Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для відділень поштового зв'язку в межах України та їх монтаж
Очікувана вартість
1 950 560,00 UAH
UA-2020-01-03-001097-a 58ce3003b4d14bd2a4d103ec128bbb66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаєцький Михайло

+380501002437
+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 20:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 15:23
Очікувана вартість: 1 950 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 752,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
824 одиниця
Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, з монтажом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 15:09
Додаток 6 до тендерної документації - Проект договору (меблі 18).docx
03 січня 2020 15:09
ТД меблі 18.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

комплектація меблів
Дата подання: 09 січня 2020 15:50
Дата відповіді: 11 січня 2020 09:34
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, чи є специфікація на один комплект меблів? Чи потрібно буде робити замір приміщень? Меблі потрібно буде виготовляти поступово згідно заявок від покупця на протязі року? Чи все разом?
Відповідь: Специфікації на один комплект меблів не має. Ми купуємо меблі стандартних для нас розмірів, якими наповнюємо відділення поштового зв’язку. Такий підхід виключає необхідність робити заміри приміщень де планується встановлення меблів, тому ми не очікуємо на "індивідуальний підхід" при кожному постачанні. Протягом року ми будемо відкривати нові відділення і, в залежності від планування та площі приміщень, самостійно формувати специфікацію комплекту меблів для окремого відділення. Постачальник, після отримання заявки з сформованою специфікацією комплекту, повинен поставити меблі до відділення та забезпечити їх монтаж в момент постачання.
монтаж меблів
Дата подання: 09 січня 2020 16:14
Дата відповіді: 11 січня 2020 08:50
Добрий день! Який алгоритм поставки меблів? Наприклад, у місто поставки відправляємо меблі і одразу потрібно відправляти монтажників, чи поставка централізовано, а монтаж по необхідності? Або опишіть Ваше бачення дій постачальника між виготовленням та монтажем.
Відповідь: Вітаємо. Проект договору (п. 3.8.1.) передбачає наступне: під фактичним отриманням Товару Сторони, окрім, вимог що встановлюються цим розділом, розуміють передачу Товару Покупцю у зібраному вигляді, готовим до використання та розміщеним на території Покупця відповідно до погодженої з Покупцем схеми розташування Товару на об’єкті поштового зв’язку. Тобто, меблі мають бути змонтовані в момент передачі, відповідно постачальник повинен забезпечити присутність монтажників в момент постачання.
Строки поставки
Дата подання: 10 січня 2020 12:44
Дата відповіді: 11 січня 2020 09:18
Добрий день! Напишить, будь ласка, перший та кінцевий строк поставки (в специфікації вказано тільки адреса, найменування та кількість).
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до проекту договору "перший" строк поставки – через 30 календарних днів з дати заявки замовника на виготовлення меблів. Заявка буде надана орієнтовно через тиждень після підписання Договору. Наступні заявки на поставку будуть надсилатися постачальнику з відкриттям нових відділень.
Уточнення вихідних даних для розрахунку.
Дата подання: 10 січня 2020 19:27
Дата відповіді: 13 січня 2020 16:31
З тендерної документації неможливо встановити достеменно наступне: 1.Яку кількість продукції необхідно поставити кожному отримувачу продукції, що вказані в додатку№ 1 до Договору (та в додатку № 3 до тендерної документації). 2. Строки поставки. 3.Порядок складання та прийому-передачі товару, а саме монтаж та встановлення товару у отримувача. 4. Відповідно до сукупності пунктів договору постачальник забов язанний за власний рахунок виконати проект (візуалізації) схеми розміщення Продукції на об’єкті поштового зв’язку відповідно до вимог Покупця,проте вихідних даних зокрема ,але не виключно, таких як плани приміщень та кількість в ньому меблів відсутня. ( окрім загальної кількості меблів) Вище наведене не дає можливості надати пропозицію з реальною, мінімальною економічно обґрунтованою вартістю. Просимо надати детально інформацію щодо цих питань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для відповіді на Ваше питання дещо повторимось та підсумуємо: специфікації на один комплект меблів не має. Ми купуємо меблі стандартних для нас розмірів, якими наповнюємо відділення поштового зв’язку. Такий підхід виключає необхідність робити заміри приміщень де планується встановлення меблів, тому ми не очікуємо на "індивідуальний підхід" при кожному постачанні. Протягом року ми будемо відкривати нові відділення і, в залежності від планування та площі приміщень, самостійно формувати специфікацію комплекту меблів для окремого відділення. Постачальник, після отримання заявки з сформованою специфікацією комплекту, повинен поставити меблі до відділення та забезпечити їх монтаж в момент постачання. Відповідно до проекту договору "перший" строк поставки – через 30 календарних днів з дати заявки замовника на виготовлення меблів. Заявка буде надана орієнтовно через тиждень після підписання Договору. Наступні заявки на поставку будуть надсилатися постачальнику з відкриттям нових відділень. Проект договору (п. 3.8.1.) передбачає наступне: під фактичним отриманням Товару Сторони, окрім, вимог що встановлюються цим розділом, розуміють передачу Товару Покупцю у зібраному вигляді, готовим до використання та розміщеним на території Покупця відповідно до погодженої з Покупцем схеми розташування Товару на об’єкті поштового зв’язку. Тобто, меблі мають бути змонтовані в момент передачі, відповідно постачальник повинен забезпечити присутність монтажників в момент постачання.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-03-001097-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 24 січня 2020 11:38
Вимога
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши Тендерну документацію АТ "Укрпошта" від 03.01.2020р. на закупівлю Товару: ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні; Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, з монтажом) тендерну пропозицію ФОП Лещенко Сергій Миколайович зазначаємо наступне:
1) Згідно додатку 4 до Тендерної документації “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції”, замовником вимагалось надати :
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної та заповненої технічної специфікації або у вигляді окремої довідки.
Учасником у завантаженому сканованому файлі “Технічна специфікація.pdf” не зазначено пропоновані характеристики до упаковки та маркування.
Встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".

Враховуючи вищезазначене пропозиція учасника ФОП Лещенко Сергій Миколайович повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу 3 “Оцінка тендерної пропозиції “, Тендерної документації Замовника як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити;
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Лещенко Сергій Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі";
3. Провести оцінку тендерних пропозицій згідно ЗУ “Про публічні закупівлі”.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 12:05
Вимога не може бути розглянута з наступних причин:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вирішено вимогу залишити без розгляду.
Разом з цим, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником характеристик до упаковки та маркування, тому висновки про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця передчасні та не об’єктивні.

Документи подані скаржником

24 січня 2020 11:38
Вимога.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 17:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Сергій Миколайович 1 449 000,00
UAH з ПДВ
1 277 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона"" 1 487 001,00
UAH з ПДВ
1 277 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ 1 638 260,00
UAH з ПДВ
1 277 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІТЕЗ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 310 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА" 1 830 396,00
UAH з ПДВ
1 335 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "М.А.К.А.Р." 1 833 526,40
UAH з ПДВ
1 448 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПЛІТ" 1 566 752,40
UAH з ПДВ
1 448 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 1 599 990,00
UAH з ПДВ
1 556 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 1 928 400,00
UAH з ПДВ
1 699 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" 1 940 830,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТК АКТИВ" 1 745 000,00
UAH з ПДВ
1 735 247,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП ГАЛАТЕК 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 744 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УТП ГРУП 1 797 000,00
UAH з ПДВ
1 797 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІМКОМ" 1 877 397,00
UAH з ПДВ
1 867 644,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 1 873 000,00
UAH з ПДВ
1 873 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 18:28
Електронний підпис
20 січня 2020 18:25
Лист гарантія ст.17.pdf
20 січня 2020 18:25
Довідки підпис.pdf
20 січня 2020 18:25
Довідка довкілля.pdf
20 січня 2020 18:25
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 17:18
Цінова пропозиція..pdf
20 січня 2020 16:08
Цінова пропозиція..pdf
20 січня 2020 14:22
сертификат дсп 21.04.21.pdf
20 січня 2020 06:41
вiдсутность пiдстав.pdf
20 січня 2020 06:41
мвс.pdf
20 січня 2020 06:41
сертификат соотв.pdf
20 січня 2020 06:41
висновок сэс.pdf
20 січня 2020 06:41
гарант лист.pdf
20 січня 2020 06:41
вiдомос про учасника.pdf
20 січня 2020 06:41
наказ про .pdf
20 січня 2020 06:41
повноважна особа.pdf
20 січня 2020 06:41
вiдсутность пsдстав.pdf
20 січня 2020 06:41
вiдгук.pdf
20 січня 2020 06:41
загал вiдомости.pdf
20 січня 2020 06:41
dovidka povnov osoby.pdf
20 січня 2020 06:41
statut.pdf
20 січня 2020 06:41
svidplatnds.pdf
20 січня 2020 06:41
vitchvurobnyk.pdf
20 січня 2020 06:41
edrpou.pdf
20 січня 2020 06:41
vytyag.pdf

Публічні документи

16 січня 2020 15:27
Сертифікат.pdf
16 січня 2020 15:27
Сертифікат додаток.pdf
16 січня 2020 15:27
СЭС 3.pdf
16 січня 2020 15:27
СЭС 2.pdf
16 січня 2020 15:27
СЭС 1.pdf
16 січня 2020 15:27
Свідотство 2.pdf
16 січня 2020 15:27
Свідотство 1.pdf
16 січня 2020 15:27
Паспорт 5.pdf
16 січня 2020 15:27
Паспорт 4.pdf
16 січня 2020 15:27
Паспорт 3.pdf
16 січня 2020 15:27
Паспорт 2.pdf
16 січня 2020 15:27
Паспорт 1.pdf
16 січня 2020 15:27
ИНН Котенков С.С..pdf
16 січня 2020 15:27
Єдиний податок.pdf
16 січня 2020 15:27
Витяг платника.pdf
16 січня 2020 15:27
Витяг з ЕДР.pdf
16 січня 2020 15:27
Лист-згода.pdf
16 січня 2020 15:27
Лист-гарантія.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 17:38
Електронний підпис
20 січня 2020 17:33
ITEZ.zip

Публічні документи

20 січня 2020 19:22
Електронний підпис
20 січня 2020 19:17
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 15:55
договір 11:56.pdf
20 січня 2020 15:55
Установчі документи.zip
20 січня 2020 15:55
тп.pdf
20 січня 2020 15:55
субпідряд.pdf
20 січня 2020 15:55
Ст 17.pdf
20 січня 2020 15:55
Сертифікати.zip
20 січня 2020 15:55
ПРОТОКОЛ погодження.pdf
20 січня 2020 15:55
Перелік документів.pdf
20 січня 2020 15:55
згода з тз.pdf
20 січня 2020 15:55
захист довкілля .pdf
20 січня 2020 15:55
гарант лист ст 17.pdf
20 січня 2020 15:55
аналог дог.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 08:24
Електронний підпис
20 січня 2020 08:22
16 Лист-згода.pdf
20 січня 2020 08:22
4.4 Довіреність.pdf
20 січня 2020 08:22
4.6 Статут.pdf
20 січня 2020 08:22
4.5 Доручення.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 14:00
Лист - гарантія.pdf
20 січня 2020 14:00
гарантійний лист.pdf
20 січня 2020 11:38
Відгук ТК Актив.pdf
20 січня 2020 11:38
наказ.pdf
20 січня 2020 11:38
протокол.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 15:29
висновок експертизи.pdf
20 січня 2020 15:28
сертифікат ISO 14001.pdf
20 січня 2020 15:28
сертифікат ISO 9001.pdf
20 січня 2020 15:28
лист щодо ст.17 Закону.pdf
20 січня 2020 15:28
відгук ТУ ДСА.pdf
20 січня 2020 15:28
Видаткові ТУ ДСА.pdf
20 січня 2020 15:28
Договір з ТУ ДСА.pdf
20 січня 2020 15:28
відгук Південний 2.pdf
20 січня 2020 15:28
відгук Укрпошта.pdf
20 січня 2020 15:28
видаткові Укрпошта.pdf
20 січня 2020 15:28
Договір Укрпошта.pdf
20 січня 2020 15:28
довідка про досвід.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 10:57
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Сергій Миколайович

ПП "Производственная фирма "Юнона""

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ "ІТЕЗ"

ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА"

ТОВ "М.А.К.А.Р."

ТОВ "ЕКОПЛІТ"

ТОВ "Медіа-Вест"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

ПП "ТК - РЕНЕССАНС"

ТОВ "ТК АКТИВ"

ПП ГАЛАТЕК

ТОВ УТП ГРУП

ТОВ "МІМКОМ"

ТОВ Розком

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Сергій Миколайович
#2730705333
Рішення скасоване 1 277 590,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 16:11
ФОП Лещенко Сергій Миколайович
#2730705333
Відхилено 1 277 590,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 16:18
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
Переможець 1 277 600,00
UAH з ПДВ
31 січня 2020 16:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 січня 2020 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Производственная фирма "Юнона""
#30754241
1 277 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 19:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 19:08
ДУ 1 ЮНОНА 001097.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:06
Електронний підпис укладений
17 лютого 2020 15:56
Договір ЮНОНА скан.pdf укладений
17 лютого 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 170220-02/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 342 656,91
UAH (в тому числі ПДВ 223 776,15 UAH)