Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лічильники (Трьохфазний лічильники)
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-01-03-001124-a ● 98175e7ecb2d45818871b0017413313a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03082760 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
Контактна особа: |
Олеся Сакал +380432460239 vodkl-bux@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 10 січня 2020 13:11 |
Очікувана вартість: | 19 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Лічильники (Трьохфазний лічильники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе 108
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 січня 2020
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 35 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 15:13 |
Оголошення Лічильники.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-03-001124-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра", Код ЄДРПОУ:34952220
Дата подання: 15 січня 2020 11:15
Скарга щодо дискримінаційних положень тендерної документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" було оголошено закупівлю ID 98175e7ecb2d45818871b0017413313a, UA-2020-01-03-001124-a на Лічильники (Трьохфазний лічильники) Класифікація за ДК 021:2015: 38550000-5 - Лічильники
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 січня 2020 16:25
Відповідно до Наказу ДП «Прозорро» №10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 19.03.2019, яким затверджується інструкція для використання допорогових закупівель, чітко невказаний алгоритм дій здійснення допорогових закупівель. Та не вбачається обов’язку Замовника вказувати,які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі», норми ст. 22 даного Закону не розповсюджують свою дію на закупівлі, вартісні межі яких не перевищують вартості вказаної в ст. 2 даного закону. Зокрема, це стосується і щодо обов’язку замовника в технічних вимогах вказувати аналоги та/або еквіваленти предмета закупівлі, який планується закупити.
Відповідно до положень ЗУ «Про публічні закупівлі», норми ст. 22 даного Закону не розповсюджують свою дію на закупівлі, вартісні межі яких не перевищують вартості вказаної в ст. 2 даного закону. Зокрема, це стосується і щодо обов’язку замовника в технічних вимогах вказувати аналоги та/або еквіваленти предмета закупівлі, який планується закупити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 січня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра" |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
12 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП ТЕХ-АС" |
16 554,00
UAH з ПДВ
|
15 327,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ фірма "Паритет" |
16 965,24
UAH з ПДВ
|
15 330,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИЖЕНКОВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ |
17 400,00
UAH з ПДВ
|
16 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Харківський електротехнічний завод "Енергоміра" #34952220 |
Відхилено |
12 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2020 10:24
|
ТОВ "НВП ТЕХ-АС" #35171386 |
Переможець |
15 327,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2020 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 14:08
|
Договір Лічильник.pdf | укладений |
22 січня 2020 13:59
|