Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по закупівлі та пусконалагоджуванню комплексної системи забезпечення мікроклімату частини приміщень 5-го поверху, м.Львів, пл.Ринок 1
Очікувана вартість
2 485 800,00 UAH
UA-2020-01-03-001729-a 4fdd5d8d91bd45e88cf6354b6c893ddf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2020 20:33
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2020 20:33
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:57
Очікувана вартість: 2 485 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Послуги по закупівлі та пусконалагоджуванню комплексної системи забезпечення мікроклімату частини приміщень 5-го поверху, м.Львів, пл.Ринок 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45331000-6 — Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10 календарних днів та тільки в межах коштів, спрямованих на виконання робіт, що є предметом цього Договору. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 85 % їх загальної вартості за договірною ціною (з врахуванням авансового платежу). Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка
Дата подання: 04 січня 2020 21:43
Дата відповіді: 07 січня 2020 00:22
Чи можна надавати довідку про досвід успішного виконання аналогічного договору (договорів) на суму ДО 500 000,00 грн ?
Відповідь: У додатку 1 до тендерної документації встановлена чітка вимога, що учасником, який бажає взяти участь в торгах і прагне перемогти, повинна бути надана довідка про досвід успішного виконання аналогічного договору (договорів) на суму від 500 000,00 грн. згідно взірця. Тобто братимуться до уваги договір чи договори на суму 500 000 і більше гривень.
Дякую за запитання.
Технічні вимоги
Дата подання: 09 січня 2020 12:10
Дата відповіді: 09 січня 2020 15:05
Добрий день! Просимо Вас більш деталізувати технічні вимоги згідно Додатку №3 до тендерної документації. А саме, просимо Вас надати детальну специфікацію на поставку обладання та матеріалів для виконання монтажних робіт, бо не зовсім зрозуміло кількість метрів погонних трубопроводів для систем поверхневого опалення та охолодження, детальна специфікація з кількістю матеріалів насосної групи і т.д. В технічній документації надані лише вимоги, а для розрахунку тендерної пропозиції необхідно мати ще й технічну специфікацію. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Кількість метрів погонних трубопроводів для систем поверхневого опалення та охолодження, детальну специфікацію з кількістю матеріалів насосної групи Учасники розраховують індивідуально в залежності від запропонованого учасником обладнання (марки, виробника, потужності тощо) для отримання задовільного кінцевого результату після завершення робіт по оголошених торгах
Відповідь на відповідь Замовника про технічні вимоги
Дата подання: 09 січня 2020 15:21
Дата відповіді: 10 січня 2020 17:08
Це відповідь Замовника : "Доброго дня. Кількість метрів погонних трубопроводів для систем поверхневого опалення та охолодження, детальну специфікацію з кількістю матеріалів насосної групи Учасники розраховують індивідуально в залежності від запропонованого учасником обладнання (марки, виробника, потужності тощо) для отримання задовільного кінцевого результату після завершення робіт по оголошених торгах". Наприклад, ми обладнання підбираємо по технічним харакетиристикам, але специфікація на матеріали повинна бути також, бо невідома довжина ділянок трубопроводів (це може бути й 5 метрів, а й може бути й 100 метрів, і від цього залежить вартість), також трубопроводи повинні бути ізольованими, а це в технічній частині не вказано. Як можна розрахувати індивідуально трасу ділянок трубопроводів, якщо не має ні проекту, ні наданої до неї специфікаціїї? Вартість повинна з чогось складатись, не лише з обладнання, яке ми підбираємо по технічним данним, але й ще по наданій специфікації матеріалів для виконання майбутніх монтажних робіт. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Проектного рішення (креслення) у Замовника немає у наявності, так як торги віднесені до поточного ремонту.
Розробляємо додаткове технічне завдання,яке буде опубліковане в оголошенні у встановлені законом терміни.
Дякуємо за запитання.
Одночасно повідомляємо, що Ви маєте змогу прийти на об'єкт для огляду.
Технічні вимоги
Дата подання: 09 січня 2020 18:06
Дата відповіді: 10 січня 2020 17:04
Також для розрахунку пропозиції необхідно знати, де встановлюватиметься обладнання, площа будівлі, примішення, необхідно ознайомитись з проектним рішенням (креслення) та обов'язково зі специфікацією для розрахунку.
Відповідь: Доброго дня. Проектного рішення (креслення) у Замовника немає у наявності, так як торги віднесені до поточного ремонту.
Готуємо уточнене додаткове технічне завдання.
Для коректного розрахунку та прив'язки пропозиції Учасників до приміщення об'єкт відкритий для відвідування.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-03-001729-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНДАРТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:36383092
Дата подання: 07 лютого 2020 16:48
На дії Замовника
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 25 від 23.01.2020).. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Переможцем торгів тендерним комітетом визнано тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Сахара» (надалі - Учасник) (протокол розгляду тендерних пропозицій № 27 від 24.01.2020) Скаржник не погоджується з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону. Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону ПРОСИМО: • Прийняти скаргу до розгляду. • Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. • Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 25 від 23.01.2020) та провести повторний розгляд тендерної пропозиції підприємства. • Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «Сахара» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 27 від 24.01.2020 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 11.02.2019 № 2523.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2020 16:31

