Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
259 310,00 UAH
UA-2020-01-03-000823-c 226b1c1f4f3b4676a272aaeda66c26fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пруд Микола Григорович

(03352)92297 golobu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Голобський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188205
Місцезнаходження: 45070, Україна , Волинська обл., ГОЛОБИ, вул. Волинська,9
Контактна особа: Пруд Микола Григорович
(03352)92297
golobu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 22:17
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 12:33
Очікувана вартість: 259 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 593,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Хліб пшеничний - 4396 кг, хліб житній - 3304 кг, батон нарізний - 3767 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11467 кг.
Хліб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45070, Україна, Волинська область, ГОЛОБИ, вул. Волинська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 січня 2020 22:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 січня 2020 22:19
Договір.doc
03 січня 2020 22:19
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-24-000049 ● 2a1d0c350b11496db18e53d84e303e63
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2020 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.04.2020 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2020 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-03-000823-c від 03.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-24 16:43:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Хліб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-000823-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) з яких підстав Вами укладено договір з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-28 16:21:28

Відповідь

Пояснення на запит ДАСУ

Надання інформації про усунення порушення замовником

Для усунення порушень, виявлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, Голобським психоневрологічним інтернатом розірвано договір про закупівлю №39 від 24.02.2020 року з ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" шляхом підписання Додаткової угоди №1 від 04.05.2020 року.

2020-05-06 19:58:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" 157 303,20
UAH з ПДВ
142 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ 170 652,88
UAH з ПДВ
142 142,44
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Кузнецовський хлібозавод"

ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод"
#05519273
Переможець 142 140,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод"
#05519273
142 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 11:04
Рішення про розірвання договору.PDF укладений
06 травня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 09:57
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 травня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:26
Договір.pdf укладений
24 лютого 2020 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми договору у зв'язку з припиненням дії договору. Зміни детально викладені в Додотковій угоді №1 від 04.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 04 травня 2020
Сума оплати за договором: 17 883,96
UAH (в тому числі ПДВ 2 980,66 UAH)
Причини розірвання договору: Порушення вимоги частини 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"