Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Виноградівської сільської ради» |
Код ЄДРПОУ: | 41597797 |
Місцезнаходження: | 75143, Україна , Херсонська обл., смт Брилівка Олешківський район, провулок Спортивний 4 |
Контактна особа: |
Гуріна Тетяна Володимирівна +380995604298 medbrilivka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 січня 2020 17:09 |
Оскарження наміру укласти договір: | 08 січня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
02 січня 2020 16:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 січня 2020 16:39 |
ПОВIДОМЛЕННЯ_про_намiр_укласти_договiр_пiд_час_застосування_переговорноi_процедури.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000012 ● ae9a532a38574250b85868d27bf59479
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 15:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.02.2020 № 28
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-01-02-000304-b
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-11 15:37:28
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі щодо закупівлі постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, що проводить Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги Виноградівської сільської ради» за № UA-2020-01-02-000304-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питання:
1)Чому вказана переговорна процедура не відмінена у зв’язку з непідписанням учасником договору про закупівлю після завершення двадцятиденного строку з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-14 17:08:49
Відповідь
Договір розірвано у зв’язку з порушенням строків, передбачених абзацом 6 частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», договір вважати припиненим з 14.02.2020 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42117825 |
Переможець |
490 100,00
UAH з ПДВ
|
02 січня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2020 17:09
|
допугода.pdf | укладений |
14 лютого 2020 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 14:14
|
договір.pdf | укладений |
23 січня 2020 13:47
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
75 290,79
UAH (в тому числі ПДВ 12 548,46 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з порушенням строків, передбачених абзацом 6 частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», договір вважати припиненим з 14.02.2020 року |