Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 55510000-8 — Послуги їдалень (харчування: -діти до 18 років; -хворі по дієті № 9 (цукровий діабет); -основний контингент хворих по дієтам №№ 1, 1-а, 5, 5-п, 10, 15; - ветерани війни, учасники бойових дій, ліквідатори ЧАЕС, учасники АТО;-вагітні та породіллі в пологовому будинку)
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-01-02-000617-a 8c5f913d7d6c4ff7bb492fca2bac9f30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Олена Миколаївна

080459767663 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Дяченко Олена Миколаївна
080459767663
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 10 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:36
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
харчування: -діти до 18 років; -хворі по дієті № 9 (цукровий діабет); -основний контингент хворих по дієтам №№ 1, 1-а, 5, 5-п, 10, 15; - ветерани війни, учасники бойових дій, ліквідатори ЧАЕС, учасники АТО;-вагітні та породіллі в пологовому будинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 17:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 17:40
Проект договору.docx
02 січня 2020 17:39
Тенерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-02-000617-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Хелсі Смарт Фуд, Код ЄДРПОУ:39932303
Дата подання: 29 січня 2020 17:45
Скарга
Скарга на рішення та дії замовника, що відбулися після оцінки пропозицій
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 31 січня 2020 18:46
рішення від 31.01.2020 № 1944 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 31 січня 2020 18:46
рішення від 18.02.2020 № 3126.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2020 19:24
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасування рішення про визначення переможця Комунальне виробниче підприємство громадського харчування Ірпінської міської ради відповідно до рішення Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з питань розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель протокол 25/02 від 25.02.2019 року.
Дата виконання рішення замовником: 25 лютого 2020 09:58

Документи подані скаржником

29 січня 2020 17:42
Платіжне доручення.pdf
29 січня 2020 17:42
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 лютого 2020 16:27
Пояснення по скарзі.pdf
12 лютого 2020 16:27
Додаток Запит до Банку.pdf
12 лютого 2020 16:28
Пояснення по скарзі.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне виробниче підприємство громадського харчування Ірпінської міської ради 3 115 590,00
UAH
3 098 090,00
UAH
Документи
ТОВ "Домашня кухня" 3 415 820,33
UAH
3 110 590,00
UAH
Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд 3 499 993,00
UAH
3 499 993,00
UAH
Документи
Комунальне підприємство "Шкільне" 3 500 000,00
UAH
3 500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 січня 2020 12:15
Електронний підпис
28 січня 2020 13:55
інформація.pdf
28 січня 2020 13:41
податки.pdf
28 січня 2020 13:41
козаченко корупція.pdf
21 січня 2020 12:29
Електронний підпис
18 січня 2020 10:00
Електронний підпис
17 січня 2020 19:31
обстеження та інш.pdf
17 січня 2020 19:31
паспортні дані, код.pdf
17 січня 2020 19:31
технічні вимоги.pdf
17 січня 2020 19:31
трудові книжки.pdf
17 січня 2020 19:31
довідки.pdf
17 січня 2020 19:31
досвід виконання.pdf
17 січня 2020 19:31
банківська гарантія.pdf
17 січня 2020 19:31
потужності.pdf
17 січня 2020 19:31
статут.pdf
17 січня 2020 19:31
договора.pdf
17 січня 2020 19:31
дослідження.pdf
17 січня 2020 19:31
трудові договора.pdf
17 січня 2020 19:31
пропозиція.pdf
17 січня 2020 19:31
гарантійні листи.pdf
17 січня 2020 19:31
меню протерте.pdf
17 січня 2020 19:31
сертифікати.pdf
17 січня 2020 19:31
витяг ЄДР.pdf
17 січня 2020 19:31
приблизне меню до 18 .pdf
17 січня 2020 19:31
медичні книжки.pdf
17 січня 2020 19:31
проект договора.pdf
17 січня 2020 19:31
документи інші.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 17:33
Електронний підпис
17 січня 2020 17:16
Інші документи.zip
17 січня 2020 17:16
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 січня 2020 01:52
Електронний підпис
18 січня 2020 01:45
Санітарні книжки 1.pdf
18 січня 2020 01:45
Статут.pdf
18 січня 2020 01:45
Лист-згода.pdf
18 січня 2020 01:45
Аналогічний договір.pdf
18 січня 2020 01:45
Гарантійний лист.pdf
18 січня 2020 01:44
Проект договору.pdf
18 січня 2020 01:44
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КВПГХ Ірпінської міської ради

ТОВ "Домашня кухня"

ТОВ Хелсі Смарт Фуд

КП "Шкільне"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне виробниче підприємство громадського харчування Ірпінської міської ради
#30272434
Рішення скасоване 3 098 090,00
UAH
25 лютого 2020 09:52
Комунальне виробниче підприємство громадського харчування Ірпінської міської ради
#30272434
Відхилено 3 098 090,00
UAH
25 лютого 2020 10:03
ТОВ "Домашня кухня"
#35252260
Відхилено 3 110 590,00
UAH
25 лютого 2020 14:10
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
Переможець 3 499 993,00
UAH
25 лютого 2020 14:14

Документи

25 лютого 2020 14:06
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:06
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 лютого 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хелсі Смарт Фуд
#39932303
3 499 993,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 15:52
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 11:35
Додаткова угода №9.pdf зміни до договору
27 січня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:17
Додаткова угода №8.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:42
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 13:07
Додаткова угода №6.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 15:03
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
14 липня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 11:16
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
17 червня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2020 10:59
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
13 квітня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 11:20
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 11:19
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2020 11:05
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
18 березня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 11:18
Договір №76-П.pdf укладений
10 березня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 1 п.4 ст. Зб Закону України "Про публiчні закупівлі" Сторони дiйшли згоди зменшити цiну Доrовору № 76-П вiд 10.0З.2020 р. на 210 000,00 (двiстi десять тисяч гривель 00 коп.), гривень 00 копiйок. 4. У відповiдностi до вимог бюджетного законодавства України, бюджетнi зобов'язання виникають у межах кошторисних призначень та на дату укладання цієї Додаткової угоди становлять 59З 0З0,00 грн. Решта зобов'язаянь на суму 2 696 963,00 грн. буде виконуватись Замовником за рахунок ласних надходжень.
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.2 Сторони дійшли взаємної згоди зміни в меню та викласти його у новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди №2 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.2 Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в меню та викласти його у новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди №3 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із змінами у банківських реквізитах "Виконавця", Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Виконавця, що містяться в Розділі Договору "Юридичні адреси та банківські реквізити" .
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку із змінами у банківських реквізитах "Виконавця", Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору та викласти реквізити Виконавця, що містяться в Розділі Договору "Юридичні адреси та банківські реквізити" .
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 11.2 Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в меню та викласти його у новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди до Договору)
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Про врегулювання відносин електронного документообігу, доповнити розділи XI "ІНШІ УМОВИ" Договору,.
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції від 01.12.2019), п.10.4. Договору дія Договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Враховуючи викладене, Сторони домовились продовжити термін дії Договору по 31.03.2021 включно, та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31 03.2021 року, а в частині проведення розрахунків до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.» 2. Ця додаткова угода складена у двох примірниках українською мовою для кожної зі Сторін. Кожен з примірників має однакову юридичну силу. 3. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони домовились внести зміни до Договору: 1.1. Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «Загальна сума Договору за 2020 р. становить 3 289 993,00 грн. (Три мільйони двісті вісімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто три гривні 00 копійок) згідно ст..197.1.7. п. Г, без ПДВ. Сума цього Договору з 01.01.2021р. по 31.03.2021р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020р. та становить 657 998,60 грн (Шістсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто вісім гривень 60 копійок) згідно ст..197.1.7. п.Г, без ПДВ. Загальна сума Договору за весь період становить 3 947 991,60 грн (Три мільйони дев’ятсот сорок сім тисяч дев’ятсот дев’яносто одна гривня 60 копійок) згідно с.197.1.7.п.Г, без ПДВ.» 1.2. Внести зміни в Додаток 1 до Договору та викласти його в новій редакції (Додаток 1 до Додаткової угоди №9», що додається. 2. Всі інші умови Договору про надання послуг харчування № 76-П від 10.03.2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода вступає в силу з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та поширює свою дію на відносини, що склалися між Сторонами з 01.01.2021 року і діє до 31.03.2021 року. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про надання послуг харчування № 76-П від 10.03.2020 року, складена українською мовою, викладена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін
Номер договору про закупівлю: 76-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 768 850,16
UAH