Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація та забезпечення справляння плати за транспортні послуги, що надаються у міському пасажирському транспорті за допомогою елементів АСООП
Очікувана вартість
999 576,72 UAH
UA-2020-01-03-001082-a 8050599def0a4182b9910525608c537b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Затолюк Віктор Борисович

+380933426774 vidd_snab_zttu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Житомирське трамвайно-тролейбусне управління
Код ЄДРПОУ: 03328310
Вебсайт: http://ttu.zt.ua
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Вітрука,11
Контактна особа: Затолюк Віктор Борисович
+380933426774
vidd_snab_zttu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 999576.72UAH з ПДВ
Організація та забезпечення справляння плати за транспортні послуги, що надаються у міському пасажирському транспорті за допомогою елементів АСООП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Вітрука,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власні кошти підприємства Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

03 січня 2020 15:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради
#34900680
Переможець 999 576,72
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:30

Документи

03 січня 2020 15:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 11:32
Договір АСООП.PDF зміни до договору
17 січня 2020 11:30
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:47

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Організація та забезпечення справляння плати за транспортні послуги, що надаються у міському пасажирському транспорті за допомогою елементів АСООП 1 послуга 999 576,72
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підписаний договір
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Організація та забезпечення справляння плати за транспортні послуги, що надаються у міському пасажирському транспорті за допомогою елементів АСООП 1 послуга 999 576,72
UAH з ПДВ