Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
918 053,75 UAH
UA-2020-01-03-000676-c b3a1192263374413bdf2c565c9c55c9a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 19 лютого 2020 12:29
Очікувана вартість: 918 053,75 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
743 шт
Шайба тарілчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1538 шт
Клин тягового хомута
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-03-000676-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМПОСТАЧ-ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38866371
Дата подання: 09 січня 2020 11:30
Поділити на лоти
Ми є вітчизняним виробником шайби тарілчастої. Просимо Вас винести цю позицію окремим лотом для можливості прийняти участь у тендері. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2020 09:39
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-01-03-000676-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 08 квітня 2020 19:34
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі Замовник) неправомірно обрав переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" (надалі Учасник) пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації (надалі ТД), а саме: згідно додатку №6 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ" розділу 2 "Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника" Учасник поміж іншого повинен надати згідно п. 2.6. Учасник повинен надати документи щодо проведення інспекторського контролю продукції, чи їх копії завірені учасником або виробником на позицію 2 технічної специфікації (клин тягового хомута): договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця», або витяг з вказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку ( з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору ТА ПЕРЕЛІК ПРОДУКЦІЇ. Так, Учасником було надано файл "26. Договір з НДКТІ.pdf" в якому міститься договір про надання послуг з інспекторського контролю, проте згідно з розділом 1 "Предмет договору" та п. 1.1 поміж іншого зазначено, що перелік продукції та нормативних документів наведено у додатку 2 данного договору. Окрім цього, згідно з п.11.4 ОСТАНЬОЇ СТОРІНКИ ДОГОВОРУ, поміж іншого зазначено, що всі додаткові угоди та ДОДАТКИ до цього договору є його НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ і мають юридичну силу у разі, якщо ВОНИ ВИКЛАДЕНІ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ, ПІДПИСАНІ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ СТОРІН ТА СКРІПЛЕНІ ПЕЧАТКОЮ. Тобто, Учасником не виконана вимога щодо надання СТОРІНКИ ЯКА МІСТИТЬ ПЕРЕЛІК ПРОДУКЦІЇ, окремо наголошуємо на тому, що згідно умов наданого договору перелік продукції наведено у додатку 2 який є невід'ємною частиною данного договору. Тому згідно чинного Законодавства та практики АМКУ документ НЕНАДАНО, тому пропозиція Учасника мала бути відхилена як така, що невідповідає умовам ТД. У разі незадоволення данної вимоги та відсутності протоколу щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" до 17.04.2020 р. нами буде подана скарга до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 13:51
Доброго дня. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Фрам Транспорт» була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16, вимогам встановлених статтею17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-03-000676-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 11 квітня 2020 12:31
Вимога
Щодо розгляду вимоги UA-2020-01-03-000676-c.b3, хочемо повідомити про те, що аналогічне питання відносно ТОВ "ФРАМ ТРАНСПОРТ", а саме з питання невиконання вимоги аналогічної вимоги Замовника згідно додатку №6 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ" розділу 2 "Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника" Учасник поміж іншого повинен надати згідно п. 2.6. Учасник повинен надати документи щодо проведення інспекторського контролю продукції, чи їх копії завірені учасником або виробником на позицію 2 технічної специфікації (клин тягового хомута): договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця», або витяг з вказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку ( з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору ТА ПЕРЕЛІК ПРОДУКЦІЇ. Тобто надання договору про послуги інспекційного контролю не в повному обсязібуло розглянуто та задоволено Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ 10.04.2020 р. скарга UA-2020-02-20-001076-b.b3, відео засідання можно переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=nnOqFD4I46E&feature=youtu.be , час на запису 4 години 15 хвилин. Повне рішення буде опубліковано у відповідний до Закону строк. Тому закликаємо, для єкономії часу задовільнити вимогу UA-2020-01-03-000676-c.b3.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 20:21
Доброго дня. Замовником прийнята ваша інформація до уваги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-03-000676-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41069886
Дата подання: 13 березня 2020 11:46
Оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
Скарга на рішення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 20:39
Рішення від 17.03.2020 № 5038 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 20:39
Рішення від 31.03.2020 № 6129.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6129-р/пк-пз від 31.03.2020р., скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі Запасні частини до вантажних вагонів, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-03-000676-c.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2020 14:59
Номер скарги: UA-2020-01-03-000676-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 16 квітня 2020 10:18
Скарга
Скарга на незаконні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2020 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9022-р/пк-пз від 08.05.2020р., скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Транспорт" переможцем процедури закупівлі Запасні частини до вантажних вагонів, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-03-000676-c.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2020 11:32

Документи подані скаржником

13 березня 2020 11:46
Квітанція з банку.pdf
13 березня 2020 11:46
скарга антимонопольний.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 10:17
Скарга.docx
16 квітня 2020 10:17
Скарга.pdf
16 квітня 2020 10:18
Оплата.jpg
16 квітня 2020 10:42
Скарга.pdf.p7s

Документи подані замовником

27 квітня 2020 18:23
20200427_181834_003715.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" 810 416,00
UAH
771 000,00
UAH
Документи
ТОВ Магістральні системи 917 754,40
UAH
772 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" 839 014,00
UAH
839 014,00
UAH
Документи
ТОВ "ХІМПРОМ ТРЕЙД 918 053,75
UAH
918 053,75
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:18
Електронний підпис
06 березня 2020 13:16
ДФС.zip
05 березня 2020 20:54
Додаток 3 (корегуваня).pdf
05 березня 2020 20:10
Довідка щодо ЄДР.pdf
05 березня 2020 20:03
МВС.pdf
18 лютого 2020 12:42
Електронний підпис
18 лютого 2020 12:42
6.Довідка з банку.jpg
18 лютого 2020 12:42
4.Довідка про учасника.pdf
18 лютого 2020 12:38
Електронний підпис
18 лютого 2020 12:37
13.Додаток 3.pdf
01 лютого 2020 18:19
Електронний підпис
01 лютого 2020 18:19
30.Протокол.pdf
01 лютого 2020 18:19
8.Гарантійний лист.pdf
20 січня 2020 19:44
Електронний підпис
20 січня 2020 19:43
22.Креслення шайба.jpg
20 січня 2020 19:43
20.Додаток 8.pdf
20 січня 2020 19:43
19.Захист довкілля.pdf
20 січня 2020 19:43
17.Декларація.pdf
20 січня 2020 19:43
14.Додаток 5.pdf
20 січня 2020 19:43
13.Додаток 3.pdf
20 січня 2020 19:43
12.Рішення від 09.12.19.pdf
20 січня 2020 19:43
11.Наказ.pdf
20 січня 2020 19:43
10.Рішення 1.pdf
20 січня 2020 19:43
8.Гарантійний лист.pdf
20 січня 2020 19:43
7.Витяг платника ПДВ.pdf
20 січня 2020 19:43
6.Довідка з банку.pdf
20 січня 2020 19:43
5.Виписка.pdf
20 січня 2020 19:43
3.Статут.pdf
20 січня 2020 19:43
2.Довідка щодо ст.17.pdf

Публічні документи

24 січня 2020 16:24
Креслення_(Шайба).pdf
24 січня 2020 16:24
Креслення_(Клин).pdf
24 січня 2020 16:24
Статут_підприємства.pdf
24 січня 2020 16:24
Витяг_ПДВ.pdf
24 січня 2020 16:24
Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 15:33
public_doc.pdf
08 квітня 2020 15:33
public_doc.p7s
08 квітня 2020 15:31
Довідка про корупцию.pdf
08 квітня 2020 15:30
Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 15:57
9. Гарантійний лист.pdf
18 лютого 2020 15:57
8. Витяг ПДВ.pdf
18 лютого 2020 15:57
19. Дані про товар.pdf
18 лютого 2020 15:57
12. Цінова пропозиція.pdf
18 лютого 2020 15:57
4. Довідка про учасника.pdf
18 лютого 2020 15:57
2. Довідка ст 17.pdf
18 лютого 2020 15:57
6. Витяг з ЄДР.pdf
18 лютого 2020 15:57
5. Довідка 4-ОПП.pdf
18 лютого 2020 15:57
26. Договір з НДКТІ.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0015.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0014.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0013.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0012.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0011.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0010.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0009.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0008.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0007.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0006.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0005.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0004.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0003.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ0002.PDF
21 січня 2020 09:38
Статут ХПТ.PDF
21 січня 2020 09:38
Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2020 09:38
Виписка ХПТ.PDF
21 січня 2020 09:38
Проект договору..pdf
21 січня 2020 09:38
Тех. специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"

ТОВ Магістральні системи

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"

ТОВ "ХІМПРОМ ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Рішення скасоване 771 000,00
UAH
08 квітня 2020 14:57
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Рішення скасоване 771 000,00
UAH
20 травня 2020 11:27
ТОВ Магістральні системи
#42281850
Рішення скасоване 772 000,00
UAH
20 травня 2020 11:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"
#41069886
Рішення скасоване 839 014,00
UAH
20 травня 2020 11:27
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД"
#42934824
Відхилено 771 000,00
UAH
22 травня 2020 16:43
ТОВ Магістральні системи
#42281850
Відхилено 772 000,00
UAH
22 травня 2020 16:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ"
#41069886
Відхилено 839 014,00
UAH
22 травня 2020 16:50
ТОВ "ХІМПРОМ ТРЕЙД
#40466174
Відхилено 918 053,75
UAH
22 травня 2020 16:52

Інформація про відміну

Дата відміни
22 травня 2020 16:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі