Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру)
Очікувана вартість
393 193,80 UAH
UA-2020-01-02-000660-a 8b4ae6fb803b4b9597b218959ac779c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурмистр Любов Михайлівна

380577255737 buhgalteriya13gdp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка №13" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03293480
Місцезнаходження: 61121, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Тракторобудівників, 142А
Контактна особа: Бурмистр Любов Михайлівна
380577255737
buhgalteriya13gdp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
У Замовника є потреба у здійсненні закупівлі дитячого харчування на молочній основі для забезпечення дітей перших двох років з малозабезпечених сімей (Постанова Кабінету міністрів України від 08.02.1994 р. №66 «Про додаткові соціальні гарантії для малозабезпечених сімей з хворими дітьми та з дітьми першого і другого року життя»). Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин згідно листа Антимонопольного комітету України Харківське обласне територіальне відділення вих. №70-02/3-6818 від 22.11.2019 року, в якому повідомляється, що КП «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування» (ідентифікаційний код юридичної особи – 22696568) за результатами діяльності в 2018 році та станом на листопад 2019 року займає монопольне (домінуюче) становище на ринку дитячого харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорму у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 20.03.2008 №149, з терміном зберігання до 48 годин, з часткою 100%, єдиним можливим постачальником є Комунальне підприємство «Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 січня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 14 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30744 Одиниця
Дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру) (Джерело фінансування закупівлі - міський бюджет м.Харкова)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: проспект Тракторобудівників, 142А; вулиця Дружби Народів, 238, Харків, Харківська область, 61121, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості замовленого товару здійснюється за відвантажений товар не пізніше 30 днів з дати отримання видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 січня 2020 09:25
Електронний підпис
02 січня 2020 18:16
Протокол №77 від 27.12.2019.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування"
#22696568
Переможець 393 193,80
UAH
03 січня 2020 10:00

Документи

03 січня 2020 09:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2020 10:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Міська молочна фабрика-кухня дитячого харчування"
#22696568
393 193,80
UAH
Документи

Документи

03 січня 2020 09:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 14:03
Договір №14 3 від 14.01.2020.pdf укладений
15 січня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:11
Додаткова угода №5 від 17.12.2020 Договір №14 3 від 14.01.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:48
Додаткова угода №4 від 19.11.2020 Договір №14 3 від 14.01.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:47
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:28
Додаткова угода №3 від 19.11.2020 Договір №14 3 від 14.01.2020.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:23
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:56
Додаткова угода №2 від 12.10.2020 до Договору №14 3 від 14.01.2020.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2020 15:45
Додаткова угода №1 від 17.01.2020 Договір №14 3 від 14.01.2020.pdf зміни до договору
20 січня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 13:10
Протокол №6 від 17.01.2020.pdf зміни до договору
17 січня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Оприлюднення Протоколу засідання тендерного комітету щодо виправлення технічної помилки в системі "Prozorro" з зазначенням скоригованої конкретної назви предмета закупівлі: "Дитяче харчування на молочній основі для дітей, а саме прикорм у розумінні Клінічного протоколу медичного догляду за здоровою дитиною віком до 3-х років з терміном зберігання до 48 годин (кефір кислий для дитячого харчування 3,2% жиру, напій кефірний солодкий для дитячого харчування 3,2% жиру)"
Номер договору про закупівлю: 14/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 14/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до пункту 3 Договору про закупівлю, а саме: "п.3.3. Строк поставки дитячого харчування на молочній основі для дітей - до 31 грудня 2020 року"
Номер договору про закупівлю: 14/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначенної в договорі
Номер договору про закупівлю: 14/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 14/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 14/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 14/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 291 043,80
UAH