Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
918 053,75 UAH
UA-2020-01-03-000676-c ● b3a1192263374413bdf2c565c9c55c9a
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1 |
Контактна особа: |
Порохнавець Оксана Михайлівна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 19 лютого 2020 12:29 |
Очікувана вартість: | 918 053,75 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
743 шт
Шайба тарілчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1538 шт
Клин тягового хомута
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2020 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2020 16:39 |
2985650897 3612329364 ТД (Запасні частини вантажних вагонів) із змінами.docx | |
24 січня 2020 16:39 |
2985650897 3612329364 Перелік змін до ТД (Запасні частини вантажних вагонів).docx |
24 січня 2020 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2020 16:39 |
2985650897 3612329364 ТД (Запасні частини вантажних вагонів) із змінами.docx
|
||||||
24 січня 2020 16:39 |
2985650897 3612329364 Перелік змін до ТД (Запасні частини вантажних вагонів).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-03-000676-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМПОСТАЧ-ЛЮКС", Код ЄДРПОУ:38866371
Дата подання: 09 січня 2020 11:30
Поділити на лоти
Ми є вітчизняним виробником шайби тарілчастої. Просимо Вас винести цю позицію окремим лотом для можливості прийняти участь у тендері. Дякуємо.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 січня 2020 09:39
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-01-03-000676-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 08 квітня 2020 19:34
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі Замовник) неправомірно обрав переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" (надалі Учасник) пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації (надалі ТД), а саме: згідно додатку №6 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ" розділу 2 "Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника" Учасник поміж іншого повинен надати згідно п. 2.6. Учасник повинен надати документи щодо проведення інспекторського контролю продукції, чи їх копії завірені учасником або виробником на позицію 2 технічної специфікації (клин тягового хомута): договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця», або витяг з вказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку ( з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору ТА ПЕРЕЛІК ПРОДУКЦІЇ. Так, Учасником було надано файл "26. Договір з НДКТІ.pdf" в якому міститься договір про надання послуг з інспекторського контролю, проте згідно з розділом 1 "Предмет договору" та п. 1.1 поміж іншого зазначено, що перелік продукції та нормативних документів наведено у додатку 2 данного договору. Окрім цього, згідно з п.11.4 ОСТАНЬОЇ СТОРІНКИ ДОГОВОРУ, поміж іншого зазначено, що всі додаткові угоди та ДОДАТКИ до цього договору є його НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ і мають юридичну силу у разі, якщо ВОНИ ВИКЛАДЕНІ У ПИСЬМОВІЙ ФОРМІ, ПІДПИСАНІ УПОВНОВАЖЕНИМИ ОСОБАМИ СТОРІН ТА СКРІПЛЕНІ ПЕЧАТКОЮ. Тобто, Учасником не виконана вимога щодо надання СТОРІНКИ ЯКА МІСТИТЬ ПЕРЕЛІК ПРОДУКЦІЇ, окремо наголошуємо на тому, що згідно умов наданого договору перелік продукції наведено у додатку 2 який є невід'ємною частиною данного договору. Тому згідно чинного Законодавства та практики АМКУ документ НЕНАДАНО, тому пропозиція Учасника мала бути відхилена як така, що невідповідає умовам ТД. У разі незадоволення данної вимоги та відсутності протоколу щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" до 17.04.2020 р. нами буде подана скарга до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 13:51
Доброго дня. У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Фрам Транспорт» була розглянута на її відповідність кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16, вимогам встановлених статтею17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-03-000676-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 11 квітня 2020 12:31
Вимога
Щодо розгляду вимоги UA-2020-01-03-000676-c.b3, хочемо повідомити про те, що аналогічне питання відносно ТОВ "ФРАМ ТРАНСПОРТ", а саме з питання невиконання вимоги аналогічної вимоги Замовника згідно додатку №6 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ НОРМАТИВНО-ТЕХНІЧНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ТЕХНІЧНИМ І ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ" розділу 2 "Відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника" Учасник поміж іншого повинен надати згідно п. 2.6. Учасник повинен надати документи щодо проведення інспекторського контролю продукції, чи їх копії завірені учасником або виробником на позицію 2 технічної специфікації (клин тягового хомута): договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією ПАТ «Укрзалізниця», або витяг з вказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку ( з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору ТА ПЕРЕЛІК ПРОДУКЦІЇ. Тобто надання договору про послуги інспекційного контролю не в повному обсязібуло розглянуто та задоволено Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ 10.04.2020 р. скарга UA-2020-02-20-001076-b.b3, відео засідання можно переглянути за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=nnOqFD4I46E&feature=youtu.be , час на запису 4 години 15 хвилин. Повне рішення буде опубліковано у відповідний до Закону строк. Тому закликаємо, для єкономії часу задовільнити вимогу UA-2020-01-03-000676-c.b3.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 квітня 2020 20:21
Доброго дня. Замовником прийнята ваша інформація до уваги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-01-03-000676-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ", Код ЄДРПОУ:41069886
Дата подання: 13 березня 2020 11:46
Дата подання: 13 березня 2020 11:46
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 березня 2020 20:39
Рішення від 17.03.2020 № 5038 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 17 березня 2020 20:39
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.03.2020 № UA-2020-01-03-000676-c.b2.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 21:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 № 6129.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2020 15:27
Рішення від 31.03.2020 № 6129.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6129-р/пк-пз від 31.03.2020р., скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" переможцем процедури закупівлі Запасні частини до вантажних вагонів, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-03-000676-c.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2020 14:59
Номер скарги: UA-2020-01-03-000676-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42934824
Дата подання: 16 квітня 2020 10:18
Дата подання: 16 квітня 2020 10:18
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2020 19:17
рішення від 21.04.2020 № 7525 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 19:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2020 № 9022.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 15:56
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2020 № 9022.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 16:57
на заміну помилково оприлюдненої інформації про резолютивну частину рішення від 08.05.2020 № 9022.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 16:58
рішення від 08.05.2020 № 9022 .pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись частиною 12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9022-р/пк-пз від 08.05.2020р., скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Фрам Транспорт" переможцем процедури закупівлі Запасні частини до вантажних вагонів, код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-03-000676-c.
Дата виконання рішення замовником: 20 травня 2020 11:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 лютого 2020 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" |
810 416,00
UAH
|
771 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Магістральні системи |
917 754,40
UAH
|
772 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" |
839 014,00
UAH
|
839 014,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ХІМПРОМ ТРЕЙД |
918 053,75
UAH
|
918 053,75
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" #42934824 |
Рішення скасоване |
771 000,00
UAH
|
08 квітня 2020 14:57
|
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" #42934824 |
Рішення скасоване |
771 000,00
UAH
|
20 травня 2020 11:27
|
ТОВ Магістральні системи #42281850 |
Рішення скасоване |
772 000,00
UAH
|
20 травня 2020 11:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" #41069886 |
Рішення скасоване |
839 014,00
UAH
|
20 травня 2020 11:27
|
ТОВ "ОПТ ТОРГ ТРЕЙД" #42934824 |
Відхилено |
771 000,00
UAH
|
22 травня 2020 16:43
|
ТОВ Магістральні системи #42281850 |
Відхилено |
772 000,00
UAH
|
22 травня 2020 16:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФРАМ ТРАНСПОРТ" #41069886 |
Відхилено |
839 014,00
UAH
|
22 травня 2020 16:50
|
ТОВ "ХІМПРОМ ТРЕЙД #40466174 |
Відхилено |
918 053,75
UAH
|
22 травня 2020 16:52
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 травня 2020 16:52
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі