.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2020 11:03
ДУ №1 від 17.08.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 15:58
Договір № 9 від 03.02.2020.pdf укладений
03 лютого 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 147 913,50
UAH