Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція з термомодернізацією Нікольської гімназії «Софія» з загальноосвітньою школою І ступеня №2 Нікольської районної ради Донецької області»
Очікувана вартість
82 907 471,56 UAH
UA-2020-01-02-000515-c d231c238dfe748e3852c633c713671bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимур Свиридовський

+380688651117 eib2019@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НІКОЛЬСЬКА ГІМНАЗІЯ "СОФІЯ" З ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ I СТУПЕНЯ № 2НІКОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 30367065
Вебсайт: http://volodarsk-zosh2.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 87000, Україна , Донецька обл., смт. Нікольське, вул. Паркова, 23
Контактна особа: Тимур Свиридовський
+380688651117
eib2019@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 15:01
Очікувана вартість: 82 907 471,56 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 907,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля за кошти Європеського Інвестиційного Банку у рамках реалізації проекту у рамках "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи

«Реконструкція з термомодернізацією Нікольської гімназії «Софія» з загальноосвітньою школою І ступеня №2 Нікольської районної ради Донецької області»
(Джерелами фінансування робіт є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. )
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87000, Україна, Донецька область, смт Нікольське, вул. Паркова, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник сплачує Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 13:28
додатки ТД Софія .pdf
02 січня 2020 13:28
ТД Софія.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ" 82 658 279,00
UAH з ПДВ
82 658 279,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ" 82 907 471,56
UAH з ПДВ
82 907 471,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2020 11:27
Довідки переможця.pdf
16 січня 2020 20:53
32 Цінова пропозиція.pdf
16 січня 2020 20:53
26 Ст.17 5.pdf
16 січня 2020 20:53
25 Ст.17 4.pdf
16 січня 2020 20:53
24 Ст.17 3.pdf
16 січня 2020 20:53
22 Ст.17 2.pdf
16 січня 2020 20:53
21 Ст.17 1.pdf
16 січня 2020 20:53
15 Довідка працівники.pdf
16 січня 2020 20:53
14 Довідка МТБ.pdf
16 січня 2020 20:53
7 Пакт про згоду.pdf
16 січня 2020 20:53
4 Пояснення податки.pdf
16 січня 2020 20:53
3 Витяг ПДВ.pdf
16 січня 2020 20:53
2 Статут.pdf
16 січня 2020 20:53
1 Повноваження.pdf

Публічні документи

15 січня 2020 16:00
34 Підтвердження МТБ.pdf
15 січня 2020 16:00
33 уповноважена особа.pdf
15 січня 2020 16:00
32 додаткове ПДВ.pdf
15 січня 2020 16:00
31 гарантія ціна.pdf
15 січня 2020 16:00
30 довкілля.pdf
15 січня 2020 16:00
29 кошторисна частина.7z
15 січня 2020 16:00
28 ст.17 податки.pdf
15 січня 2020 16:00
25 ст.17 антикор.pdf
15 січня 2020 16:00
24 ст.17 ЄДР.pdf
15 січня 2020 16:00
21,22,23 Фінзвітність.pdf
15 січня 2020 16:00
20 Відгуки.pdf
15 січня 2020 16:00
17 працівники.PDF
15 січня 2020 16:00
16 мтб.pdf
15 січня 2020 16:00
15 Забезпечення.zip
15 січня 2020 16:00
13 субпідрядник.pdf
15 січня 2020 16:00
12 Дозвіл№1.PDF
15 січня 2020 16:00
11 ліцензія.PDF
15 січня 2020 16:00
10 пакт додаток 9.pdf
15 січня 2020 16:00
9 пакт.pdf
15 січня 2020 16:00
6 цінова.pdf
15 січня 2020 16:00
5 пояснення ПДВ.pdf
15 січня 2020 16:00
4 витяг ПДВ.PDF
15 січня 2020 16:00
3 Статут.PDF
15 січня 2020 16:00
2 паспорт.pdf
15 січня 2020 16:00
1 повноваження.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"

ТОВ "АЗОВТЕХГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"
#39481351
Переможець 82 658 279,00
UAH з ПДВ
24 січня 2020 06:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 січня 2020 06:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ"
#39481351
82 658 279,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2023 15:29
ДУ№19.pdf зміни до договору
09 квітня 2023 15:27
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2022 15:06
Дод.угода №18.pdf зміни до договору
06 грудня 2022 15:04
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2022 09:02
Додл.угоді №17.pdf зміни до договору
18 листопада 2022 09:00
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2022 12:13
Дод.угода №16.pdf зміни до договору
29 вересня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2022 18:22
Дод.угода №15.pdf зміни до договору
21 вересня 2022 18:15
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 10:10
дод.уг 14.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 10:06
план.фінанс.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 10:06
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 13:26
Дод.уг.13.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2021 12:34
Дод.уг 12.pdf зміни до договору
20 жовтня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2021 12:03
доп угода 11 (роботи).pdf зміни до договору
24 вересня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2021 12:52
Дод.уг.10.pdf зміни до договору
22 червня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 18:30
доп.угода 9.pdf зміни до договору
08 червня 2021 18:28
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2021 09:48
роботи.pdf зміни до договору
01 квітня 2021 09:46
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 11:29
Доп угода 7 стор 2.jpg зміни до договору
07 грудня 2020 11:29
Доп угода 7 стор 1.jpg зміни до договору
07 грудня 2020 11:29
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 17:56
доп.6 стр.1.png зміни до договору
01 липня 2020 17:53
доп.6 стр.2.png зміни до договору
01 липня 2020 17:53
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 12:00
Доп.угода5.стр1.jpg зміни до договору
26 травня 2020 11:57
Доп.угода5.стр2.jpg зміни до договору
26 травня 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 17:12
доп.угода4.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 17:10
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 14:51
доп.угода 3.PDF зміни до договору
16 квітня 2020 14:49
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 12:13
доп.угода.PDF зміни до договору
10 квітня 2020 12:08
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 17:31
Додаткова угода 1 буд.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 17:31
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 12:10
Договір підряду Софія.pdf укладений
10 лютого 2020 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Постанови КМУ (щодо порядку попередньої оплати) та реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів, зміна календарного графіка.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна риквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю до 31.10.2021 року
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): з метою покращення якості предмету закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку з неможливістю виконання робіт Підрядником в строки, визначені Договором про закупівлю робіт (договору підряду) на виконання будівельних робіт від 10.02.2020р. № 1, враховуючи лист ТОВ «ВАРДА СПЕЦБУД МОНТАЖ» від 19.09.2022р. № 19/09-22, на підставі пункту 17.1 розділу 17 Договору, керуючись ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону на момент укладення Договору), Сторони домовились укласти Додаткову угоду про внесення змін до Договору (далі – Додаткова угода), в якій дійшли згоди про продовження строку дії договору до 31.03.2023 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту договору у новій редакції за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця робіт за згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML