Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Рожищенська міська рада Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 04333268 |
Місцезнаходження: | 45100, Україна , Волинська обл., РОЖИЩЕ, вул. Незалежності, буд. 60 |
Контактна особа: |
Попова Ірина Степанівна (03368)21797 m_rada@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2020 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 12:02 |
Початок аукціону: | 23 січня 2020 12:02 |
Очікувана вартість: | 1 076 250,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 762,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21525 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 січня 2020 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 січня 2020 10:31 |
Проект договору.doc | |
02 січня 2020 15:35 |
ТД газ 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-20-000033 ● 14effd1f49cd49b7bf29d7dfed700dd8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 вересня 2021 16:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2021 № 581
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2021 №581
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-01-02-000803-c від 01.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-21 14:46:21
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Газове паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-02-000803-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
На підставі якої інформації та документів внесені додатковими угодами зміни до договору про постачання природного газу?
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати підтвердження отримання товару, проведення розрахунків за отриманий товар.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-24 10:18:24
Відповідь на запит
У відповідь на запит замовнику на пояснення ( 2021-09-21 14:46:21 ) щодо публічної закупівлі ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-01-02-000803-c - відповідаємо наступне.
Зміни до договору про постачання природного газу внесені додатковими угодами на підставі листів замовника з копіями цінових довідок Харківської торгово-промислової палати про рівень цін на природний газ (копії додаються).
Об'єм очікуваної закупівлі визначався з врахуванням фактичного споживання природного газу за попередні роки.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі вимог ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови», положень Кодексу газотранспортної системи, Кодексу газорозподільних систем.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі вивчення діючих поточних цін на період оголошення закупівлі.
Підтвердження отримання товару, проведення розрахунків за отриманий товар надаються в додатках.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про виконання договору оприлюднено в електронній системі закупівель. Уповноважену особу зобов'язано надалі неухильно дотримуватись вимог ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі"
2021-10-01 11:55:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 січня 2020 12:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
428 750,00
UAH
|
428 750,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
563 535,00
UAH
|
563 535,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВОЛИНЬГАЗ ЗБУТ" |
855 697,50
UAH
|
855 697,50
UAH
|
Документи |
ТОВ АС |
886 000,00
UAH
|
886 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РІВНЕГАЗ ЗБУТ» |
1 076 250,00
UAH
|
1 076 250,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
428 750,00
UAH
|
24 січня 2020 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 11:03
|
Додаткова угода 3-2 до договору 3 від 10.02.2020.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 11:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 10:21
|
Додаткова угода 2-2.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 10:25
|
Додаткова угода №1 від 09.10.2020.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2020 10:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 лютого 2020 10:21
|
2020-02-10_10-07-46_winscan_to_pdf.pdf | укладений |
10 лютого 2020 10:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі збільшенням ціни, викласти пункти Договору у наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни |
Номер договору про закупівлю: | 3 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |