Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги вивезення та знешкодження рідких промислових та побутових відходів (нечистот) по разових замовленнях
Очікувана вартість
199 725,50 UAH
UA-2020-01-03-001069-a 600b652fdf8945e09f4c450670cef508
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісільова Оксана Володимирівна

+380532573153 osvitatorgi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 січня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Кісільова Оксана Володимирівна
+380532573153
osvitatorgi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90460000-9: Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків


Послуги вивезення та знешкодження рідких промислових та побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги вивезення та знешкодження рідких промислових та побутових відходів (нечистот) по разових замовленнях (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90460000-9 — Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків

Тендерна документація

03 січня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Полтавське КАТП 1628
#03351823
Переможець 199 725,50
UAH з ПДВ
03 січня 2020 15:24

Документи

03 січня 2020 15:23
Електронний підпис
03 січня 2020 15:18
обгрунтування

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:50
додаткова угода укладений
09 грудня 2020 09:42
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 09:52
ду 2-2.PDF зміни до договору
21 липня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 09:00
ду 2.PDF зміни до договору
02 березня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:34
договір зміни до договору
03 січня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору, у зв'язку зі збільшенням переліку закладів на 1 об'єкт
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з державною реєстрацією зміни найменування Замовника, за взаємною домовленістю, Сторони дійшли згоди змінити в тексті договору найменування: з «Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради» на «Управління освіти і науки Полтавської міської ради»
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 135 172,50
UAH (в тому числі ПДВ 16 896,56 UAH)