Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони будівель Одеських місцевих прокуратур, розташованих за адресами: 1) м. Одеса, вул. Краснова, 10 (Одеська місцева прокуратура №1); 2) м. Одеса, вул. Головківська, 1 (Одеська місцева прокуратура №2); 3)м.Одеса, вул. Черняховського, 6 (Одеська місцева прокуратура №3); 4) м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 89 (Одеська місцева прокуратура №4).
Очікувана вартість
1 175 040,00 UAH
UA-2020-01-03-000963-a 033f8d2d04484751b2560b1768e73e95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Олегівна

+380487319848 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Олександра Олегівна
+380487319848
Lkopach@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 12:38
Очікувана вартість: 1 175 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Місце надання послуг з охорони:
1) м. Одеса, вул. Краснова, 10 (Одеська місцева прокуратура №1) - цілодобово (24 години);
2) м. Одеса вул. Головківська, 1 (Одеська місцева прокуратура №2) - цілодобово (24 години);
3) м. Одеса вул. Черняховського, 6 (Одеська місцева прокуратура №3) - цілодобово (24 години);
4) м. Одеса вул. Отамана Головатого, 89 (Одеська місцева прокуратура №4) - цілодобово (24 години)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29376 людино-година
Послуги з охорони будівель Одеських місцевих прокуратур, розташованих за адресами: 1) м. Одеса, вул. Краснова, 10 (Одеська місцева прокуратура №1); 2) м. Одеса, вул. Головківська, 1 (Одеська місцева прокуратура №2); 3)м.Одеса, вул. Черняховського, 6 (Одеська місцева прокуратура №3);
4) м. Одеса, вул. Отамана Головатого, 89 (Одеська місцева прокуратура №4).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату на підставі частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України, за фактично надані послуги до 25 числа місяця наступного за календарним місяцем, в якому фактично надавалися послуги, в безготівковому порядку шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Виконавця. Замовник здійснює оплату у розмірі 100% суми вказаної у рахунку та Акту наданих послуг, протягом 7 банківських днів з дати підписаного обома сторонами рахунку та Акту наданих послуг. Датою оплати вважається дата зарахування коштів Замовника на банківський рахунок Виконавця. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авто
Дата подання: 04 січня 2020 01:18
Дата відповіді: 09 січня 2020 14:36
Шановний Замовнику. Прохання розяснити чи може учасник прийняти участь якщо має не власні авто, а має орендовані авто?? Чи буде це піставою для відхилення нашої пропозиції?
Відповідь: У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Таблиця 4 «Автомобілі» Додатку 1 до тендерної документації, є чітке зазначення що учасник має мати автомобілі у володінні, тобто власні авто.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" 999 959,04
UAH з ПДВ
999 959,04
UAH з ПДВ
Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА) 1 175 040,00
UAH з ПДВ
1 175 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"

ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"
#38478458
Відхилено 999 959,04
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:02
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА)
#37760707
Переможець 1 175 040,00
UAH з ПДВ
23 січня 2020 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2020 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3014 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (М.ОДЕСА)
#37760707
1 175 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 11:45
ду 3 (3) (1).pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:45
1_ду 3.pdf укладений
22 січня 2021 11:45
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:33
ду 2 (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:33
1_ду 2.pdf укладений
28 грудня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 14:48
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 14:48
1_ДУ 1.pdf укладений
07 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 10:58
договір № 3014.pdf укладений
05 лютого 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна найменування прокуратура Одеської області на Одеська обласна прокуратура
Номер договору про закупівлю: 3014
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3014
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення загальної суми договору, відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 3014
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 1 401 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 233 600,00 UAH)