Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для відділень поштового зв'язку в межах України та їх монтаж
Очікувана вартість
1 950 560,00 UAH
UA-2020-01-03-001097-a ● 58ce3003b4d14bd2a4d103ec128bbb66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380501002437,+380443232018 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 1 950 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 752,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
824 одиниця
Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, з монтажом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 15:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 15:09 |
Додаток 6 до тендерної документації - Проект договору (меблі 18).docx | |
03 січня 2020 15:09 |
ТД меблі 18.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
комплектація меблів
Дата подання: 09 січня 2020 15:50
Дата відповіді: 11 січня 2020 09:34
Доброго дня!
Скажіть, будь ласка, чи є специфікація на один комплект меблів?
Чи потрібно буде робити замір приміщень?
Меблі потрібно буде виготовляти поступово згідно заявок від покупця на протязі року? Чи все разом?
Відповідь: Специфікації на один комплект меблів не має. Ми купуємо меблі стандартних для нас розмірів, якими наповнюємо відділення поштового зв’язку. Такий підхід виключає необхідність робити заміри приміщень де планується встановлення меблів, тому ми не очікуємо на "індивідуальний підхід" при кожному постачанні. Протягом року ми будемо відкривати нові відділення і, в залежності від планування та площі приміщень, самостійно формувати специфікацію комплекту меблів для окремого відділення. Постачальник, після отримання заявки з сформованою специфікацією комплекту, повинен поставити меблі до відділення та забезпечити їх монтаж в момент постачання.
монтаж меблів
Дата подання: 09 січня 2020 16:14
Дата відповіді: 11 січня 2020 08:50
Добрий день!
Який алгоритм поставки меблів? Наприклад, у місто поставки відправляємо меблі і одразу потрібно відправляти монтажників, чи поставка централізовано, а монтаж по необхідності? Або опишіть Ваше бачення дій постачальника між виготовленням та монтажем.
Відповідь: Вітаємо. Проект договору (п. 3.8.1.) передбачає наступне: під фактичним отриманням Товару Сторони, окрім, вимог що встановлюються цим розділом, розуміють передачу Товару Покупцю у зібраному вигляді, готовим до використання та розміщеним на території Покупця відповідно до погодженої з Покупцем схеми розташування Товару на об’єкті поштового зв’язку. Тобто, меблі мають бути змонтовані в момент передачі, відповідно постачальник повинен забезпечити присутність монтажників в момент постачання.
Строки поставки
Дата подання: 10 січня 2020 12:44
Дата відповіді: 11 січня 2020 09:18
Добрий день! Напишить, будь ласка, перший та кінцевий строк поставки (в специфікації вказано тільки адреса, найменування та кількість).
Відповідь: Вітаємо! Відповідно до проекту договору "перший" строк поставки – через 30 календарних днів з дати заявки замовника на виготовлення меблів. Заявка буде надана орієнтовно через тиждень після підписання Договору. Наступні заявки на поставку будуть надсилатися постачальнику з відкриттям нових відділень.
Уточнення вихідних даних для розрахунку.
Дата подання: 10 січня 2020 19:27
Дата відповіді: 13 січня 2020 16:31
З тендерної документації неможливо встановити достеменно наступне:
1.Яку кількість продукції необхідно поставити кожному отримувачу продукції, що вказані в додатку№ 1 до Договору (та в додатку № 3 до тендерної документації).
2. Строки поставки.
3.Порядок складання та прийому-передачі товару, а саме монтаж та встановлення товару у отримувача.
4. Відповідно до сукупності пунктів договору постачальник забов язанний за власний рахунок виконати проект (візуалізації) схеми розміщення Продукції на об’єкті поштового зв’язку відповідно до вимог Покупця,проте вихідних даних зокрема ,але не виключно, таких як плани приміщень та кількість в ньому меблів відсутня. ( окрім загальної кількості меблів)
Вище наведене не дає можливості надати пропозицію з реальною, мінімальною економічно обґрунтованою вартістю.
Просимо надати детально інформацію щодо цих питань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для відповіді на Ваше питання дещо повторимось та підсумуємо: специфікації на один комплект меблів не має. Ми купуємо меблі стандартних для нас розмірів, якими наповнюємо відділення поштового зв’язку. Такий підхід виключає необхідність робити заміри приміщень де планується встановлення меблів, тому ми не очікуємо на "індивідуальний підхід" при кожному постачанні. Протягом року ми будемо відкривати нові відділення і, в залежності від планування та площі приміщень, самостійно формувати специфікацію комплекту меблів для окремого відділення. Постачальник, після отримання заявки з сформованою специфікацією комплекту, повинен поставити меблі до відділення та забезпечити їх монтаж в момент постачання. Відповідно до проекту договору "перший" строк поставки – через 30 календарних днів з дати заявки замовника на виготовлення меблів. Заявка буде надана орієнтовно через тиждень після підписання Договору. Наступні заявки на поставку будуть надсилатися постачальнику з відкриттям нових відділень. Проект договору (п. 3.8.1.) передбачає наступне: під фактичним отриманням Товару Сторони, окрім, вимог що встановлюються цим розділом, розуміють передачу Товару Покупцю у зібраному вигляді, готовим до використання та розміщеним на території Покупця відповідно до погодженої з Покупцем схеми розташування Товару на об’єкті поштового зв’язку. Тобто, меблі мають бути змонтовані в момент передачі, відповідно постачальник повинен забезпечити присутність монтажників в момент постачання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-03-001097-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медіа-Вест", Код ЄДРПОУ:23959024
Дата подання: 24 січня 2020 11:38
Вимога
Шановний Замовник!
Уважно вивчивши Тендерну документацію АТ "Укрпошта" від 03.01.2020р. на закупівлю Товару: ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні; Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, з монтажом) тендерну пропозицію ФОП Лещенко Сергій Миколайович зазначаємо наступне:
1) Згідно додатку 4 до Тендерної документації “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції”, замовником вимагалось надати :
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної та заповненої технічної специфікації або у вигляді окремої довідки.
Учасником у завантаженому сканованому файлі “Технічна специфікація.pdf” не зазначено пропоновані характеристики до упаковки та маркування.
Встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищезазначене пропозиція учасника ФОП Лещенко Сергій Миколайович повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу 3 “Оцінка тендерної пропозиції “, Тендерної документації Замовника як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити;
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Лещенко Сергій Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі";
3. Провести оцінку тендерних пропозицій згідно ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути
Згорнути
Уважно вивчивши Тендерну документацію АТ "Укрпошта" від 03.01.2020р. на закупівлю Товару: ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні; Меблі для відділень поштового зв'язку (в межах України, з монтажом) тендерну пропозицію ФОП Лещенко Сергій Миколайович зазначаємо наступне:
1) Згідно додатку 4 до Тендерної документації “Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції”, замовником вимагалось надати :
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 3) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної та заповненої технічної специфікації або у вигляді окремої довідки.
Учасником у завантаженому сканованому файлі “Технічна специфікація.pdf” не зазначено пропоновані характеристики до упаковки та маркування.
Встановлення Замовником вимог за тендерною документацією та їх наступне невиконання учасником закупівлі, пропозиція якого перебуває на розгляді у тендерного комітету, тягне за собою безумовне відхилення такої пропозиції згідно частини 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Враховуючи вищезазначене пропозиція учасника ФОП Лещенко Сергій Миколайович повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Розділу 3 “Оцінка тендерної пропозиції “, Тендерної документації Замовника як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене вимагаємо:
1. Вимогу задовольнити;
2. Відхилити пропозицію учасника ФОП Лещенко Сергій Миколайович як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі";
3. Провести оцінку тендерних пропозицій згідно ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2020 12:05
Вимога не може бути розглянута з наступних причин:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вирішено вимогу залишити без розгляду.
Разом з цим, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником характеристик до упаковки та маркування, тому висновки про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця передчасні та не об’єктивні.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вирішено вимогу залишити без розгляду.
Разом з цим, умовами тендерної документації не вимагалось надання учасником характеристик до упаковки та маркування, тому висновки про невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця передчасні та не об’єктивні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2020 17:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Лещенко Сергій Миколайович |
1 449 000,00
UAH з ПДВ
|
1 277 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Производственная фирма "Юнона"" |
1 487 001,00
UAH з ПДВ
|
1 277 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ |
1 638 260,00
UAH з ПДВ
|
1 277 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІТЕЗ" |
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
1 310 862,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМБАВУД УКРАЇНА" |
1 830 396,00
UAH з ПДВ
|
1 335 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "М.А.К.А.Р." |
1 833 526,40
UAH з ПДВ
|
1 448 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПЛІТ" |
1 566 752,40
UAH з ПДВ
|
1 448 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Медіа-Вест" |
1 599 990,00
UAH з ПДВ
|
1 556 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Компанія Меблеві Технології |
1 928 400,00
UAH з ПДВ
|
1 699 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
1 940 830,00
UAH з ПДВ
|
1 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК АКТИВ" |
1 745 000,00
UAH з ПДВ
|
1 735 247,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ГАЛАТЕК |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
1 744 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УТП ГРУП |
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
1 797 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МІМКОМ" |
1 877 397,00
UAH з ПДВ
|
1 867 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Розком |
1 873 000,00
UAH з ПДВ
|
1 873 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Лещенко Сергій Миколайович #2730705333 |
Рішення скасоване |
1 277 590,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 16:11
|
ФОП Лещенко Сергій Миколайович #2730705333 |
Відхилено |
1 277 590,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 16:18
|
ПП "Производственная фирма "Юнона"" #30754241 |
Переможець |
1 277 600,00
UAH з ПДВ
|
31 січня 2020 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2022 19:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:08
|
ДУ 1 ЮНОНА 001097.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:06
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2020 15:56
|
Договір ЮНОНА скан.pdf | укладений |
17 лютого 2020 15:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 170220-02/200Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |