Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція борошномельної – круп’яної промисловості
Очікувана вартість
498 131,00 UAH
UA-2020-01-03-001436-a 911bdabeaf114bfc90d0dab2416c958f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Остринський

+380672402750 03188470@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Довбиський психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188470
Місцезнаходження: 12724, Україна , Житомирська обл., Довбиш, вул. Ломоносова,22
Контактна особа: Анатолій Остринський
+380672402750
03188470@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:29
Очікувана вартість: 498 131,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 490,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45823 кілограм
Борошно пшеничне вищого ґатунку, крупа гречана, рис, пшоно, крупа ячмінна, крупа пшенична, крупа вівсяна, крупа кукурудзяна, крупа саго, крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12724, Україна, Житомирська область, смт Довбиш, вул. Ломоносова,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 16:30
ТД-ВТ_Борошно.docx
03 січня 2020 16:30
ДОД3.docx
03 січня 2020 16:30
Дод2.docx
03 січня 2020 16:30
Дод1.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-09-000062 ● 41f443940ba24258a35281eebac298c0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 квітня 2020 10:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.04.2020
№ 22

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 10.04.2020 № 22.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-01-03-001436-a від 03.01.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-17 13:37:58

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001436-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону № 922, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції переможця ТОВ НВФ «ВІКОНТ» на відповідність тендерній документації КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-22 10:50:43

Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:

Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону № 922, тендерна документація КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» містить вимогу, а саме в п. 1.2. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «У випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно з Законом. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях). Допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.».
Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року не встановлено факт наявності формальних помилок, які не впливають на перебіг закупівлі.
Також зазначаємо, що замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі», жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-17 14:44:21

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001436-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону № 922, встановлено імперативну умову, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Поряд з тим, в коментарях до законодавства України про публічні закупівлі від грудня 2016 року, які розміщені на офіційному сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за адресою https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=12&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, що термін укладання договорів про закупівлю за результатами проведення відкритих торгів стосується саме календарних днів.

Так, відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року КУ «Довбиським психоневрологічним інтернатом» (далі – Замовник) прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ НВФ «ВІКОНТ» 23.01.2020 року.
Однак, аналізом дотримання законодавства при укладанні договору про закупівлю встановлено, що Замовником на порушення вимог ч. 2 ст. 32 Закону № 922 договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30, укладено лише на 21-ий день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, ч. 1 ст. 37 Закону №922 зокрема передбачено, що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених ч. 2 ст. 32 Закону № 922, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Водночас, аналізом інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу не встановлено зупинення перебігу строків вказаної процедури закупівель у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження, яке передбачене ст. 18 Закону № 922.
Таким чином, враховуючи вищезазначене, договір про закупівлю від 13.02.2020 року № 30, який укладений з не дотриманням вимог ч. 2 ст. 32 Закону № 922, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922 є нікчемним правочином.
При цьому, відповідно до ч. 2 ст. 215 Цивільного Кодексу України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
Відповідно до абзацу 2 ч. 1. ст. 216 Цивільного Кодексу України, у разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.

Враховуючи вищевикладене, поясніть укладання договору від 13.02.2020 року № 30 з порушенням вимог ч. 2 ст. 32 Закону № 922?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-22 10:49:50

Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:

Відповідно до протоколу розгляду тендерної пропозиції ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 23.01.2020 року було сформовано повідомлення про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі, який в подальшому було укладено з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30, і оприлюднено згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи завантаженість тендерного комітету на початок року та кількості оголошених процедур можливо допускаємо прорахунок в датах укладення договору. Також звертаємо увагу, що учасник територіально знаходиться за 63,9 км від замовника, що також могло призвести до затримки вчасного отримання підписаного екземпляра від учасника.
Також, замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі», договір з переможцем торгів ТОВ НВФ «ВІКОНТ» було укладено відповідно до Закону України «Про Публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, жодного порушення не було вчинено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 12:00:29

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-001436-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону № 922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону № 922 повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Аналізом встановлено, що відповідно до інформації розміщеної на веб – порталі Уповноваженого органу у сфері закупівель Комунальною установою «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради, додатковою угодою від 21.04.2020 № 1 до договору від 13.02.2020 № 30, укладеного з ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», збільшено ціну на предмету закупівель за одиницю відповідно до п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922.
Враховуючи вищевикладене, обґрунтуйте причини внесення змін до істотних умов вищевказаного договору, шляхом укладання додаткової угоди № 1 на збільшення ціни товару за одиницю, з наданням документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни, на підставі якого укладена зазначена додаткова угода № 1.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-27 10:56:45

Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:

На основі листа-звернення від учасника ТОВ НВФ «ВІКОНТ» №22 від 16.04.2020 року було внесено зміни шляхом укладання додаткової угоди №1 від 21.04.2020 року до договору №30 від 13.02.2020 року на підставі ч.4 ст. 36 Закону « зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі». Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06, яке носить виключно рекомендаційний та інформативний характер, учасником ТОВ НВФ «ВІКОНТ» було надано лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (додається). Наданий лист не підпадає під обов’язкове оприлюднення відповідно до ст.10 Закону.
Враховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-05 13:50:40

Тендерним комітетом КУ «Довбиського психоневрологічного інтернату» було прийнято рішення надати наступну відповідь:

Замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон), жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону, за результатами якого було укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30. Договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі». Підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені відповідно до ст.10 Закону. Придбання даної продукції проводиться за цінами, які не перевищують середньостатистичні по області, про що свідчить лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (оприлюднено від 27.04.2020 р.). Також постачальник ТОВ НВФ «ВІКОНТ» за багаторічну співпрацю зарекомендував себе добросовісним учасником, затримок поставок жодного разу не було, підняття ціни товару завжди підтверджено документально.
За результатами моніторингу винесений висновок вважаємо необґрунтованим та упередженим. Також звертаємо увагу на специфіку нашої установи, в якій на даний момент проживає 350 психічно-хворих людей, що унеможливлює розірвання договору по причині того, що підопічні установи залишаться без даного продукту харчування, що порушує добові норми харчування. В зв’язку з загальнодержавною ситуацією спричиненою коронавірусом COVID-19 на даний час в нашій установі обмежено рух осіб, які не є співробітниками інтернату, зміна постачальника може призвести до розповсюдження гострої респіраторної хвороби, що в свою чергу може загрожувати життю та здоров’ю підопічним інтернату.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником було проведено закупівлю у відповідності до Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон), жодного принципу здійснення закупівель не було порушено. Розгляд пропозиції відбувався відповідно до ст. 28 Закону, за результатами якого було укладено договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ НВФ «ВІКОНТ» від 13.02.2020 року № 30. Договір було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог закону «Про публічні закупівлі». Підстави для внесення змін до договору були обґрунтовані, документально підтверджені, застосовані без порушення чинного законодавства та оприлюднені відповідно до ст.10 Закону. Придбання даної продукції проводиться за цінами, які не перевищують середньостатистичні по області, про що свідчить лист Головного управління статистики у Житомирській області № 03.2-16/1-111 від 14.04.2020 року (оприлюднено від 27.04.2020 р.). Також постачальник ТОВ НВФ «ВІКОНТ» за багаторічну співпрацю зарекомендував себе добросовісним учасником, затримок поставок жодного разу не було, підняття ціни товару завжди підтверджено документально. За результатами моніторингу винесений висновок вважаємо необґрунтованим та упередженим. Також звертаємо увагу на специфіку нашої установи, в якій на даний момент проживає 350 психічно-хворих людей, що унеможливлює розірвання договору по причині того, що підопічні установи залишаться без даного продукту харчування, що порушує добові норми харчування. В зв’язку з загальнодержавною ситуацією спричиненою коронавірусом COVID-19 на даний час в нашій установі обмежено рух осіб, які не є співробітниками інтернату, зміна постачальника може призвести до розповсюдження гострої респіраторної хвороби, що в свою чергу може загрожувати життю та здоров’ю підопічним інтернату.

2020-05-05 13:57:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2020-05-22 16:32:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Пилипчук Віктор Васильович 443 119,00
UAH з ПДВ
443 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ "ВІКОНТ" 495 347,40
UAH з ПДВ
495 347,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2020 09:44
Лист до ДФС.pdf
29 січня 2020 09:30
Довідка НАЗК ПосадОс
29 січня 2020 09:30
Довідка НАЗК ЮрОс
29 січня 2020 09:30
Довідка МВС
29 січня 2020 09:30
ДовідкаДФС
16 січня 2020 17:12
Електронний підпис
16 січня 2020 15:02
Цінова.pdf
16 січня 2020 15:02
Пояс. щодо серт..pdf
16 січня 2020 15:02
Деклар.Вироб. 11.01.20р..pdf
16 січня 2020 15:02
Пшоно191219.pdf
16 січня 2020 15:02
Рис 10.2019р..pdf
16 січня 2020 15:02
Пластівці.pdf
16 січня 2020 15:02
Сертиф. Гречка 09.19р..pdf
16 січня 2020 15:02
Борошно в_г 014_2019 МлБ.pdf
16 січня 2020 15:02
Техвимоги.pdf
16 січня 2020 15:02
ПроєктДоговору.pdf
16 січня 2020 15:02
ПротоколЦСМ крупи 2019.pdf
16 січня 2020 15:02
Дов.достов.Інф.pdf
16 січня 2020 15:02
Віконт Сертифікат ISO.pdf
16 січня 2020 15:02
Зг з ІстотнУмовДог.pdf
16 січня 2020 15:02
ДовідкаЩодоЦіни.pdf
16 січня 2020 15:02
ДовЗгКільк-ЯкХар.pdf
16 січня 2020 15:02
ДовЗгАрифПом.pdf
16 січня 2020 15:02
ДовВідповДСТУ_80.pdf
16 січня 2020 15:02
ГарЛистПостач.pdf
16 січня 2020 15:02
ГарЛистОплЕксп.pdf
16 січня 2020 15:02
ГарЛистЗахистДовк.pdf
16 січня 2020 15:02
ГаранЛистЯкості.pdf
16 січня 2020 15:02
4.1 нак.pdf
16 січня 2020 15:02
3.2 ВідгукЧерновці.pdf
16 січня 2020 15:02
3.1 нак.pdf
16 січня 2020 15:02
2.2 Відгук КМКЛ_15.pdf
16 січня 2020 15:02
2.1 нак.pdf
16 січня 2020 15:02
2. ДоговірКМКЛ_15.pdf
16 січня 2020 15:02
1. Договір ЧОП.pdf
16 січня 2020 15:02
ГарантЛист пост.16.pdf
16 січня 2020 15:02
Дов ч.2 ст17(3).pdf
16 січня 2020 15:02
АнтикорупцПрогр.pdf
16 січня 2020 15:02
ДовВідсутнПідстав.pdf
16 січня 2020 15:02
ДовІдка На Ст17.pdf
16 січня 2020 15:02
Сан.КнижкаГрунська.pdf
16 січня 2020 15:02
Довідка Про Праців.pdf
16 січня 2020 15:02
Тех.паспорт(атего).pdf
16 січня 2020 15:01
Сан.паспорт(мерс).pdf
16 січня 2020 15:01
Сан.паспорт(ЗІЛ).pdf
16 січня 2020 15:01
Сан.паспорт (атего).pdf
16 січня 2020 15:01
ДоговірСан.Обробка.pdf
16 січня 2020 15:01
ДовідкаНаявАвтЗас.pdf
16 січня 2020 15:01
ДоговірСан.Обробка.pdf
16 січня 2020 15:01
ДовідкаНаявСклПрим.pdf
16 січня 2020 15:01
АктДержКомісЕкспл.pdf
16 січня 2020 15:01
Дов.ПовноважДирект.pdf
16 січня 2020 15:01
НаказПризнДирект.pdf
16 січня 2020 15:01
ПротокЗакЗб _2.pdf
16 січня 2020 15:01
Віконт Статут Ч2.pdf
16 січня 2020 15:01
Віконт Статут Ч1.pdf
16 січня 2020 15:01
Витяг з реєструПДВ.pdf
16 січня 2020 15:01
Віконт Виписка ЄДР.pdf
16 січня 2020 15:01
Витяг ЄДР Віконт.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пилипчук Віктор Васильович

ТОВ НВФ "ВІКОНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пилипчук Віктор Васильович
#3069120793
Відхилено 443 119,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 11:12
ТОВ НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
Переможець 495 347,40
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВФ "ВІКОНТ"
#20423276
495 347,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 13:23
1 001.jpg укладений
13 травня 2020 13:22
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 13:17
1 001.jpg зміни до договору
13 травня 2020 13:10
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2020 08:47
1 001.jpg зміни до договору
21 квітня 2020 08:45
1 002.jpg зміни до договору
21 квітня 2020 08:45
Електронний підпис укладений
13 лютого 2020 09:31
1 003.jpg укладений
13 лютого 2020 09:26
1 001.jpg укладений
13 лютого 2020 09:26
1 004.jpg укладений
13 лютого 2020 09:26
1 002.jpg укладений
13 лютого 2020 09:26
1 005.jpg укладений
13 лютого 2020 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 лютого 2020 — 13 травня 2020
Сума оплати за договором: 165 091,80
UAH (в тому числі ПДВ 27 515,30 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28 квітня 2020 року.