Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо 15110000-2 М’ясо охолоджене (яловичина І сорту, шинка, лопатка без голяшок, полядвиця і шия; філе та четвертинки курячі)
Очікувана вартість
390 400,00 UAH
UA-2020-01-02-000427-c 1cb9ed6f74474cceb24d948ac91d13e7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дещиця Лідія Михайлівна шк.-інтерна Дещиця

+380993080702 sokal_sanatorn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "СОКАЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТ.ІМЕНІ Т.ШЕВЧЕНКА"
Код ЄДРПОУ: 04545340
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, м.Сокаль, Львівської області, вул.Тартаківська 10
Контактна особа: Дещиця Лідія Михайлівна шк.-інтерна Дещиця
+380993080702
sokal_sanatorn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 14:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 11:37
Очікувана вартість: 390 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 952,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3400 кг
М’ясо 15110000-2 М’ясо охолоджене (яловичина І сорту, шинка, лопатка без голяшок, полядвиця і шия; філе та четвертинки курячі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80000, Україна, Львівська обл., Сокаль, Тартаківська 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 12:59
ТД мясо.doc
02 січня 2020 12:42
Додаток 5 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 6 ТД мясо договір.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 4 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 3 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 1 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 2 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 12:59
ТД мясо.doc
02 січня 2020 12:42
ТД мясо.doc
02 січня 2020 12:42
Додаток 5 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 6 ТД мясо договір.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 4 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 3 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 1 ТД мясо.docx
02 січня 2020 12:42
Додаток 2 ТД мясо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-02-000029 ● 789956fc8ed44d9d9b9c0af1d8463ce5
  • Статус: вирішено ● Дата: 28 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 червня 2020 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.06.2020 № 98

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 02.06.2020 № 98.


Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-01-02-000427-c 02.01.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о начальника відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-03 17:15:51

Про надання пояснення

Дата: 03.06.2020

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції, чинній з 19.04.2020 (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «М’ясо 15110000-2 М’ясо охолоджене (яловичина І сорту, шинка, лопатка без голяшок, полядвиця і шия; філе та четвертинки курячі)» ID закупівлі: UA-2020-01-02-000427-c, що проведена Комунальним закладом Львівської обласної ради «Сокальська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ст. імені Т. Шевченка» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, у відповідності до частини 3 статті 17 Закону, пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав визначених частинами першої і другої ст. 17 Закону, переможець повинен надати Замовнику документи у строк, що не перевищує п’яти (5) календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до частини 3 статті 32 Закону, у разі ненадання переможцем торгів документів, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Під час моніторингу закупівлі встановлено, що ФОП Микита Іван Степанович (переможець торгів) у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір не надано (не опубліковано в електронній системі закупівель) документи, що вимагались Замовником від переможця торгів відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку № 2 до тендерної документації на виконання вимоги статті 17 Закону.
Водночас, Замовником тендерну пропозицію ФОП Микита Іван Степанович не відхилено та укладено з ним договір за результатами торгів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Вказати підстави та причини не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі ФОП Микита Івана Степановича при не поданні ним (не опублікуванні в електронній системі закупівель) документів, що вимагались Замовником від переможця торгів відповідно до пункту 1 Розділу 3 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимоги статті 17 Закону (з обов’язковим опублікуванням їх документального підтвердження).

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-05 10:02:10

відповідь-пояснення

У тексті тендерної документації не вказано, що переможець повинен завантажити документи на Прозорро, про те там зазначено, що переможець повинен надати документи у строк терміном, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-попталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно додатку №2 тендерної документації п.4 Переможець торгів на виконання вимоги с.17 Закону повинен надати -оригінал або нотаріально завірену копію документа виданого відповідним органом, які має такі повноваження з інформацією про те, фізичну особу, яка є переможцем до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перевуває не більше місячної давнини, та згідно п.9 вищенаведеного додатку - оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обовязкових платежів видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Що даний переможець і зробив. Сканкопіє оригіналів документів додаємо.
Документи

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-04 10:08:07

Відповідь-пояснення

У тексті тендерної документації не не вказано, що переможець повинен завантажити документи на Прозорро, про те там зазначено, що переможець повинен надати документи у строк терміном, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-попталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Відповідно додатку №2 тендерної документації п.4 Переможець торгів на виконання вимоги с.17 Закону повинен надати -оригінал або нотаріально завірену копію документа виданого відповідним органом, які має такі повноваження з інформацією про те, фізичну особу, яка є переможцем до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та розшуку не перевуває не більше місічної давнини, та згідно п.9 вищенаведеного додатку - оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обовязкових платежів видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа. Що даний переможець і зробив. Сканкопіє оригіналів документів додаємо.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

звязку із оприлюдненням висновку 05.06.2020р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобовязанням про усунення порушення Комунальний заклад Львівської обласної ради "Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст.імені Т.Шевченка" та ФОП Микита І.С. зобовязані розірвати договір за згодою двох сторін. Загальна сума договору зменшується на суму 309988,00 грн. і складає 58 812,00 грн. з ПДВ.

2020-06-09 16:25:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору.

2020-08-06 17:51:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ 389 500,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Микита Іван Степанович 368 800,00
UAH з ПДВ
368 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2020 16:43
Електронний підпис
13 січня 2020 16:41
7. Захист довкілля.jpg
13 січня 2020 16:41
5. Виписка + витяг.rar
13 січня 2020 16:41
18. Ст 17.jpg
13 січня 2020 16:41
17. Згода з істотними.jpg
13 січня 2020 16:41
16. Документи якості1.rar
13 січня 2020 16:41
15. Пропозиція 389 500.jpg
13 січня 2020 16:41
14. Технічні вимоги.rar
13 січня 2020 16:41
13. Проект договору.rar

Публічні документи

14 січня 2020 17:16
щодо поставки обєму.pdf
14 січня 2020 17:16
щодо поставки обєму.pdf
14 січня 2020 17:16
цінова мясо.pdf
14 січня 2020 17:16
ТРАНСПОРТ.rar
14 січня 2020 17:16
технічне мясо.pdf
14 січня 2020 17:16
ст1723.pdf
14 січня 2020 17:16
ст.17.pdf
14 січня 2020 17:16
сертифікати мясо.pdf
14 січня 2020 17:16
Профдезвідділ 2020.pdf
14 січня 2020 17:16
Профдезвід.СКЛАД.rar
14 січня 2020 17:16
Профдезвід.АВТО.rar
14 січня 2020 17:16
персональні дані.pdf
14 січня 2020 17:16
ПДВ.pdf
14 січня 2020 17:16
паспорт та інд.код.pdf
14 січня 2020 17:16
нак.2411.jpg
14 січня 2020 17:16
нак.2.jpg
14 січня 2020 17:16
мтб.pdf
14 січня 2020 17:16
медичні книги.pdf
14 січня 2020 17:15
лист санкції.pdf
14 січня 2020 17:15
захист довкілля2.pdf
14 січня 2020 17:15
захист довкілля.pdf
14 січня 2020 17:15
Експлуат.дозвіл.JPG
14 січня 2020 17:15
договір оренди новий.zip
14 січня 2020 17:15
договір оренди авто.pdf
14 січня 2020 17:15
договір оренди склад.pdf
14 січня 2020 17:15
довідка банк.jpg
14 січня 2020 17:15
довідка аналог мясо.jpg
14 січня 2020 17:15
гарантія якість.jpg
14 січня 2020 17:15
гарантія договір.jpg
14 січня 2020 17:15
Виписка.PDF
14 січня 2020 17:15
акт дез.pdf
14 січня 2020 17:15
03-12-2.PDF
14 січня 2020 17:15
03-3-2411.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП Микита Іван Степанович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ САГАН МАР'ЯН МИКОЛАЙОВИЧ
#3286905338
Відхилено 320 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:27
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
Переможець 368 800,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Микита Іван Степанович
#2794716130
368 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:55
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:06
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:47
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:43
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:28
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 15:18
Зіскановане_20200609 (14) (1).jpg зміни до договору
09 червня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2020 16:42
Зіскановане_20200219 (9) (1).jpg зміни до договору
19 лютого 2020 16:41
Електронний підпис укладений
03 лютого 2020 13:38
Зіскановане_20200203 (5).jpg укладений
03 лютого 2020 13:38
Зіскановане_20200203 (3).jpg укладений
03 лютого 2020 13:38
Зіскановане_20200203 (4).jpg укладений
03 лютого 2020 13:38
Зіскановане_20200203 (2).jpg укладений
03 лютого 2020 13:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Комунальний заклад Львівської обласної ради «Сокальська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ст.ім.Т.Шевченка» замінити на Комунальний заклад Львівської обласної ради «Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст.ім.Т.Шевченка»
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із оприлюдненням висновку 05.06.2020р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобовязанням про усунення порушення Комунальний заклад Львівської обласної ради "Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст.імені Т.Шевченка" та ФОП Микита І.С. зобовязані розірвати договір за згодою двох сторін. Загальна сума договору зменшується на суму 309988,00 грн. і складає 58 812,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 812,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 792,00 UAH)
Причини розірвання договору: У звязку із оприлюдненням висновку 05.06.2020р. Західного офісу Держаудитслужби та викладеним зобовязанням про усунення порушення Комунальний заклад Львівської обласної ради "Сокальська загальноосвітня санаторна школа І-ІІІ ст.імені Т.Шевченка" та ФОП Микита І.С. зобовязані розірвати договір за згодою двох сторін. Загальна сума договору зменшується на суму 309988,00 грн. і складає 58 812,00 грн. з ПДВ.