Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 («Капітальний ремонт і реставрація» – код 45453000-7 ДК 021:2015)»
Очікувана вартість
13 900 413,00 UAH
UA-2020-01-03-000651-c 6b5a7c6d59894a569a0dcaf7cd5fb9a8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кучма Наталія Олександрівна

340445354039 kdctender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26188308
Місцезнаходження: 02232, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Миколи Закревського, 81/1
Контактна особа: Кучма Наталія Олександрівна
340445354039
kdctender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 січня 2020 14:55
Очікувана вартість: 13 900 413,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 503,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 («Капітальний ремонт і реставрація» – код 45453000-7 ДК 021:2015)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02232, Україна, Київська область, Київ, Закревського, 81/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 лютого 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Робочі 25
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 75

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення вимог Технічного завдання
Дата подання: 08 січня 2020 15:14
Дата відповіді: 09 січня 2020 12:08
Просимо надати роз’яснення щодо вимог викладених у Додатку 6 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ*», а саме: 1. Які органи замовник вважає уповноваженими та які саме документи видані ними мають підтверджувати еквівалентність будівельним матеріалам, зазначених замовником у технічному завданні цієї тендерної документації. Просимо одночасно підтвердити чи спростувати, чи відповідає даній вимозі (щодо підтвердження еквівалентності матеріалів) сертифікат відповідності ДСТУ. 2. Відповідно до Тендерної документації, розрахунок кошторисної документації має виконуватися відповідно до нормативної потреби у ресурсах. Оскільки, замовником не викладено у Технічному завданні, які саме матеріали передбачені для використання, учасники мають розраховувати кошторисну документації саме з застосуванням матеріалів, що передбачені нормами та/або еквівалентними до нормативних. Просимо підтвердити чи спростувати дане твердження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник є закладом охорони здоров’я, і в штатному розписі замовника не передбачається посади спеціаліста з питань, пов’язаних з будівництвом, капітальним ремонтом і реконструкцією будівель. Члени тендерного комітету Замовника, об’єктивно, не є спеціалістами, які можуть визначити чи є еквівалентом матеріали, заявлені учасником у складі своєї тендерної пропозиції, матеріалам, заявлених замовником у тендерній документації. Таким чином, на підтвердження дотримання учасником умов тендерної документації щодо матеріалів, які мають бути застосовані при здійсненні капітального ремонту будівлі, учасник самостійно визначає документи, якими підтверджується, що матеріали, заявлені учасником у складі своєї тендерної пропозиції як еквівалент, є еквівалентом матеріалів, викладених замовником у тендерній документації. Такі документи мають бути належними, з огляду на положення чинного законодавства. Замовник не може вказувати учасникам, які саме мають бути документи, що підтверджують відповідність матеріалів, заявлених учасником як еквівалент, які органи такі документи складають та в якому порядку. Так само, замовник не надає юридичних консультацій щодо положень чинного законодавства, якими визначається порядок встановлення та(або)підтвердження юридичнозначимих фактів.
Замовник виходить з того, що сертифікат відповідності положенням ДСТУ – документ, що виданий для підтвердження того, що продукція відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством.
Сертифікат відповідності положенням ДСТУ, сам по собі, на думку замовника, не є документом, що встановлює або підтверджує еквівалентність однієї продукції іншій. Для встановлення еквівалентності однієї продукції іншій, на думку замовника, необхідно провести порівняльний аналіз всіх параметрів продукцій, що порівнюються. Таке порівняння, з видачею належного документи за результатами, може виконати у встановленому порядку лише уповноважена на те особа – експерт.
Учасники мають розраховувати кошторисну документації саме з застосуванням матеріалів, що передбачені нормами та(або) еквівалентними до нормативних.
Технічна документація
Дата подання: 09 січня 2020 15:41
Дата відповіді: 10 січня 2020 14:48
Шановний замовнику, У технічному завданні вказаний об'єм робіт, але відсутня технічна документація - креслення. Просимо надати технічну документацію (креслення) щодо фасаду будівлі. Дякую
Відповідь: Ознайомитись з проектною документацією (включаючи креслення) на капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 учасник може за адресою м. Київ, вул. Закревського, 81/1 Дату та час ознайомлення учаснику слід попередньо узгодити з замовником за тел. (044) 532 32 86, (044) 535 40 39
Відповідність технічної специфікації проекту
Дата подання: 10 січня 2020 17:03
Дата відповіді: 13 січня 2020 12:52
Шановний Замовник! Після ознайомлення з проектною документацією, нами було виявлено деякі неточності, які потребують роз'яснень з боку Замовника. По-перше, у позиції 30 таблиці Види та обсяги робіт передбачено обсяги 151,61 м2, але по проекту обсяги для цієї позиції є більшими удвічі. По-друге, у позиції 22 таблиці Види та обсяги робіт передбачено обсяги становлять 43,0336 м2, але у специфікації проекту обсяги є вдесять раз більшими ніж зазначено. Ці умови впливають на цінову пропозицію та результат , який бажаний для Замовника у вигляді завершеного об'єкта будівництва. Просимо внести зміни до тендерної документації з новою уточненою інформацією, яка дасть змогу надати пропозицію у чіткій відповідності до проектно-кошторисній документації Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Види та обсяги робіт визначенні в тендерній документації замовника відповідають тим видам і обсягам робіт, які попередньо були обраховані у зведеному кошторисному розрахунку вартості будівництва – капітальний ремонт фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1, за результатами розгляду якого (зведений кошторисний розрахунок), як невід’ємної частини проектної документації, було складено експертний звіт уповноваженою особою.
Таким чином, позиції 22, 30 таблиці «Види та обсяги робіт» додатку № 6 тендерної документації замовника викладені правильно і чітко та не потребують уточнення шляхом внесення змін до тендерної документації .
Проект договора
Дата подання: 10 січня 2020 17:18
Дата відповіді: 13 січня 2020 15:29
По условиях ТД учасник должен в составе предложения предоставить проект договора согласно Приложению 2. В этом проекте мног пропусков, которые учасник не может заполнить самостоятельно. Будет ли правильно предоставить подаписанный но не заповленный проект договора, а уже по факту заключение договора заполнить эти пропуски? Если нужно заполнять, пожалуйста, укажите какие пункты нужно заполнить подрядчику. Заранее спасибо за ответ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проект договору, викладений замовником у додатку № 2, за своїм змістом і формою відповідає примірному договору на виконання робіт по будівництву, реконструкції та капітальному ремонту об’єктів комунальної власності міста Києва, відповідно до листа Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 23.08.2018 р. № 050/05-5927, який (примірний договір), листом Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 19.09.2018 р. № 061-11989/08.01, зобов’язується до безумовного застосування комунальними закладами охорони здоров’я, як замовниками, при закупівлі робіт з капітального ремонту.
Всі положення проекту договору, які підлягають, за змістом, заповненню зі сторони виконавця, мають бути заповненні. Проект договору про закупівлю є частиною тендерної пропозиції учасника і має бути оформлений відповідно до вимог тендерної документації.
Сводный сметный расчет (ССР)
Дата подання: 10 січня 2020 17:26
Дата відповіді: 13 січня 2020 13:47
Согласно ТД нужно предоставить ССР с обьяснительной запиской. Во-первых, сума ССР должна включать главы 10-12 - то есть не деньги подрядчика - или нет? Во-вторых, если должна включать, то стоимость закупки (14,3 млн) - это стоимость всех работ или всех работ включая службу Закажчика и затраты на проект? Также, если нужно включать главы 10-11, просим указать стоимость этих затрат для правильного формирования ССР. Заранее спасибо за ответ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для отримання відповіді на питання Вам необхідно викласти питання українською мовою з зазначенням термінів проектно-кошторисної документації так як вони вживаються у проектно-кошторисній документації на проведення капітального ремонту фасаду КНП «КДЦ» Деснянського району м. Києва, вул. Закревського, 81/1 та тендерній документації замовника.
Обґрунтування ціни
Дата подання: 10 січня 2020 17:48
Дата відповіді: 15 січня 2020 12:13
Просимо надати роз'яснення щодо вимог викладених у Додатку 1 , а саме: так як у формі Тендерна пропозиція Додаток 1 передбачено, що учасник повинен надати відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням цін та посиланням на постачальника, 1. Що мається на увазі під обґрунтуванням цін - обґрунтування траспортної складової чи інше? 2. Що мається на увазі під посиланням на постачальника - зазначення виробника чи постачальника, який буде постачати такі матеріали? Враховуючи , що матеріали закладені різноманітні, включаючи різні витратні матеріали , просимо роз'яснити, чи на всі матеріали та обладнання потрібно надавати таку інформацію, або ж лише на певні ключові позиції (зазначити які) Ми просимо Замовника надати відповідні роз'яснення або замінити вимогу щодо надання "відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням цін та посиланням на постачальника" на "відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку" у Додатку 1 цієї тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 8 розділу 1 тендерної документації замовника визначається у разі, якщо будь-яке положення цієї документації суперечить Закону та(або) іншим положенням чинного законодавства України, учасник і замовник керуються положенням Закону та(або) іншими положеннями чинного законодавства України. Таким чином, учасник при поданні відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку має керуватися положеннями ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2020 16:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 11 195 098,01
UAH з ПДВ
11 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОФТ" 11 621 728,26
UAH з ПДВ
11 010 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" 12 356 416,80
UAH з ПДВ
11 010 101,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД" 12 609 157,78
UAH з ПДВ
11 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Будремкомплект" 12 594 639,14
UAH з ПДВ
12 045 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ФАСАД" 12 837 877,72
UAH з ПДВ
12 046 232,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" 13 205 765,41
UAH з ПДВ
12 047 410,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 12 907 796,21
UAH з ПДВ
12 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 13 097 545,96
UAH з ПДВ
12 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 13 044 789,97
UAH з ПДВ
12 497 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП" 13 054 456,56
UAH з ПДВ
12 497 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 13 499 996,40
UAH з ПДВ
12 499 996,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СІВЕР БУД" 13 847 120,20
UAH з ПДВ
12 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС" 13 099 405,20
UAH з ПДВ
12 739 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП КВАЗАР-1 13 521 064,60
UAH з ПДВ
13 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК КБР" 13 259 178,55
UAH з ПДВ
13 189 675,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 13 584 854,03
UAH з ПДВ
13 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВДД ГРУП" 13 518 644,00
UAH з ПДВ
13 518 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2020 17:33
Електронний підпис
21 січня 2020 17:32
Кошторис та графік.rar
21 січня 2020 17:32
HOFT_2020.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 14:14
Електронний підпис
21 січня 2020 13:47
Що до санкцій.pdf
21 січня 2020 13:47
Ч1ст 236 ГКУ.pdf
21 січня 2020 13:47
Цінова пропозіція.pdf
21 січня 2020 13:47
Форма 4 ОПП витяг.pdf
21 січня 2020 13:47
Ст. 16-17.pdf
21 січня 2020 13:47
Про санкції.pdf
21 січня 2020 13:47
Паспорт Глазок А.В..pdf
21 січня 2020 13:47
Основні засоби.pdf
21 січня 2020 13:47
Наказ на директора.pdf
21 січня 2020 13:47
Кошторис.pdf
21 січня 2020 13:47
ІНН Глазок А.В..pdf
21 січня 2020 13:47
Згода на укладання.pdf
21 січня 2020 13:47
Дефектний акт.pdf
21 січня 2020 13:47
Витяг ЕДРПОУ.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 16:44
Електронний підпис
21 січня 2020 16:28
технічне завдання.pdf
21 січня 2020 16:28
тендерна пропозиція.pdf
21 січня 2020 16:28
статут оригінал.pdf
21 січня 2020 16:28
смета.pdf
21 січня 2020 16:28
протокол директор.pdf
21 січня 2020 16:28
проект забезпечення.pdf
21 січня 2020 16:28
проект договору.pdf
21 січня 2020 16:28
наказ директор.pdf
21 січня 2020 16:28
ліцензія.pdf
21 січня 2020 16:28
лист-гарантія.pdf
21 січня 2020 16:28
лист.pdf
21 січня 2020 16:28
копя статуту.pdf
21 січня 2020 16:28
кваліф сертифікат.pdf
21 січня 2020 16:28
календарний графік.pdf
21 січня 2020 16:28
довідка ст.17.pdf
21 січня 2020 16:28
аналогічний договір.pdf
21 січня 2020 16:28
925.imd

Публічні документи

20 січня 2020 16:58
Електронний підпис
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК5.1.rar
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК3.1.rar
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК 3.rar
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК 5.rar
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК 6.rar
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК 7.rar
20 січня 2020 16:55
ДОДАТОК 4.rar
20 січня 2020 16:55
4ОПП стор. 162.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 17:46
Електронний підпис
21 січня 2020 17:44
Статут.pdf
21 січня 2020 17:44
Фiн.звiтнiст_2017-2018р..pdf
21 січня 2020 17:43
Дозвiл_копiя.pdf
21 січня 2020 17:43
Ліцензія.pdf
21 січня 2020 17:43
Наказ_на_директора.pdf
21 січня 2020 17:43
Лист-відгук Веллфорт.pdf
21 січня 2020 17:42
Локальний кошторис.pdf
21 січня 2020 17:42
Договірна ціна.pdf
21 січня 2020 17:42
Дефектний акт.pdf
21 січня 2020 17:42
432.imd
21 січня 2020 17:42
Інші довідки.pdf
21 січня 2020 17:42
ст.16.pdf
21 січня 2020 17:42
ст.17.pdf
21 січня 2020 17:42
Календарний графік.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 17:14
Електронний підпис
21 січня 2020 17:10
календ график 2.pdf
21 січня 2020 17:08
Статут.pdf
21 січня 2020 17:08
Аналогічн Договір.pdf
21 січня 2020 17:07
Проект Договору.pdf
21 січня 2020 17:07
Наказ і протокол.pdf
21 січня 2020 17:07
Довідки.pdf
21 січня 2020 17:07
Пропозиція.pdf
21 січня 2020 17:07
Додаток_6.pdf
21 січня 2020 17:07
307 .imd
21 січня 2020 17:07
Пропозиція.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 12:43
Електронний підпис
20 січня 2020 13:08
Електронний підпис
17 січня 2020 15:08
Електронний підпис
17 січня 2020 14:34
Електронний підпис
17 січня 2020 14:32
Субпідрядники.pdf
17 січня 2020 14:32
Додаток 7 Лист-згода.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 12:21
Електронний підпис
21 січня 2020 12:20
50 Дефектний акт.pdf
21 січня 2020 12:20
46 Договірна ціна.pdf
21 січня 2020 12:20
23 Технічне завдання.pdf
21 січня 2020 12:20
4 Оригінал протоколу.pdf
17 січня 2020 15:15
Електронний підпис
17 січня 2020 15:03
Kошторис.rar
17 січня 2020 15:03
186.imd
17 січня 2020 15:03
50 Дефектний акт.pdf
17 січня 2020 15:03
46 Договірна ціна.pdf
17 січня 2020 15:03
27 Копії Дозволів.pdf
17 січня 2020 15:03
26 Копія Ліцензії.pdf
17 січня 2020 15:03
23 Технічне завдання.pdf
17 січня 2020 15:03
12 Витяг з ЄДР.pdf
17 січня 2020 15:03
7 Копія Статуту.pdf
17 січня 2020 15:03
4 Оригінал протоколу.pdf
17 січня 2020 15:03
3 Копія протоколу.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 08:54
Електронний підпис
20 січня 2020 08:53
Календарний графік.pdf
20 січня 2020 08:53
15.imd
19 січня 2020 15:49
Електронний підпис
19 січня 2020 15:48
Електронний підпис
19 січня 2020 15:48
Опис внесення змін.pdf
19 січня 2020 15:48
Опис_ЄДР_АСБуд.pdf
19 січня 2020 15:47
Технічне завдання.pdf
19 січня 2020 15:47
Тендерна пропозиція.pdf
19 січня 2020 15:47
Статут.pdf
19 січня 2020 15:47
стаття 17.pdf
19 січня 2020 15:47
Сертификат Смета.PDF
19 січня 2020 15:47
Проект договору.pdf
19 січня 2020 15:47
Ліценз_Буд_АСБ.PDF
19 січня 2020 15:47
Інші документи.pdf
19 січня 2020 15:47
Інші документи 2.pdf
19 січня 2020 15:47
Дозвільні документи.pdf
19 січня 2020 15:47
Довідка працівники.pdf
19 січня 2020 15:47
Довідка банкрутсво.pdf
19 січня 2020 15:47
Витяг_ПДВ_АСБ.PDF
19 січня 2020 15:47
Виписка 15.01.20.pdf

Публічні документи

21 січня 2020 15:16
Електронний підпис
21 січня 2020 14:49
256.imd
21 січня 2020 14:49
Календарний графік.pdf
21 січня 2020 14:49
Проект договору.pdf
21 січня 2020 14:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 січня 2020 16:49
Електронний підпис
20 січня 2020 15:52
Електронний підпис
20 січня 2020 15:50
Файл Додаток 7 149 (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

ТОВ "РЕМТЕКС ЛТД"

Приватне підприємство "Будремкомплект"

ТОВ "ТОП ФАСАД"

ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРІКОНС ГРУП"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ СІВЕР БУД"

ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС"

ПП КВАЗАР-1

ТОВ "БК КБР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ВДД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"
#40224937
Очікує рішення 11 010 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 16:52

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 січня 2020 16:22
Коментар щодо відміни: згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" – неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель