Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ на території міських кладовищ)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2020-01-02-000377-b c9bd3a5af9e1490db0ac956e8249dee8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 20:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 січня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 січня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 січня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 січня 2020 12:46
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям (ліквідація несанкціонованих сміттєзвалищ на території міських кладовищ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам'янське, територія міських кладовищ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту ___________(наданих послуг або виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3) з відтермінуванням платежу до 120 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 січня 2020 20:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 січня 2020 20:37
Додаток 1.doc
02 січня 2020 20:37
Додаток 2.doc
02 січня 2020 20:37
Додаток 3.doc
02 січня 2020 20:37
Додаток 4.doc
02 січня 2020 20:37
Додаток 5.doc
02 січня 2020 20:37
ТД вивіз сміття з територыъ кладовищ_ гарантія 20 тис._сума_3.400.000 грн.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 січня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СНІГІРЬОВ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ 3 361 536,00
UAH з ПДВ
3 361 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2020 17:16
Електронний підпис
25 січня 2020 17:15
Документи переможця.pdf
18 січня 2020 08:58
Електронний підпис
18 січня 2020 08:58
Якісні.PDF
18 січня 2020 08:58
Документи.pdf
18 січня 2020 08:58
Договір.PDF
18 січня 2020 08:58
Гарантії.PDF

Публічні документи

17 січня 2020 21:34
Електронний підпис
17 січня 2020 21:33
ЯКІСНІ ТА ТЕХНІЧНІ.PDF
17 січня 2020 21:33
ДОКУМЕНТИ.pdf
17 січня 2020 21:33
ДОГОВІР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СНІГІРЬОВ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛІСНА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СНІГІРЬОВ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ
#2991610136
Переможець 3 361 536,00
UAH з ПДВ
21 січня 2020 20:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2020 20:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СНІГІРЬОВ ОЛЕКСАНДР ДМИТРОВИЧ
#2991610136
3 361 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:57
Договір 66-20 виконано.doc укладений
01 квітня 2021 11:56
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:45
SCAN0000.PDF зміни до договору
16 січня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:39
SCAN0010.PDF зміни до договору
14 січня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:19
SCAN0135.PDF зміни до договору
13 січня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:54
SCAN0116.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 15:19
SCAN0064.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 13:32
SCAN0044.PDF зміни до договору
23 листопада 2020 11:58
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:28
SCAN0007.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 14:24
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 15:54
SCAN0023.PDF укладений
10 лютого 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» та пункт 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 2274289.20
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 66-20 від «10».02.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» та пункт 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 66-20 від «10».02.2020 року викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 181 553 грн. 76 коп. (три мільйона сто вісімдесят одна тисяча п’ятсот п’ятдесят три гривні 76 коп.), (без ПДВ)»
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ураховуючи факт збільшення кошторисних призначень на дану закупівлю та керуючись п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 66-20 від «10».02.2020 року, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Пункт 3.3.1 Розділу ІІІ «Ціна договору» та пункт 2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» до Договору № 66-20 від «10».02.2020 року викласти в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 3 361 536,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», згідно п.11.1, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору та викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей договір набуває чинності з дня підписання обома сторонами та скріплення печатками сторін і діє до 31.03.2021 року, в частині проведення розрахунків - до повного їх здійснення.». 2. Загальна вартість послуг, що буде надана в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 3. Конкретний перелік послуг, що буде надано в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису (тимчасового кошторису).
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми кредиторської заборгованості, які будуть сплачені у 2021 року за послуги, які надані Виконавцем у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення суми кредиторської заборгованості, які будуть сплачені у 2021 року за послуги, які надані Виконавцем у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2021 року процедури закупівлі на надання послуг та з метою забезпечення безперебійної роботи, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку», ураховуючи додаткову угоду № 4 від 28.12.2020р., до Договору № 66-20 від «10».02.2020 року, Сторони уклали дану Додаткову угоду про наступне (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги за ціною (ціна за одиницю), визначеною в Договорі № 66-20 від «10».02.2020 року та в додатках до нього в період з 01 січня по 31 березня 2021 року (включно) (в період достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 66-20 від «10».02.2020 року доповнити пунктом 3.3.2 наступного змісту: «Сума Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, та становить: 672 307 грн. 20 коп. (шістсот сімдесят дві тисячі триста сім гривень 20 коп.), без ПДВ. 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 66-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 361 536,00
UAH