Документи подані скаржником

07 лютого 2020 16:48
ПД 5000.pdf

Документи Органу Оскарження

11 лютого 2020 16:31
рішення від 11.02.2019 № 2523.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-04-000096 ● 415c5418d6454ff084a40a4e414ce1b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 травня 2020 16:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.05.2020 № 75

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-03-001729-a 03.01.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України №922.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновки моніторингу від 18.05.2020 року закупівлі по предмету «Послуги по закупівлі та пусконалагоджуванню комплексної системи забезпечення мікроклімату частини приміщень 5-го поверху, м.Львів, пл.Ринок 1» (UA-2020-01-03-001729-a ● 4fdd5d8d91bd45e88cf6354b6c893ddf) по суті виявлених порушень, повідомляємо наступне: Щодо внесення змін до тендерної документації. Відповідно до абзацу 3 ч.2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни, що вносяться до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник в дотримання вимог даної статті завантажив нову редакцію Технічного завдання, а також окремий документ «Повідомлення про внесення змін від 11.01.», в якому чітко прописано суть змін. Оскільки положення не змінились, а лиш доповнились переліком робіт та завдань, відпала необхідність закреслення даних. В результаті внесених доповнень до Технічного завдання не було необхідності вносити інші зміни в Тендерну документацію. Враховуючи вищенаведене, зауваження щодо відсутності закреслених даних, викладені у Висновку аудитперевірки, є безпідставними, оскільки відомості не змінювались, а просто доповнились. Первинне їх не зазначення, було механічною помилкою замовника, це не вплинуло ні на очікувану вартість закупівлі, ні на терміни подання тендерних пропозицій. Оскільки між моментом внесення доповнень (змін) та крайнім терміном подання тендерних пропозицій було більше семи днів, як цього вимагає частина 2 статті 23 Закону. (зміни 11.03., кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 19.11) Щодо подання учасником інструкцій з користування та монтажу російською мовою. Мовою тендерної пропозиції є українська мова, і відповідно всі документи тендерної пропозиції мають бути викладені Учасником українською мовою. Однак, при дослідженні документів поданих Учасником та його кваліфікації, в першу чергу досліджуються Замовником документи, подання яких є обовязковою вимогою щодо даної закупівлі, згідно вимог Тендерної документаці. В тендерній документації щодо даного предмету закупівлі прямої вимоги щодо подання сервісних книжок обладнання, інструкцій щодо його монтажу чи встановлення такого обладнання немає. А отже дані документи подані за ініціативою Учасника і їх наявність чи відсутність, чи мова якою вони складені не впливають на суть Тендерної пропозиції учасника. Відповідно і не можуть бути підставою для відхилення такого Учасника. Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Це є право Замовника, а не імперативна норма, яка зобов’язує опис таких помилок в Тендерній документації. Однак, при розгляді Тендерних пропозицій, Замовник керується основними принципами здійснення публічних закупівель, та аналізує конкретну помилку на предмет чи її допущення впливає на зміст пропозиції. В даному випадку, мова якою викладені «Сертифікат», «Свідоцтво», а також «Інструкція по монтажу обладнання», не впливає на зміст Пропозиції, а є лиш іншими додатковими документами, які учасник може подати в складі тендерної пропозиції. Щодо не зазначення всіх марок обладнання. ТОВ «Сахара» у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка від 11.01.2020 №42) в графі 2 вказав марку, тип і виробника обладнання та інструменту в справному та доброму або придатному стані, у достатній кількості для виконання замовлення. Невказання деяких пунктів у відповідних графах та неподання повної інформації Замовник трактував як формальну помилку, яка не впливає на зміст пропозиції, так як вся необхідна інформація для прийняття рішення вказана в графі 2. Щодо аналогічності договорів. Частиною другою статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону, це відображено в Додатку 1 до тендерної документації, зокрема чітко встановлено форму, суму та кількість. Крім цього, хочемо зауважити, що законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір», тож варто звернутись до інших джерел. Відповідно до Академічного тлумачного словника (том 1, 1970–1980, стор. 42) аналогічний — це той, який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий. Аналогічним договором є не лише договір із закупівлі ідентичної або тотожної послуги, а також і договір на закупівлю послуги з подібними або схожими характеристиками. Замовником в тендерній документації вимагалось підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, тобто предмет якого відповідає предмету закупівлі – системи опалення, вентиляція та інші аналогічні роботи по своєму змісту. Замовником не ставились вимоги щодо підтвердження факту виконання «ідентичного» договору, з «ідентичним» предметом закупівлі. ТОВ «Сахара» в довідці про виконання аналогічних договорів підтвердив виконання робіт щодо систем опалення та підігріву/охолодження приміщень, що на думку тендерного комітету є аналогічним до характеру робіт, котрі необхідно провести на об’єкті Замовника. За результатами кваліфікації Учасника ТОВ «Сахара» укладено договір від 17.02.2020 № 17/02, який на даний момент в процесі виконання. При кваліфікації учасників неухильно члени тендерного комітету керувались принципами здійснення публічних закупівель, зокрема максимальна економія, ефективність та пропорційність, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Це не призвело до зловживань з нашого боку як Замовника, не призвело до будь-яких негативних наслідків, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень: На виконання зобов’язань Державної аудиторської служби України, для усунення виявлених порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та з метою недопущення подібних випадків у подальшому, тендерним комітетом замовника: 1) більш детально проаналізовано та взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 2) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель в процесі дослідження документів поданих Учасниками в складі Тендерних пропозицій.

2020-05-22 15:24:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНДАРТ ПЛЮС" 1 795 680,00
UAH з ПДВ
1 781 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІМАТБУДСЕРВІС" 1 915 700,00
UAH з ПДВ
1 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САХАРА" 2 485 800,00
UAH з ПДВ
2 471 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельтабуд 2 474 604,00
UAH з ПДВ
2 474 604,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 січня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2020 16:34
Технiчнi вимоги.pdf
19 січня 2020 16:34
Сертифікат ISO.pdf
19 січня 2020 16:34
Ліцензія і Дозвіл.pdf
19 січня 2020 16:34
Графiк.pdf
19 січня 2020 16:34
Статут.pdf
19 січня 2020 16:34
Проект Договору.pdf
19 січня 2020 16:34
Лист щодо цiни.pdf
19 січня 2020 16:34
Звіт ЄСВ листопад 2019.pdf
19 січня 2020 16:34
Довідка щодо ст. 17.pdf
19 січня 2020 16:34
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 21:20
Електронний підпис
17 січня 2020 20:05
Тендерна пропозиція.pdf
17 січня 2020 20:05
Статут.pdf
17 січня 2020 20:05
Проект договору.pdf
17 січня 2020 20:05
Паспорт.pdf
17 січня 2020 20:05
Ліцензія.pdf
17 січня 2020 20:05
Лист-гарантія.pdf
17 січня 2020 20:05
Звіт про сплату ЄСВ.pdf
17 січня 2020 20:05
Звіт 1ДФ.pdf
17 січня 2020 20:05
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

