Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і поточний ремонт комп'ютерного обладнання та офісної техніки
Очікувана вартість
5 798,00 UAH
UA-2020-01-02-000779-c d12a0591623a4d3cb5c48fa11df6c937
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біль-Маєр Наталя Євгенівна

+380963367722 margorcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський міський центр соціальних служб для сім’ї,дітей та молоді Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22038581
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького,24а
Контактна особа: Біль-Маєр Наталя Євгенівна
+380963367722
margorcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 15:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 січня 2020 15:23
Початок аукціону: 13 січня 2020 12:05
Очікувана вартість: 5 798,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 57,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
заправка принтера Кенон 4570
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
відновлення картриджу Кенон 4570
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
21 послуга
заправка принтера Ксерокс 3225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
відновлення картриджу Ксерокс 3225
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
заправка принтера Самсунг 4650
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
відновлення картриджу Самсунг 4650
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
3 послуга
заправка принтера Кенон 3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
відновлення картриджу Кенон 3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
заправка принтера Кенон 217
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
відновлення картриджу Кенон 217
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
заправка принтера HP P1102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
відновлення картриджа HP P1102
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
заправка принтера Кенон 6140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
відновлення картриджа Кенон 6140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бул. Богдана Хмельницького, 24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 15:20
Технічне завдання на заправку принтерів та БФП.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-02-000779-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2107311234
Дата подання: 15 січня 2020 12:57
Неправомінре визнання переможця
Шановний Замовнику! ФОП Ващук Світлана Олександрівна було порушено вимоги Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозоро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі а саме Учасник на момент проведення аукціону не надав сертифікатів відповідності матеріалів та не підтвердив досвід в області роботи по заправці та відновленню картриджів в т.ч. аналогічного масштабу. Ці вимоги Замовник вказав в своєму технічному завданні, а значить вони є обов’язковими для всіх учасників закупівлі.
Враховуючі вище зазначене, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Ващук Світлана Олександрівна як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям технічного завдання
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 січня 2020 09:40
Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну процедури по допороговій закупівлі: "Технічне обслуговування і поточний ремонт комп'ютерного обладнання та офісної техніки", Класифікація за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, (ID UA-2020-01-02-000779-c) з метою коригуванням технічних умов закупівлі та якісних характеристик послуги більш конкретно та прозорро.
З повагою,
Номер вимоги: UA-2020-01-02-000779-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2867107429
Дата подання: 15 січня 2020 23:17
Визначення переможця
ФОП Ващук С.О. приймала участь в закупівлі UA-2020-01-02-000779-c, за результатами аукціону моя пропозиція більш вигідна за ціною, Замовник своїм рішенням визнав мене переможцем.
Зважаючи, що листування щодо публічних закупівель повинне здійснюватися через електронну систему закупівель, скористаюся формою «подання вимоги /скарги» для дачі пояснень щодо скарги учасника аукціону ФОП Смоляний В.М., який вимагає відхилити мою пропозицію (тим самим визначити переможцем аукціону його).
На момент проведення аукціону в складі пропозиції ФОП Ващук С.О. були подані документи згідно вимог Замовника, в тому числі:
лист Вих. 7 від 10.01.2020р. де зазначено, що при виконанні послуг технічного обслуговування та ремонту офісної техніки, послуг заправки та відновлення картриджів використовуються витратні матеріали та запчастини (в тому числі тонер, фотобарабани), які згідно з переліком продукції, зазначеної у Наказі Держспоживстандарту України від 01.02.05р. № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (із змінами), не підлягають обов’язковій сертифікації. Було гарантовано, що при виконанні послуг всі матеріали та запчастини придбаються і використовуються згідно чинного законодавства.
Також було надано лист Довідка Вих. 11 від 10.01.2020р., де підтверджувалось наявність обладнання та матеріально-технічної бази, працівників та виконання аналогічних послуг за договорами (Інших документів з цього приводу замовник не вимагав).
Ствердження ФОП Смоляного В.М., що документи не були надані на момент проведення аукціону невірне. До того ж він продовжує ігнорувати той факт, що сертифікація витратних матеріалів не є обов’язковою згідно законодавства України та навіть наполягає на обмеженні конкуренції з цього приводу, впливає на замовника.
В документі Вих. 10 від 10.01.2020р. КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ ФОП Ващук С.О. заначено «Вивчивши всі вимоги Замовника, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору. … Ознайомившись з технічними вимогами та вимогами щодо кількості та термінів надання послуг, що виконуються, ми маємо можливість і погоджуємось забезпечити Замовника послугами відповідної якості, в необхідній кількості та в установлений замовником термін». Саме Договір має юридичну силу, ФОП Ващук С.О. надав згоду підписати Договір та взяти відповідальність по виконанню зобов'язань згідно законодавства України. Сума договору 4690,00 грн., що трохи більше розміру мінімальної заробітної плати за місяць, вважаю що це не потребує якихось додаткових забезпечень чи гарантій, ніж були заявлені.
Нагадую, що всі учасники закупівель повинні дотримуватися принципів –добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Вважаю, що всі необхідні документи до закупівлі ФОП Ващук С.О. подані своєчасно, дії Замовника по визначенню переможцем пропозиції що найбільш вигідна за ціною, вірні.
З повагою, ФОП Ващук С.О.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна 5 290,00
UAH з ПДВ
4 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ " 5 480,00
UAH з ПДВ
4 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Журавльова Марина Анатоліївна 5 773,00
UAH з ПДВ
5 773,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2020 10:30
Сертифікація SCC.pdf
14 січня 2020 09:08
тех задание.pdf
14 січня 2020 09:07
Пропозиція 14 01 20.pdf
10 січня 2020 12:17
Витратні матеріали.pdf
10 січня 2020 12:17
Довідка про фірму.pdf
10 січня 2020 12:17
Пропозиція.pdf
10 січня 2020 12:17
виписка.pdf
10 січня 2020 12:17
копія паспорта , ІНН.pdf

Публічні документи

08 січня 2020 15:39
сан фотобар.pdf
08 січня 2020 15:39
Сертификат.jpg
08 січня 2020 15:39
СЕРТИФИКАТ ФОП 2019.jpg
08 січня 2020 15:39
договора 20.jpg
08 січня 2020 15:39
довідка реквізити.jpg
08 січня 2020 15:39
ПАСПОРТ Смоляной ВН.pdf
08 січня 2020 15:39
ВИТЯГ.pdf
08 січня 2020 15:39
ВИПИСКА.pdf
08 січня 2020 15:39
КП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна

ФОП "СМОЛЯНОЙ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ "

ФОП Журавльова Марина Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна
#2867107429
Переможець 4 690,00
UAH з ПДВ
15 січня 2020 10:05

Документи

15 січня 2020 10:05
протокол 15.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2020 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Ващук Світлана Олександрівна
#2867107429
4 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2020 10:05
протокол 15.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 січня 2020 09:46
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі у зв'язку з коригуванням технічних умов закупівлі та якісних характеристик послуги та приведення їх до однозначного розуміння та виконання.
Документи:
16 січня 2020 09:46
Протокол засідання.PDF