Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41321682 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34 |
Контактна особа: |
Бобенчик Уляна Богданівна +380322951265 ulana.0505@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2020 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2020 13:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2020 13:58 |
Очікувана вартість: | 2 032 800,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Тендерна документація
02 січня 2020 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 17:44 |
ТД Охорона 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ДП «Ефорт-Гарант-18» у файлі «Аналогічні Договори, Відгук.PDF», який було завантажено у систему, окрім Листа рекомендації №09 від, 16.01.2020р., який виданий СЗШ №91 м. Львова було додано, ще Довідку «Інформацію про досвід виконання аналогічно договорів, а також аналогічний Договір з СЗШ «91 м. Львова», Договір №02/010418-Г18С від 17.04.2018р., тобто інформацію про суму виконаного договору, номер та дату виконаного договору можна отримати з Договору №02/010418-Г18С від 17.04.2018р., який укладений з СЗШ № 91 м. Львова та з Довідки «Інформацію про досвід виконання аналогічно договорів», які були завантажені ДП «Ефорт-Гарант-18» в одному файлі під назвою «Аналогічні Договори, Відгук.PDF».
Отже, на підставі вище наведеного, Замовник вважає оформлення Відгуку в вище наведений спосіб не впливає на зміст самої Пропозиції, та відповідно не є підставою для її відхилення
Скарги до процедури
Дата подання: 14 січня 2020 17:41
Дата подання: 12 лютого 2020 09:31
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-14-000001 ● 6793c71178d54d0d8f88ad7cf43de5fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 № 81
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.05.2020 № 81.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-02-000561-c 02.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок від 29.05.2020 з приводу моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень) (79711000-1 - Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації)» ( UA-2019-04-05-001251-b) в якому зазначається, що: «відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. За даними ІТС «ProZorro» за результатами проведених торгів замовником укладено договір від 08.05.2019 №01/03/19-Т, який опубліковано 10.05.2019. Додаткова угода №3, укладена 25.12.2019, та повідомлення щодо продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2020 році в обсязі, що не перевищує 20% суми основного договору, опубліковані лише 22.05.2020. Таким чином, на порушення частини 1 статті 10 Закону замовником повідомлення про внесення змін додатковою угодою №3 від 25.12.2019 опубліковано з порушенням строку, встановленого законом. Також, моніторингом встановлено, що відповідно до опублікованого оголошення про закупівлю та тендерної документації Замовника строк надання послуг – до 31.12.2019 року. Строк дії укладеного Договору до 31.12.2019 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. За даними ІТС «ProZorro» за процедурою закупівлі UA-2019-04-05-001251-b (розділ «Перевірити оплати») встановлено, що Замовником у 2019 році здійснено оплату за Договором № 01/03/19-Т 186579,88 грн. Вказана сума відповідає сумі укладеного з врахуванням додаткової угоди №1, №2 та №3 до вказаного договору. Однак, на порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону, Замовником з недотриманням трьохденного терміну оприлюднено звіт про виконання договору лише під час проведення моніторингу – 22.05.2020 року», відділ освіти повідомляє, що:звіт про виконання договору оприлюднено через ІТС «ProZorro» та зобов’язується чітко дотримуватись норм чинного законодавства України щодо недопущення їх в подальшому. Заступник голови тендерного комітету Поляруш С.О. Вик.Строгуш С.Б.
2020-06-05 15:43:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) : Охоронні послуги (79710000- 4) (послуги з охорони території і приміщень)» Надання послуг в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО№184 (Лісова Казка) м. Львів, вул. Величковського, 12, ЗДО№104 (м.Львів, вул.Липинського, 14), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Бортнянського, 12), ЗДО№ 31 (м.Львів, вул. Панча, 16), ЗДО№ 171 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 5а), ЗДО№ 150 (м.Львів, вул. Гетьмана Мазепи, 15а), ЗДО№ 187 (м.Львів, вул. Чигиринська, 17), ЗДО№ 133 (м.Львів, вул. Грінченка, 18), ЗДО№ 94 (м.Львів, вул. Яцкова, 15), ЗДО№ 57 (м.Львів, вул. Ю.Липи, 33), ЗДО№ 147 (м.Львів, вул. Шевченка, 380), ЗДО№ 106 (м.Львів, вул. Хвильового, 11), ЗДО№ 116 (м.Львів, вул. Джерельна, 71 в), ЗДО№ 167 (м.Львів, вул. Масарика, 7), м. Львів, вул. Грінченка, 4а |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 452 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 260,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | сума сплачується на розрахунковий рахунок Виконавця до 5 (п’ятого) числа кожного наступного місяця за звітнім, на підставі акту виконаних робіт за охоронні послуги | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Агентство журналістських розслідувань |
1 078 000,00
UAH з ПДВ
|
1 078 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-18" |
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Агентство журналістських розслідувань #31790432 |
Відхилено |
1 078 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 18:21
|
Дочірнє підприємство "Ефорт-Гарант-18" #35664928 |
Переможець |
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 10:17
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 18:13
|
охорона 1.pdf | зміни до договору |
02 березня 2020 18:11
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 16:19
|
ДОГОВІР | укладений |
28 лютого 2020 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 81/200220-Г18С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі |
Номер договору про закупівлю: | 81/200220-Г18С |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20% |
Номер договору про закупівлю: | 81/200220-Г18С |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |