Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
CPV: 15530000-2 Butter
Очікувана вартість
6 773 169,04 UAH
UA-2020-01-02-000948-c e9f64c73400744b2b000512256bd984d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуйко Людмила Андріївна

+380472373386 BELOV_BOGDAN@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Контактна особа: Чуйко Людмила Андріївна
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Додаткові контактні особи: Чуйко Людмила
+380472373386
cly270582@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
National ID: 36299692
Contact point: Chuiko Liudmyla
+380472373386
BELOV_BOGDAN@ukr.net
Additional contacts: Chuiko Liudmyla
+380472373386
cly270582@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 січня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2020 00:00
Початок аукціону: 02 березня 2020 13:46
Очікувана вартість: 6 773 169,04 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 773,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13500 UAH
Publication date: 02 січня 2020 19:42
Enquiries until: 23 січня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 січня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 лютого 2020 00:00

Information

Estimated total value: 6 773 169 UAH including VAT
Minimal lowering step: 6 773 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Scope of the procurement
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється лише за одним критерієм – «Ціна», яка є приведеною та визначається за формулою, наведеною в тендерній документації Кінцевий строк поставки товарів може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34298 кг
Масло вершкове не менше 72,5% жирності, без добавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Butter
CPV: 15530000-2
Період постачання: по 01 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ: КОШТИ МІСЦЕВОГО БЮДЖЕТУ. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2020 21:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 січня 2020 16:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 січня 2020 17:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 20:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 січня 2020 21:22
перелік змін до ТД (масло) 22.01.2020.doc
22 січня 2020 21:22
масло ТД зі змінами від 22.01.2020.doc
11 січня 2020 16:02
масло ТД зі змінами від 11.01.2020.doc
10 січня 2020 17:37
масло тендерна документацiя зі змінами від 09.01.2020.doc
02 січня 2020 19:42
масло тендерна документацiя (6773169).doc
11 січня 2020 16:02
перелік змін до ТД (масло) 11.01.2020.doc
10 січня 2020 17:37
перелік змін до ТД (масло).doc
02 січня 2020 19:42
масло проект договору (6773169).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасовка масла
Дата подання: 03 січня 2020 17:20
Дата відповіді: 10 січня 2020 17:38
Масло повинно бути у пачці 200г?
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни
Фасовка масла???
Дата подання: 08 січня 2020 11:36
Дата відповіді: 10 січня 2020 17:38
Шановний Замовник, яка повинна бути фасовка масла? фасоване в пачку чи вагове? Якщо в пачку то яка вага пачки? якщо вагове, то по скільки кілограм 5,10,20? чи інша вага?
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни
Товарознавець
Дата подання: 13 січня 2020 14:09
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:12
Добро дня! Шановний Замовник, чому саме до посади товарознавця приділені такі вимоги та увага???? А саме надання наступних документів: При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів». Чому не має таких вимог до інших посад? Чим вони менш значимі у виконанні договору????? Якщо на нашому підприємстві не має даної посади так як дана посада не потрібна для того щоб виконати умови договору поставки, чи буде наша пропозиція відхилена???? Просимо прибрати дані дискримінаційні вимоги шляхом унесення змін до ДКТ, в іншому ви падку ми будемо вимушені звернутися до контролюючих органів з метою усунення відповідних порушень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві
Дозвіл
Дата подання: 13 січня 2020 14:35
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:12
учасник надає: - копію чинного експлуатаційного дозволу для оператора ринку, що проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, що виданий на виконання ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника чи на виробника???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Експлуатаційний дозвіл повинен бути виданий на учасника
Товарознавець
Дата подання: 13 січня 2020 16:17
Дата відповіді: 13 січня 2020 20:13
1. Обґрунтуйте будь ласка вимогу щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (для постачальників, які є безпосередньо виробниками ), а саме товарознавця з досвідом роботи та відповідною спеціалізацією посилаючись на норми чинного законодавства. 2. Якщо переможцем планується визнаватися такий учасник як ТОВ «Каштан плюс» то тоді зрозумілі ваші вимоги ,наміри та чиї це пропозиції… 3.Якщо Ви дійсно зацікавлені у отриманні якісного товару, то приберіть будь ласка дискримінаційні вимоги щодо виробників та добавте дійсно потрібні вимоги, які суттєво вплинуть на якість товару, а саме документи які підтверджують саму якість та безпечність запропонованих продуктів та до потужносте операторів ринку. 4.Посада така, як ТОВАРОЗНАВЕЦЬ в більшості випадків є на тих підприємствах, які є посередниками між постачальниками – виробниками і кінцевими споживачами, тому просимо 5. Якщо Ви прописуєте чітку посаду та вимогу до неї, тоді поясніть будь-ласка що повинен робити товарознавець на виробничому підприємстві? Ви класифікатор професій та посадові інструкції вивчали перед тим як прописати дану вимогу????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.
...
Дата подання: 13 січня 2020 22:52
Дата відповіді: 16 січня 2020 17:05
Шановний Замовник, наявність як посади так і самого товарознавця на підприємстві аж ніяк не впливає на якість продуктів харчування, які вам будуть постачатися. Пропишіть будь ласка чіткі вимоги щодо якості і буде Вам щастя (Якісний товар) Якість товару підтверджуються наступними документами: Декларація виробника/якісне посвідчення, експертний висновок, протокол випробувань ( можна зазначити бажані показники), сертифікати ISO і т.д., але аж ніяк не товарознавець. 1. Чи можливо надати роз'яснення у своїй пропозиції щодо відсутності посади товарознавця, та зазначити інші посади працівників, які будуть виконувати дані обов'язки. 2. Якщо на молокозаводі, який буде учасником відсутня посада товарознавця, то чи буде пропозиція такого учасника відхилена? 3. Чи відсутність досвіду роботи товарознавців за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів» буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? 4. Чи відсутня в товарознавеця (освіта) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство буде причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника? 5. Чому якісні характеристики товару визначаються кваліфікаційними критеріями, замість необхідних технічних??? 6. Чи є вікові обмеження до працівників, які займають посади товарознавця(-ів), - комірника(ів), - водія(-їв), - вантажника(ів) 7. Чому не має таких вимог ( як освіта та досвід) до посади комірник? Чи посада комірника менш вагома? 8. Надайте будь ласка чіткі відповіді по кожному запитанню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Можливо. При цьому, відповідно до вимог п.3 ч.5 р.ІІІ тендерної документації, учасник повинен надати документи, які передбачають покладання на працівників інших професій функціональні обов’язки товарознавця.
2. Так.
3. Так.
4. Так.
5. Якісні характеристики визначаються згідно ДСТУ, вказаному в ч.6 р.ІІІ тендерної документації.
6. Ні.
7. Замовник вважає за непотрібне встановлювати відповідні вимоги до комірників.
8. Надано чіткі відповідні по кожному питанню.
кількість працівників
Дата подання: 16 січня 2020 18:18
Дата відповіді: 17 січня 2020 17:22
Доброго дня! Шановний Замовник відповідно до вимоги документації, учасник повинен надати "3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії:  товарознавця(-ів),  комірника(ів),  водія(-їв),  вантажника(ів) " Запитання полягає в тому, ЧИ БУДЕ ВІДХИЛЕНА ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА, ЯКИЙ НАДАСТЬ по одній посаді кожної професії??????? Тобто 1 комірника, 1 товарнознавця,1 водія і 1 вантажника????????????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, не буде.
Інформація щодо виробника рефрежираторів
Дата подання: 17 січня 2020 09:35
Дата відповіді: 22 січня 2020 21:23
Доброго дня! Шановний Замовник відповідно до вимог документації: Учасник надає копію документу на право власності чи на право користування транспортом на правах оренди, лізингу, чи надання відповідних послуг з перевезення. Вищевказані документи повинні містити, у т.ч. інформацію про модель, марку, виробника рефрижератора(-ів). 1.Документом, що засвідчує право власності транспортного засобу у власника є «Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу», про те відповідно до форм та стандартів України в даному документі відсутні такі пункти щодо виробника як самого транспортного засобу так і рефрижератора. Просимо прибрати вимогу щодо виробника транспортного засобу, шляхом унесення відповідних змін до ТД. 2.Який документ, що підтверджує право власності відповідно до Законів України повинен надати учасник, якщо він використовує свої транспортні засоби, в якому є інформація щодо виробника ТЗ або рефрежиратора?????? Дякуємо за відповіді!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації внесені відповідні зміни.
Яку кількість потрібно вказати видаткових накладних в таблиці????
Дата подання: 20 січня 2020 18:34
Дата відповіді: 21 січня 2020 15:17
Шановний Замовник! Заповнюючи наступну таблицю згідно вимог документації «Додатково, на підтвердження вищевказаного учасник подає копії первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару (накладна/акт, тощо), або інформацію згідно нижченаведеної таблиці. № з/п реквізити договору (дата, номер) реквізити первинних документів, що підтверджують факт приймання-передачі товару (найменування, №, дата) найменування товару, що постачається згідно первинних документів Сума, грн. Яку кількість первинних документів, а саме видаткових накладних, учасник повинен зазначити в даній таблиці?? Всю кількість накладних, які були видані за аналогічними договорами, чи можна зазначити вибірково певну кількість накладних.( скажімо 100 видаткових накладних замість 2500 шт., які були виписані за договором)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не встановлює вимог щодо періоду, за який Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічних договорів, та щодо кількості первинних документів. Первинні документи повинні підтверджувати інформацію, яка міститься у відгуці про виконання аналогічного договору.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-02-000948-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ", Код ЄДРПОУ:00447853
Дата подання: 21 січня 2020 20:54
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по документальному підтвердженню кваліфікаційних критерієв
Просимо усунути дискримінаційні вимоги по документальному підтвердженню кваліфікаційних критерієв (згідно п.5.2-3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції») для великих підприємств , а саме - документальне підтвердження наявності всіх транспортних засобів та робітників вказаних професій.
Пропонуємо ,як варіант,викласти ці пункти (внести доповнення ):
1) п.5.2. частина 2 :
«- транспортний(-і) засіб(-оби) з рефрижератором(-ами) (авторефрижератор(-и)), що забезпечує(-ють) температуру повітря в кузові, у якому перевозиться товар, не вище ніж: 5 оС.та які будуть безпосередньо (плануються ) задіяні у виконанні договору.» і далі по тексту.
2) п.5.3.:
«3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження вищевказаного, учасник повинен надати копії документів*, завірені учасником, які підтверджують наявність офіційно зареєстрованих, найманих працівників з професії та які будуть безпосередньо (плануються ) задіяні у виконанні договору.» і далі по тексту.
Обгрунтування.
Наприклад : На молочному підприємстві «ПрАТ «Юрія» офіційно працює близько 300 працівників вказаних професій та має у власності близько 150 одиниць автомобільного транспорту.
Надання такого об'єму інформації (згідно вимог тендерної документації) ставить в нерівні умови з іншими учасниками та зокрема порушує ст.3 "Закону про публічні закупівлі"-"Основні принципи закупівель в Україні -недискримінація учасників,максимальна економія та ефективність,об'єктивна та не упереджена оцінка тендерних пропозицій".

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 січня 2020 18:45
Тендерна документація не містить вимог щодо надання документального підтвердження наявності всіх транспортних засобів та всіх робітників вказаних професій.
З огляду на вищевикладене, вістуні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-01-02-000948-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НИВИ ЧЕРКАЩИНИ", Код ЄДРПОУ:38729191
Дата подання: 22 січня 2020 23:58
Щодо дискримінаційних умов
1. Відповідно до вимог ТД:
При цьому, товарознавець повинен мати знання (освіту) за напрямом підготовки «Торгівля», або «Товарознавство» (надати копії, завірені учасником, документів про освіту) та досвід роботи за спеціалізацією: «Товарознавець продовольчих товарів».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників.
Просимо пояснити необхідність обмеження кола учасників тільки тими, які мають товарознавців з настільки детально визначеними вимогами до них.
Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 січня 2020 17:20
Наявність досвідченого та кваліфікованого товарознавця гарантує постачання якісного товару за договором, тому що згідно завдань та обов’язків, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 №336 «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників», товарознавець визначає вимоги до матеріальних ресурсів, а також відповідність їх якості стандартам, технічним умовам та іншим нормативним документам, а також укладеним договорам. Контролює наявність матеріальних ресурсів і готової продукції на складах. Здійснює зв'язок з постачальниками і споживачами, своєчасно оформлює документи на відвантаження продукції відповідно до плану. Бере участь у розробленні і впровадженні стандартів підприємства з матеріально-технічного забезпечення, збуту, контролю якості продукції, організації транспортування і зберігання сировини, матеріалів, палива, енергії, устаткування і готових виробів. Здійснює контроль за додержанням правил зберігання товарно-матеріальних цінностей на складах, підготовкою готових виробів для відвантаження споживачам, оформлює необхідні документи, пов'язані з постачанням і реалізацією продукції, складає звітність за встановленими формами.
Наявність на підприємстві працівника, який наділений вищевказаними обов’язками та несе відповідальність за їх належне виконання значно мінімізує ризики постачання неякісної продукції споживачеві.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-02-000948-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3", Код ЄДРПОУ:42054006
Дата подання: 28 січня 2020 22:22
Оскарження дискримінаційних умов тендерної документації
ТОВ «Українська торгова компанія № 3» (надалі – Скаржник), як потенційний учасник процедури закупівлі та потенційний переможець процедури відкритих торгів вважає, що окремі положення тендерної документації суперечать вимогам чинного законодавства та призводять до дискримінації учасників, у тому числі Скаржника. За таких обставин, Скаржник просить Орган оскарження зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства. Повний текст підстав викладено у Скарзі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 січня 2020 21:11
рішення від 30.01.2020 № 1899 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 січня 2020 21:10
рішення від 17.02.2020 № 2997.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2020 18:34

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000031 ● 988bcca0c8464650a444eb239eae16d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 липня 2020 14:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.07.2020 № 43

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 20.07.2020 № 43

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-01-02-000948-c 02.01.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-31 15:25:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Масло вершкове не менше 72,5% жирності, без добавок» (ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-02-000948-c), що проводилась Департаментом освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до вимог статті 4 та частини третьої статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції, чинній до 19.04.2020), закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складається та затверджується тендерним комітетом або уповноваженою особою, що планує закупівлі.
Згідно з частиною першою статті 3 Бюджетного Кодексу України бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовником визначено строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) протягом року з моменту підписання договору. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів строк поставки товарів – до 01 квітня 2021 року. При цьому, закупівля вершкового масла передбачена річним планом закупівель на 2020 рік.
З огляду на викладене, на підставі яких нормативно-правових актів Замовником з Приватним акціонерним товариством «ЮРІЯ» укладено договір поставки товару від 17.03.2020 № 02 строком дії до 17.03.2021, що перевищує межі бюджетного періоду?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-05 20:36:15

Відповідь на запит

У відповідь на запитання у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-02-000948-c), повідомляємо, що Замовником буде укладено додаткову угоду до Договору від 17.03.2020 року №02, де буде змінено пункт 10.2 договору в наступній редакції: «закінчення терміну дії договору 31.12.2020 року»

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до вашого висновку, за результатами проведеного моніторингу по закупівлі UA-2020-01-02-000948-c , повідомляємо наступне. Відповідно до Наказу Державної аудиторської служби України №23 від 02 червня 2016 року «Про затвердження положень про офіси Держаудитслужби та їх підрозділи» прийнятого згідно з абзацем першим частини третьої статті 21 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" та пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року N 43, затверджено: Положення про Західний офіс Держаудитслужби; Положення про Південний офіс Держаудитслужби; Положення про Північний офіс Держаудитслужби; Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби; Положення про Східний офіс Держаудитслужби. Відповідно до пункту 1 Положення про Північний офіс держаудитслужби, Північний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Вінницькій, Житомирській, Черкаській, Чернігівській областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно. У місті Києві та на території Київської області реалізацію державного фінансового контролю здійснює апарат Офісу. Пунктом 3 Положення про Північний офіс Держаудитслужби основним завданням Офісу є реалізація повноважень Держаудитслужби на території Вінницької, Житомирської, Київської, Черкаської, Чернігівської областей та в місті Києві. Підпунктом 2 пункту 4 Положення про Північний офіс Держаудитслужби визначено, що Офіс відповідно до покладених на нього завдань реалізує державний фінансовий контроль через здійснення: державного фінансового аудиту; перевірки закупівель; інспектування (ревізії); моніторингу закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Таким чином право проведення моніторингу у Черкаській області має право Управління Держаудитслужби у Черкаській області . Проведення вами моніторингу, а також подальші дії та вимоги, які походять від моніторингу, виходять за межі ваших повноважень та являються протиправними та не законними. Будь які ваші вимоги, являються незаконними, та не підлягають задоволенню.

2020-08-14 21:17:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 лютого 2020
UA-2020-01-02-000948-ce9f64c73400744b2b000512256bd984d
Найменування: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36299692
Місцезнаходження: 18000, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 березня 2020 19:33
Електронний підпис
02 березня 2020 20:51
Електронний підпис
01 лютого 2020 21:15
Електронний підпис
01 лютого 2020 21:15
Електронний підпис
01 лютого 2020 21:14
1.ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 лютого 2020 21:13
Банк гарантія 13 500.rar
01 лютого 2020 21:13
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
01 лютого 2020 21:13
6.1.1.I ДФ III квартал 2019.PDF
01 лютого 2020 21:13
6.0.Працівники.pdf

Документи

20 лютого 2020 18:39
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

Публічні документи

01 лютого 2020 12:45
МТБ 1.pdf
01 лютого 2020 12:45
дозвіл.pdf
01 лютого 2020 12:45
ПРАЦІВНИКИ 1.pdf
01 лютого 2020 12:45
Довіреність Грицак.rar
01 лютого 2020 12:45
ДОСВІД.pdf
01 лютого 2020 12:45
довідка по ст 17.pdf
01 лютого 2020 12:45
Гарант_1437_GR.rar
01 лютого 2020 12:45
Банківська ліцензія.rar
01 лютого 2020 12:45
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

ТОВ "Каштан-Плюс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 4 794 860,40
UAH з ПДВ
4 286 564,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Каштан-Плюс" 4 973 210,00
UAH з ПДВ
4 287 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 5 803 221,60
UAH з ПДВ
5 803 221,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 березня 2020 19:33
Електронний підпис
02 березня 2020 20:51
Електронний підпис
01 лютого 2020 21:15
Електронний підпис
01 лютого 2020 21:15
Електронний підпис
01 лютого 2020 21:14
1.ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 лютого 2020 21:13
Банк гарантія 13 500.rar
01 лютого 2020 21:13
33.2.ГМО Юрія 2019.pdf
01 лютого 2020 21:13
6.1.1.I ДФ III квартал 2019.PDF
01 лютого 2020 21:13
6.0.Працівники.pdf

Публічні документи

01 лютого 2020 12:45
МТБ 1.pdf
01 лютого 2020 12:45
дозвіл.pdf
01 лютого 2020 12:45
ПРАЦІВНИКИ 1.pdf
01 лютого 2020 12:45
Довіреність Грицак.rar
01 лютого 2020 12:45
ДОСВІД.pdf
01 лютого 2020 12:45
довідка по ст 17.pdf
01 лютого 2020 12:45
Гарант_1437_GR.rar
01 лютого 2020 12:45
Банківська ліцензія.rar
01 лютого 2020 12:45
119-К_прийом Грицак А.Г..rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ТОВ "Каштан-Плюс"

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 4 286 564,04
UAH з ПДВ
02 березня 2020 16:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 березня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
4 286 564,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2021 14:55
Д.уг._5 Юрія Масло.rar зміни до договору
19 лютого 2021 14:52
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:32
Дог._02 Юрія д.уг._2 (1).rar зміни до договору
29 жовтня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:18
дод.уг._1 масло.rar зміни до договору
29 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:38
договір 02 від 17.03.2020.pdf укладений
17 березня 2020 11:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни в п.3.2 Договору, та внести зміни в специфікацію
Номер договору про закупівлю: 02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Специфікацію викласти в новій редакції; п.3.2 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 02
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) п.3.2 Договору викласти в новій редакції: Ціна Договору становить 2 472 157,86 грн. (фінансування 2020 року - 1 884 854,02 грн., фінансування 2021 року - 857 303,84 грн.); 2) Продовжити дію Договору на строк, достатній для продовження процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 % від суми договору - до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 02
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML