Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)»
Очікувана вартість
2 032 800,00 UAH
UA-2020-01-02-000561-c 068abc7f5dba42ef9e6026bc67a8c14d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 січня 2020 13:58
Оскарження умов закупівлі: до 15 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 січня 2020 13:58
Очікувана вартість: 2 032 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Тендерна документація

02 січня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 17:44
ТД Охорона 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-02-000561-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:31790432
Дата подання: 12 лютого 2020 09:33
вимога-звернення до Замовника
Про скасування рішення Замовника
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 лютого 2020 22:02
Повідомляємо, що відсутність у ДП «Ефорт-Гарант-18» номера угоди та суми угоди у Листі-рекомендація №09 від 16.01.2020р., який виданий Середньою загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 91 (надалі –СЗШ 91 м. Львова), є формальною помилкою, адже, в порядку п.3, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р., № 922-VIII, Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, що підтверджується наступним.

ДП «Ефорт-Гарант-18» у файлі «Аналогічні Договори, Відгук.PDF», який було завантажено у систему, окрім Листа рекомендації №09 від, 16.01.2020р., який виданий СЗШ №91 м. Львова було додано, ще Довідку «Інформацію про досвід виконання аналогічно договорів, а також аналогічний Договір з СЗШ «91 м. Львова», Договір №02/010418-Г18С від 17.04.2018р., тобто інформацію про суму виконаного договору, номер та дату виконаного договору можна отримати з Договору №02/010418-Г18С від 17.04.2018р., який укладений з СЗШ № 91 м. Львова та з Довідки «Інформацію про досвід виконання аналогічно договорів», які були завантажені ДП «Ефорт-Гарант-18» в одному файлі під назвою «Аналогічні Договори, Відгук.PDF».

Отже, на підставі вище наведеного, Замовник вважає оформлення Відгуку в вище наведений спосіб не впливає на зміст самої Пропозиції, та відповідно не є підставою для її відхилення

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-02-000561-c.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:31790432
Дата подання: 14 січня 2020 17:41
Скарга на дії замовника
Скарга на дії замовника Предмет закупівлі: Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)» Надання послуг в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО№ 139 (м.Львів, вул. Ряшівська, 25), ЗДО№ 160 (м.Львів, вул. вул. Роксоляни,27), ЗДО№ 180 ( с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56), ЗДО№ 2 (м. Львів, вул. Широка,78), ЗДО№ 2 (м. Львів, вул.. Чижевського,43), ЗДО№ 2 (м. Львів, вул.. Олесницького, 2)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.01.2020№925+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 19:34
Номер скарги: UA-2020-01-02-000561-c.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ", Код ЄДРПОУ:31790432
Дата подання: 12 лютого 2020 09:31
вимога-звернення до Замовника
Про скасування рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 13.02.2020№2777.pdf
Дата публікації: 13 лютого 2020 16:34

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

13 лютого 2020 16:34
рішення від 13.02.2020№2777.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-14-000001 ● 6793c71178d54d0d8f88ad7cf43de5fc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020 09:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 81

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.



Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-02-000561-c 02.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок від 29.05.2020 з приводу моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень) (79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» ( UA-2019-04-05-001251-b) в якому зазначається, що: «відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За даними ІТС «ProZorro» за результатами проведених торгів замовником укладено договір від 08.05.2019 №01/03/19-Т, який опубліковано 10.05.2019. Додаткова угода №3, укладена 25.12.2019, та повідомлення щодо продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році в обсязі, що не перевищує 20% суми основного договору, опубліковані лише 22.05.2020. Таким чином, на порушення частини 1 статті 10 Закону замовником повідомлення про внесення змін додатковою угодою №3 від 25.12.2019 опубліковано з порушенням строку, встановленого законом. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю та тендерної документації Замовника строк надання послуг – до 31.12.2019 року. Строк дії укладеного Договору до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-05-001251-b (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у 2019 році здійснено оплату за Договором № 01/03/19-Т 186579,88 грн. Вказана сума відповідає сумі укладеного з врахуванням додаткової угоди №1, №2 та №3 до вказаного договору. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником з недотриманням трьохденного терміну оприлюднено звіт про виконання договору лише під час проведення моніторингу – 22.05.2020 року», відділ освіти повідомляє, що:звіт про виконання договору оприлюднено через ІТС «ProZorro» та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому. Заступник голови тендерного комітету Поляруш С.О. Вик.Строгуш С.Б.

2020-06-05 15:43:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)» Надання послуг в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО№184 (Лісова Казка) м. Львів, вул. Величковського, 12, ЗДО№104 (м.Львів, вул.Липинського, 14), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Бортнянського, 12), ЗДО№ 31 (м.Львів, вул. Панча, 16), ЗДО№ 171 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 5а), ЗДО№ 150 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 15а), ЗДО№ 187 (м.Львів, вул. Чигиринська, 17), ЗДО№ 133 (м.Львів, вул. Грінченка, 18), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Яцкова, 15), ЗДО№ 57 (м.Львів, вул. Ю.Липи, 33), ЗДО№ 147 (м.Львів, вул. Шевченка, 380), ЗДО№ 106 (м.Львів, вул. Хвильового, 11), ЗДО№ 116 (м.Львів, вул. Джерельна, 71 в), ЗДО№ 167 (м.Львів, вул. Масарика, 7), м. Львів, вул. Грінченка, 4а
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 452 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 260,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 20 січня 2020 13:24
Закінчення: 20 січня 2020 13:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)» Надання послуг в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО№184 (Лісова Казка) м. Львів, вул. Величковського, 12, ЗДО№104 (м.Львів, вул.Липинського, 14), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Бортнянського, 12), ЗДО№ 31 (м.Львів, вул. Панча, 16), ЗДО№ 171 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 5а), ЗДО№ 150 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 15а), ЗДО№ 187 (м.Львів, вул. Чигиринська, 17), ЗДО№ 133 (м.Львів, вул. Грінченка, 18), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Яцкова, 15), ЗДО№ 57 (м.Львів, вул. Ю.Липи, 33), ЗДО№ 147 (м.Львів, вул. Шевченка, 380), ЗДО№ 106 (м.Львів, вул. Хвильового, 11), ЗДО№ 116 (м.Львів, вул. Джерельна, 71 в), ЗДО№ 167 (м.Львів, вул. Масарика, 7), м. Львів, вул. Грінченка, 4а
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО№184 (Лісова Казка) м. Львів, вул. Величковського, 12, ЗДО№104 (м.Львів, вул.Липинського, 14), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Бортнянського, 12), ЗДО№ 31 (м.Львів, вул. Панча, 16), ЗДО№ 171 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 5а), ЗДО№ 150 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 15а), ЗДО№ 187 (м.Львів, вул. Чигиринська, 17), ЗДО№ 133 (м.Львів, вул. Грінченка, 18), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Яцкова, 15), ЗДО№ 57 (м.Львів, вул. Ю.Липи, 33), ЗДО№ 147 (м.Львів, вул. Шевченка, 380), ЗДО№ 106 (м.Львів, вул. Хвильового, 11), ЗДО№ 116 (м.Львів, вул. Джерельна, 71 в), ЗДО№ 167 (м.Львів, вул. Масарика, 7), м. Львів, вул. Грінченка, 4а
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг сума сплачується на розрахунковий рахунок Виконавця до 5 (п’ятого) числа кожного наступного місяця за звітнім, на підставі акту виконаних робіт за охоронні послуги Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Агентство журналістських розслідувань 1 078 000,00
UAH з ПДВ
1 078 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-18" 1 452 000,00
UAH з ПДВ
1 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 січня 2020 14:16
Форма 1.jpg
20 січня 2020 14:16
Форма.jpg
20 січня 2020 14:16
технічні вимоги.pdf
20 січня 2020 14:16
тендерна пропозиція.pdf
20 січня 2020 14:16
Ст.17.pdf
20 січня 2020 14:16
Проект договору.pdf
20 січня 2020 14:16
лист підтвердження.pdf
20 січня 2020 14:16
копія ліцензії (1).pdf
20 січня 2020 14:16
довідка працівники.pdf
20 січня 2020 14:12
довідка обладнання.pdf
19 січня 2020 13:58
копія статуту.pdf
19 січня 2020 13:57
копія ліцензії.pdf
19 січня 2020 13:56
Гарантійний лист 3.pdf
19 січня 2020 13:56
Гарантійний лист 2.pdf
19 січня 2020 13:56
Гарантійний лист.pdf
19 січня 2020 13:52
Лист-відгук (3).pdf
19 січня 2020 13:52
відгук 1.pdf

Публічні документи

17 січня 2020 20:13
Статут.PDF
17 січня 2020 20:13
Ліцензія.PDF
17 січня 2020 20:13
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
17 січня 2020 20:13
Загальні відомості.PDF
17 січня 2020 20:13
Працівники.PDF
17 січня 2020 20:13
Довідк апро довкілля.PDF
17 січня 2020 20:13
Єдиний податок.PDF
17 січня 2020 20:13
Загальні відомості 2.PDF
17 січня 2020 20:13
DOC.PDF
17 січня 2020 20:13
фото 4.JPG
17 січня 2020 20:13
Фото.JPG
17 січня 2020 20:13
фото 3.JPG
17 січня 2020 20:13
авто фото (2).jpg
17 січня 2020 20:13
Фото (2) (1).PDF
17 січня 2020 20:13
Проект Договору Лот 1.PDF
17 січня 2020 20:13
Технічні вимоги лот 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО ЖУРНАЛІСТСЬКИХ РОЗСЛІДУВАНЬ"

Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-18"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Агентство журналістських розслідувань
#31790432
Відхилено 1 078 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 18:21
Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-18"
#35664928
Переможець 1 452 000,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2020 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-18"
#35664928
1 452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
11 березня 2021 10:17
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 18:13
охорона 1.pdf зміни до договору
02 березня 2020 18:11
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 16:19
ДОГОВІР укладений
28 лютого 2020 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 81/200220-Г18С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 81/200220-Г18С
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 81/200220-Г18С
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML