Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 15530000-2 Butter
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Чуйко Людмила Андріївна +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Чуйко Людмила +380472373386 cly270582@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council |
National ID: | 36299692 |
Contact point: |
Chuiko Liudmyla +380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net |
Additional contacts: |
Chuiko Liudmyla +380472373386 cly270582@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2020 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 13:46 |
Очікувана вартість: | 6 773 169,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 773,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13500 UAH |
Publication date: | 02 січня 2020 19:42 |
Enquiries until: | 23 січня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 січня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 лютого 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 6 773 169 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 773 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2020 21:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2020 21:22 |
перелік змін до ТД (масло) 22.01.2020.doc | |
22 січня 2020 21:22 |
масло ТД зі змінами від 22.01.2020.doc | |
11 січня 2020 16:02 |
перелік змін до ТД (масло) 11.01.2020.doc | |
10 січня 2020 17:37 |
перелік змін до ТД (масло).doc | |
02 січня 2020 19:42 |
масло проект договору (6773169).doc |
22 січня 2020 21:33 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 січня 2020 21:22 |
перелік змін до ТД (масло) 22.01.2020.doc
|
|||||||||
22 січня 2020 21:22 |
масло ТД зі змінами від 22.01.2020.doc
|
|||||||||
11 січня 2020 16:02 |
перелік змін до ТД (масло) 11.01.2020.doc
|
|||||||||
10 січня 2020 17:37 |
перелік змін до ТД (масло).doc
|
|||||||||
02 січня 2020 19:42 |
масло проект договору (6773169).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
2. Так.
3. Так.
4. Так.
5. Якісні характеристики визначаються згідно ДСТУ, вказаному в ч.6 р.ІІІ тендерної документації.
6. Ні.
7. Замовник вважає за непотрібне встановлювати відповідні вимоги до комірників.
8. Надано чіткі відповідні по кожному питанню.
Вимоги про усунення порушення
Пропонуємо ,як варіант,викласти ці пункти (внести доповнення ):
1) п.5.2. частина 2 :
«- транспортний(-і) засіб(-оби) з рефрижератором(-ами) (авторефрижератор(-и)), що забезпечує(-ють) температуру повітря в кузові, у якому перевозиться товар, не вище ніж: 5 оС.та які будуть безпосередньо (плануються ) задіяні у виконанні договору.» і далі по тексту.
2) п.5.3.:
«3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії та які будуть безпосередньо (плануються ) задіяні у виконанні договору.» і далі по тексту.
Обгрунтування.
Наприклад : На молочному підприємстві «ПрАТ «Юрія» офіційно працює близько 300 працівників вказаних професій та має у власності близько 150 одиниць автомобільного транспорту.
Надання такого об'єму інформації (згідно вимог тендерної документації) ставить в нерівні умови з іншими учасниками та зокрема порушує ст.3 "Закону про публічні закупівлі"-"Основні принципи закупівель в Україні -недискримінація учасників,максимальна економія та ефективність,об'єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій".
З огляду на вищевикладене, вістуні підстави для внесення змін до тендерної документації.
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Просимо пояснити необхідність обмеження кола учасників тільки тими, які мають товарознавців з настільки детально визначеними вимогами до них.
Просимо внести зміни
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 січня 2020 22:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-20-000031 ● 988bcca0c8464650a444eb239eae16d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2020 14:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.07.2020 № 43
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 20.07.2020 № 43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-01-02-000948-c 02.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-31 15:25:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Масло вершкове не менше 72,5% жирності, без добавок» (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-02-000948-c), що проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 та частини третьої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній до 19.04.2020), закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом або уповноваженою особою, що планує закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом року з моменту підписання договору. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів строк поставки товарів – до 01 квітня 2021 року. При цьому, закупівля вершкового масла передбачена річним планом закупівель на 2020 рік.
З огляду на викладене, на підставі яких нормативно-правових актів Замовником з Приватним акціонерним товариством «ЮРІЯ» укладено договір поставки товару від 17.03.2020 № 02 строком дії до 17.03.2021, що перевищує межі бюджетного періоду?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-05 20:36:15
Відповідь на запит
У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-02-000948-c), повідомляємо, що Замовником буде укладено додаткову угоду до Договору від 17.03.2020 року №02, де буде змінено пункт 10.2 договору в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 31.12.2020 року»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-02-000948-c , повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.
2020-08-14 21:17:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Переяслав - Молпродукт | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Каштан-Плюс" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" |
4 794 860,40
UAH з ПДВ
|
4 286 564,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Каштан-Плюс" |
4 973 210,00
UAH з ПДВ
|
4 287 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
5 803 221,60
UAH з ПДВ
|
5 803 221,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" #00447853 |
Переможець |
4 286 564,04
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 14:55
|
Д.уг._5 Юрія Масло.rar | зміни до договору |
19 лютого 2021 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 16:32
|
Дог._02 Юрія д.уг._2 (1).rar | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 16:18
|
дод.уг._1 масло.rar | зміни до договору |
29 жовтня 2020 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2020 11:38
|
договір 02 від 17.03.2020.pdf | укладений |
17 березня 2020 11:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внести зміни в п.3.2 Договору, та внести зміни в специфікацію |
Номер договору про закупівлю: | 02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікацію викласти в новій редакції; п.3.2 Договору викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1) п.3.2 Договору викласти в новій редакції: Ціна Договору становить 2 472 157,86 грн. (фінансування 2020 року - 1 884 854,02 грн., фінансування 2021 року - 857 303,84 грн.); 2) Продовжити дію Договору на строк, достатній для продовження процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми договору - до 31.12.2021 року |
Номер договору про закупівлю: | 02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |