Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Очікувана вартість
4 462 571,23 UAH
UA-2020-01-02-000173-c 12c68a0d83664c6499eb4107ebbf673e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.12.2016 № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження») організовано єдину міську службу для обслуговування споживачів житлово – комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу». З метою практичної реалізації зазначеної норми Розпорядженням комунальному концерну «Центр комунального сервісу» доручено: • Забезпечити організацію роботи єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово – комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» у сервісних центрах обслуговування з надання житлово – комунальних послуг (виконавцями послуг з управління багатоквартирними будинками та/або з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в місті Києві є комунальні підприємства житлового фонду районів м. Києва); • Здійснювати прийом споживачів житлово – комунальних послуг з питань нарахування та обліку житлово – комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово – комунальних послуг, на підставі договорів укладених з виконавцями житлово – комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); • Проводити інформаційно – роз’яснювальну роботу зі споживачами з питань житлово – комунальних послуг, які надаються виконавцями житлово – комунальних послуг на підставі договорів укладених з виконавцями житлово – комунальних послуг (зокрема, комунальними підприємствами «Керуючими компаніями з обслуговування житлового фонду районів міста Києва»); • Забезпечити в установленому порядку взаємодію із суб’єктами господарювання, які приймають, розщеплюють, обліковують платежі за житлово – комунальні послуги та володіють / користуються програмним забезпеченням (в місті Києві таким суб’єктом визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно – обчислюваний центр»), для здійснення інформаційного обміну щодо актуалізації інформації загальноміської системи нарахування і обліку сплати населенням за житлово – комунальні послуги. З метою координації діяльності та удосконалення роботи комунальних підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері управління багатоквартирними будинками житлового фонду та/або утримання будинків, споруд та прибудинкової території, для вирішення спільних економічних та соціальних завдань, в тому числі адміністрування процесу надання послуг з управління багатоквартирними будинками, створення оптимальних умов для контролю за вжиттям заходів, спрямованих на зменшення розмірів дебіторської та кредиторської заборгованості рішенням Київської міської ради№ 467/1331 від 14 травня 2015 року було створено комунальний концерн «Центр комунального сервісу» до складу якого увійшли комунальні підприємства з управління багатоквартирними будинками. Концерн виконує роботи з актуалізації бази даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку Споживачів. Для якісного надання послуг з актуалізації баз даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку споживачів, підтримання стану бази жданих в актуальній формі (внесення формі (внесення змін по кожному особовому рахунку, де змінилася кількість зареєстрованих та інших змін у складі проживаючих споживачів тощо). Концерн може забезпечити дистанційне обслуговування споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця (обробка телефонних, електронних звернень споживачів та надання усної та письмової інформації, роз’яснень споживачам щодо послуг Замовника). Прийом дзвінків здійснюється за допомогою системи, що дозволяє автоматизувати роботу операторів по прийому дзвінків та звернень споживачів, забезпечує ідентифікацію абонента, запис дзвінка, формування звернення, доповнення інформації про споживача, в тому числі, щодо показників засобів обліку та послуг тощо. Вся інформація про споживача та історія спілкування з ним зберігаються в єдиній інформаційні базі. Також, інформаційна база містить «базу знань» (що постійно оновлюється), яка допомагає оператору надати якісну консультацію споживачу. Крім того, автоматизована система дозволяє реалізувати можливість інтеграції з базами даних інших розробників, це дозволяє здійснювати оперативний обмін довідковою інформацією щодо нарахувань та оплат за особовими рахунками споживачів, аварійних ситуаціях чи планових відключення від послуги. Концерн може забезпечити надання та інформаційно - технологічне супроводження програмно – апаратного комплексу. Друк інформації щодо звітності по розрахунках із споживачами. Забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується комп’ютерна програма, за допомогою якої здійснюються розрахунки за послуги. Крім того, Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Концерн було уповноважено на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва (погоджено створення облікових записів для надання доступу до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва). Для реалізації зазначених повноважень між Концерном та КП ГІОЦ було укладено Договір про надання послуг з підключення та забезпечення доступу для користування інформаційною системою «Реєстр територіальної громади міста Києва» № 4071 від 01.08.2017 р. При цьому, у підключенні та доступі до такого реєстру Керуючій компанії відмовлено. Виходячи з вищезазначеного можна стверджувати, що не укладання договору з комунальним концерном «Центр комунального сервісу» може призвести до зупинення роботи по інформаційно – технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги з управління багатоквартирними будинками та/або утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що матиме негативні наслідки для господарської діяльності Керуючої компанії та життєдіяльності міста. На теперішній час доступ до інформаційної бази споживачів послуг з управління багатоквартирним будинками та/або утримання будинків та прибудинкової території має комунальний концерн, який виконує функції з її оновлення та актуалізації, що дозволяє Керуючій компанії проводити нарахування споживачам послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та отримувати плату за ці послуги. Враховуючи викладене, наявні підстави для участі Комунального концерну «Центр комунального сервісу» за переговорною процедурою закупівлі послуг з обробки даних то комплексного обслуговування споживачів щодо послуг, які надаються Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м.Києва». Тому згідно з ч. 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 січня 2020 11:04
Оскарження наміру укласти договір: 13 січня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги з обробки даних за кодом ДК 021-2015 (CPV) - 72310000-1 (Послуги з актуалізації даних про споживачів, нарахування і облік сплати населенням за послуги з застосуванням відповідного програмного забезпечення, послуги комплексного обслуговування споживачів за принципом «єдиного вікна»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно на підставі підписаних Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, починаючи з 10 (десятого) числа місяця, наступного за місяцем в якому надавались послуги, шляхом утримання коштів у розмірі, визначеному підписаними обома Сторонами актами приймання-передачі наданих послуг, з розподільчого рахунку та їх подальшим перерахуванням на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

02 січня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
Переможець 4 462 571,23
UAH з ПДВ
02 січня 2020 11:04

Документи

02 січня 2020 11:03
Електронний підпис
02 січня 2020 11:01
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 січня 2020 11:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН "ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ"
#39946227
4 462 571,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 січня 2020 11:03
Електронний підпис
02 січня 2020 11:01
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 13:45
SCAN0136.PDF зміни до договору
21 вересня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 09:42
Договір укладений
31 січня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили виключити пункти 5.2.3, 5.4.5 та 9.4 Договору
Номер договору про закупівлю: 173/31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 256 379,84
UAH (в тому числі ПДВ 542 729,97 UAH)