10 лютого 2020 11:36
Електронний підпис
10 лютого 2020 10:19
Електронний підпис
28 січня 2020 21:14
Електронний підпис
28 січня 2020 21:14
Електронний підпис
28 січня 2020 17:50
public_doc1.pdf
28 січня 2020 14:05
Dovidka_20024592580910223834.pdf
28 січня 2020 14:05
Довідка 2.pdf
28 січня 2020 14:05
Довідка 130.pdf
28 січня 2020 14:05
Довідка 1.pdf
17 січня 2020 16:27
Електронний підпис
17 січня 2020 16:21
Електронний підпис
17 січня 2020 10:09
Електронний підпис
16 січня 2020 19:40
Календарний план.pdf
14 січня 2020 12:22
Електронний підпис
14 січня 2020 12:17
Тендерна пропозиція.pdf
14 січня 2020 12:17
Сертифікат Євровент.pdf
14 січня 2020 12:17
Свідоцтво_eng.pdf
14 січня 2020 12:17
Свидетельство_рус.pdf
14 січня 2020 12:16
Інструкція.pdf
14 січня 2020 12:16
Ліцензія.pdf
14 січня 2020 12:16
Контракт 1305Ф.pdf
14 січня 2020 12:16
Дозвіл 250.13.61.pdf
14 січня 2020 12:16
Дозвіл 249.13.61.pdf
14 січня 2020 12:16
Договір субпідряду.pdf
14 січня 2020 12:16
Договір Профбуд.pdf
14 січня 2020 12:16
Договір поставки 05.pdf
14 січня 2020 12:16
Договір 1646.pdf
14 січня 2020 12:16
Статут.pdf
14 січня 2020 12:16
Звіт ЄСВ 11 2019.pdf
14 січня 2020 12:16
Довідка про демпінг.pdf
14 січня 2020 12:16
Довідка про гарантії.pdf
14 січня 2020 12:16
Довідка про витрати.pdf

Публічні документи

18 січня 2020 13:25
14 Субпідряд.pdf
18 січня 2020 13:25
10 Гарантійний термін.pdf
18 січня 2020 13:25
11 Технічні вимоги.pdf
18 січня 2020 13:25
9 Календарний план.pdf
18 січня 2020 13:25
8 Договір.pdf
18 січня 2020 13:25
6 Дов. Ст. 17.pdf
18 січня 2020 13:25
5 Інші документи.pdf
18 січня 2020 13:25
3 Дов Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНДАРТ ПЛЮС"

ТОВ "КЛІМАТБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САХАРА"

ТОВ Дельтабуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СТАНДАРТ ПЛЮС"
#36383092
Відхилено 1 781 430,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 12:00
ТОВ "КЛІМАТБУДСЕРВІС"
#35501300
Відхилено 1 795 000,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 12:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САХАРА"
#31138408
Переможець 2 471 550,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САХАРА"
#31138408
2 471 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:54
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:48
додаткова_3 Сахара.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 13:31
додаткова №2 17_02.pdf зміни до договору
02 липня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 17:52
додаткова_17_02.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 17:49
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 19:55
Сахара.pdf укладений
17 лютого 2020 19:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в календарний план виконання робіт через форсмажорні обставини (впровадження карантину). Зокрема продовжено термін виконання робіт до 01.07.2020 року
Номер договору про закупівлю: 17/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із введенням на всій території України карантину прийнято рішення про тимчасове призупинення виконання робіт за договором, до його відміни.
Номер договору про закупівлю: 17/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відновлення робіт, після призупинення, та внесення змін в календарний план
Номер договору про закупівлю: 17/02
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 471 550,00
UAH (в тому числі ПДВ 411 925,00 UAH)