Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт даху будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №76» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вулиця Набережна Перемоги,46-Б»
Очікувана вартість
4 870 394,00 UAH
UA-2020-01-02-000387-a efb76cd66e9f4b22ba5098adbae2bf07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 07 січня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 січня 2020 23:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 13:46
Очікувана вартість: 4 870 394,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 351,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа №76» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вулиця Набережна Перемоги,46-Б»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Набережна Перемоги, 46-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30 % від суми видатків на поточний календарний рік Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень 2020 р., з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-02-000387-a.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП", Код ЄДРПОУ:38754563
Дата подання: 23 січня 2020 13:03
Скарга
Чому не відхилена пропозиція учасника ТОВ "СМД-Інвест"
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 27.01.2020 № 1560.pdf
Дата публікації: 27 січня 2020 20:22

Документи подані скаржником

23 січня 2020 13:03
Скарга.doc

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП" 4 370 539,70
UAH з ПДВ
4 370 539,70
UAH з ПДВ
Документи
ПП Днепрогорстрой 4 849 875,77
UAH з ПДВ
4 849 875,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМД-ІНВЕСТ 4 865 500,00
UAH з ПДВ
4 865 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 січня 2020 20:15
Електронний підпис
17 січня 2020 20:11
часть 3.rar
17 січня 2020 20:11
кошторис 76.pdf
17 січня 2020 20:11
часть 5.rar
17 січня 2020 20:11
часть 4.rar
17 січня 2020 20:11
часть 2.rar
17 січня 2020 20:11
часть 1.rar

Публічні документи

17 січня 2020 17:09
Електронний підпис
17 січня 2020 17:06
5 Працівники та МТБ.PDF
17 січня 2020 17:06
2 Листи та довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП"

ПП Днепрогорстрой

ТОВ СМД-ІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРТІС М ГРУП"
#38754563
Відхилено 4 370 539,70
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:24
ПП Днепрогорстрой
#34824605
Переможець 4 849 875,77
UAH з ПДВ
22 січня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой
#34824605
4 849 875,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:30
дод.угода №5 від 15.09.2020 договір №01ПД_20 від 07.02.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:29
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 15:12
дод.угода №4 від 28.08.2020 договір №01ПД_20 від 07.02.2020.pdf зміни до договору
28 серпня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 08:02
дод.угода №3 від 06.08.2020 договір №01ПД_20 від 07.02.2020 (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2020 08:02
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 16:55
дод.угода №2 від 24.04.2020 договір №01ПД_20 від 07.02.2020.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2020 12:11
Дод.угода 1 від 07.02.2020 договір 01ПД_20.pdf зміни до договору
07 лютого 2020 12:10
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 11:42
Договір підряду № 01-ПД-20 від 07.02.2020.FR12.pdf укладений
07 лютого 2020 11:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з фактичним фінансуванням Замовника
Номер договору про закупівлю: 01ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 01ПД/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 849 442,72
UAH (в тому числі ПДВ 808 240,45 UAH)