Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Голобський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188205 |
Місцезнаходження: | 45070, Україна , Волинська обл., ГОЛОБИ, вул. Волинська,9 |
Контактна особа: |
Пруд Микола Григорович (03352)92297 golobu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 22:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 22 січня 2020 12:33 |
Очікувана вартість: | 259 310,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 593,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 січня 2020 22:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 січня 2020 22:19 |
Договір.doc | |
03 січня 2020 22:19 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000049 ● 2a1d0c350b11496db18e53d84e303e63
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2020 16:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2020 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2020 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-03-000823-c від 03.01.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-24 16:43:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Хліб» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-000823-с) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) з яких підстав Вами укладено договір з порушенням вимог частини другої статті 32 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-28 16:21:28
Відповідь
Пояснення на запит ДАСУ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень, виявлених Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, Голобським психоневрологічним інтернатом розірвано договір про закупівлю №39 від 24.02.2020 року з ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" шляхом підписання Додаткової угоди №1 від 04.05.2020 року.
2020-05-06 19:58:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Кузнецовський хлібозавод" #05519273 |
Переможець |
142 140,00
UAH з ПДВ
|
24 січня 2020 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 11:04
|
Рішення про розірвання договору.PDF | укладений |
06 травня 2020 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2020 09:57
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
06 травня 2020 09:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2020 14:26
|
Договір.pdf | укладений |
24 лютого 2020 14:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми договору у зв'язку з припиненням дії договору. Зміни детально викладені в Додотковій угоді №1 від 04.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 лютого 2020 — 04 травня 2020 |
Сума оплати за договором: |
17 883,96
UAH (в тому числі ПДВ 2 980,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Порушення вимоги частини 2 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі" |