Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Trolleybus body іz low rim floor (vehicle set)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Калініна Ірина Володимиріна 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Kalinina Irina 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 січня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2020 13:35 |
Очікувана вартість: | 16 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 80 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 03 січня 2020 13:01 |
Enquiries until: | 23 січня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 29 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 лютого 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 16 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 80 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Попередня оплата в розмірі 30% вартості 3-х одиниць; решта 70% на протязі 5-ти банківських днів по факту поставки комплекту | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2020 11:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2020 11:28 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ. 21.01.2020.docx | |
21 січня 2020 11:28 |
Перелік змін до ТД. 21.01.2020.doc.docx | |
20 січня 2020 12:35 |
Перелік змін до ТД. 20.01.2020.doc.docx |
21 січня 2020 11:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 січня 2020 11:28 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ. 21.01.2020.docx
|
||||||
21 січня 2020 11:28 |
Перелік змін до ТД. 21.01.2020.doc.docx
|
||||||
20 січня 2020 12:35 |
Перелік змін до ТД. 20.01.2020.doc.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-24-000024 ● fc1d2691709e436993e5b2dee43c1cf5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 лютого 2020 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.02.2020 №9
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.02.2020 №9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-01-03-000635-a 03.01.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-24 17:59:41
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі кузовів тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-03-000635-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав комунальним підприємством «Вінницька транспортна компанія» для закупівлі кузовів тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект) обрано код предмета закупівлі ДК 021:2015: 34630000-2 — «Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» Єдиного закупівельного словника, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-26 16:55:43
UA-M-2020-02-24-000024 від 24.02.2020
Пояснення
в межах моніторингу
У відповідності до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України- ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Виконуючи програму оновлення рухомого складу тролейбусного депо, для побудови тролейбуса як транспортного засобу, виникла необхідність придбання його складових, зокрема кузова тролейбуса із низьким рівнем полу (машинокомплект).
З метою виконання вимог Закону, у відповідності до реальних потреб підприємства, тендерним комітетом підприємства була визначена процедура закупівлі у вигляді відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Згідно довідника CPV, тролейбуси ( як транспортний засіб), відносяться до коду 34622300-6, та знаходяться у класі «3462» який носить назву «Рейковий рухомий склад» (код по CPV- 34620000-9 Рейковий рухомий склад). Таким чином, словник відносить тролейбус до класу рейкового рухомого складу.
За своєю фізичною сутністю, кузов тролейбуса є складовою частиною тролейбуса, як одного із різновидів рейкового рухомого складу
В свою чергу Словник відносить складові частини рейкового рухомого складу до класу 34630000-2 - ЧАСТИНИ залізничних або трамвайних локомотивів ЧИ РЕЙКОВОГО РУХОМОГО СКЛАДУ; обладнання для контролю залізничного руху.
Таким чином, зазначення коду закупівлі тендерним комітетом здійснено до встановленого наказом № 454 порядк
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-02-26 17:01:45
Пояснення по моніторінгу
У вкладені
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-03-10 22:56:06
Запит на конретизацію правових норм та обставин, що дозволяють їх застосування
Комунальне підприємство “Вінницька транспортна компанія”, ознайомившись з висновком про результати моніторингу UA-M-2020-02-24-000024, просить надати роз'яснення із зазначенням конкретних положень нормативних актів якими має керуватися КП «ВТК» та обставин (юридичні факти) які дозволяють їх застосування. При надані відповіді Замовник просить врахувати наступне.
У відповідності до ст. 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Зазначені у Висновку обставини (стосовно способу позначення внесення змін в ТД), не впливають на вимоги до договору закупівлі та не можуть слугувати самостійною підставою для розірвання договору в принципі.
За загальним правилом розірвання договору в односторонньому порядку можливе лишень за умови неналежного виконання умов договору іншою стороною (ст. 651 ЦКУ, ст.188 ГКУ), і тільки в тому випадку коли це ПРЯМО передбачено законодавством.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-03-24 12:23:10
Відповідь на звернення щодо висновку
Відповідно до положень статті 1 Закону України від 26.01.1993 №2939-XII «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон №2939), здійснення державного фінансового контролю забезпечує центральний орган виконавчої влади, уповноважений Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у сфері державного фінансового контролю (далі - орган державного фінансового контролю).
Згідно пункту 1 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43 (далі – Положення №43) Державна аудиторська служба України (Держаудитслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який забезпечує формування і реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Відповідно до статті 2 Закону №2939, головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов’язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності у міністерствах та інших органах виконавчої влади, державних фондах, фондах загальнообов’язкового державного соціального страхування, бюджетних установах і суб’єктах господарювання державного сектору економіки, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують (отримували у періоді, який перевіряється) кошти з бюджетів усіх рівнів, державних фондів та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування або використовують (використовували у періоді, який перевіряється) державне чи комунальне майно (далі - підконтрольні установи), за дотриманням бюджетного законодавства, дотриманням законодавства про закупівлі, діяльністю суб’єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені законодавством до підконтрольних установ, за судовим рішенням, ухваленим у кримінальному провадженні.
Відповідно до абзацу 2 статті 2 Закону №2939 державний фінансовий контроль забезпечується органом державного фінансового контролю через проведення державного фінансового аудиту, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі.
Щодо встановлення способу усунення порушень.
Згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Державну аудиторську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 №43, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень органу державного фінансового контролю визначати конкретні шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Частиною шостою статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII) визначено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання.
При цьому форма висновку та порядок його заповнення передбачено наказом Держаудитслужби від 23.04.2018 №86 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу закупівлі та порядок його заповнення», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.06.2018 за №654/32106 (далі - Порядок заповнення форми висновку) (зазначений наказ Держаудитслужби виданий на виконання частини двадцятої статті 7-1 Закону №922).
Відповідно до розділу І Порядку заповнення форми висновку передбачено, що Висновок складається у формі електронного документа та заповнюється відповідно до встановленої форми висновку про результати моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель. Після заповнення форми висновку Висновок вивантажується з електронної системи закупівель у візуальну форму у форматі текстового редактора для його підписання та затвердження.
Також, у статті 7-1 Закону №922 встановлено обов’язок зазначення у Висновку зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Відтак з метою дотримання вищевказаних норм законодавства, у Висновку зазначено, як можливий спосіб усунення порушення – вжиття заходів щодо розірвання договору.
Щодо роз’яснення Висновку.
Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону №922 Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку за своєю суттю відбувається без виправлення і постановлення додаткового рішення цим же органом.
Підставою для роз'яснення змісту висновку є його неясність, невизначеність.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю, не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок. Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу.
Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
При цьому, наведені Замовником у зверненні мотиви не обґрунтовують необхідність надання роз'яснення висновку та не наводять обставин що свідчать про неясність змісту Висновку.
Враховуючи вищевказане, Управління вважає звернення Замовника щодо роз’яснення змісту висновку не обґрунтованим, а сам Висновок чітким та зрозумілим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Оскарження в суді
Опис: | Вінницька транспортна компанія не погоджуючись із зробленим висновком УПО ДАСУ у Вінницькій області по причині невірно застосування останнім положень абз.2. ч.2. ст.23 Закону в частині визначення способу внесення змін до тендерної документації та покладання обов'язку який не має реального механізму виконання, вимушена звернутись із позовом про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. При визначенні такого способу КП "ВТК" також врахувало факт відмови ТОВ "Політехносервіс" від добровільного розірвання договору, оскільки виконання припису УПО ДАСУ у Вінницькій області шляхом звернення до господарського суду завдасть невиправданої шкоди підприємству на суму понад 240 000 грн у вигляді судових витрат. |
Дата публікації: | 17 березня 2020 |
Документи:
17 березня 2020 16:39
|
ПТС ВІДМОВА від підписання.pdf |
17 березня 2020 16:39
|
АдмінПозов Кузова.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ МАЗтранссервіс | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОЛІТЕХНОСЕРВІС" #36476580 |
Переможець |
15 965 040,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2020 12:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 09:31
|
Додаткова угода № 1 04.03.2021 до Договору № 52.pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 11:04
|
Договір № 52 від 28.02.2020.pdf | укладений |
28 лютого 2020 11:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни на ринку більше ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 52 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |